Kan, maar dat geldt niet voor mij.quote:Op donderdag 9 juli 2020 09:36 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Zo klein geschapen zijn dat een dergelijke opmerking iets anders kan betekenen dan dat de vrouw in kwestie op één of andere manier compleet uitgelubberd is.
Overkomt me nooitquote:
Als een bedpartner dat tegen mij zou zeggen, dan zou ik hem de keer daarop in een ander gaatje duwen zonder aankondiging. En dan eens vragen of mijn piel nu zo klein is of de achteruitgang zo nauwquote:Op woensdag 8 juli 2020 20:14 schreef 3MCB7 het volgende:
Niks zo leuk om tegen een man te zeggen dat z'n piemel te klein is.De ultieme ego breker!
![]()
Daar post je enkel andermans piemel, dus waarom zouden we daar naar moeten kijken om een beeld bij die van jou te krijgen?quote:
Mag ik hopen voor je.quote:
Haha, gelukkig bestaan er nog echte mannen. Heel goed.quote:Op donderdag 9 juli 2020 11:03 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Als een bedpartner dat tegen mij zou zeggen, dan zou ik hem de keer daarop in een ander gaatje duwen zonder aankondiging. En dan eens vragen of mijn piel nu zo klein is of de achteruitgang zo nauw
Nee serieus, ik zou mij er werkelijk niets van aantrekken. Niet goed... NEXT.
Zolang ze vaak nog hun hand net boven hun doos leggen als ik helemaal diep erin ga zal het wel meevallenquote:Op woensdag 8 juli 2020 20:14 schreef 3MCB7 het volgende:
Niks zo leuk om tegen een man te zeggen dat z'n piemel te klein is.De ultieme ego breker!
![]()
Hoop het voor je.quote:Op donderdag 9 juli 2020 13:36 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Zolang ze vaak nog hun hand net boven hun doos leggen als ik helemaal diep erin ga zal het wel meevallen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |