5 cm?quote:
TS begint.quote:Op maandag 8 juni 2020 22:56 schreef MissGiraffe het volgende:
Wat vinden foksters de ultieme penismaat?
quote:Op dinsdag 30 juni 2020 08:41 schreef Sucuk het volgende:
Aan de reacties af te leiden, is het duidelijk wat de vrouwen willen. Groot en dik. Maar niet té. Eigenlijk geldt ook hier de leus: alles waar té voor staat, is niet fijn.
Mijn maat is zo ongeveer 20cm lengte en 15-16cm omtrek. Tot nu toe waren vrouwen er vrij blij mee.
Voor (actie)foto's en video's, zie KPD subfora of DM.
Niet zo mooi om aan te zienquote:Op dinsdag 30 juni 2020 09:36 schreef Sucuk het volgende:
Wat vinden dames trouwens van een pennis die kromt naar links, rechts, onder of naar boven?
Je gooit jezelf nogal in de uitverkoop.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 09:04 schreef Sucuk het volgende:
[..]
Dit is een piemeltopic. Kan er vrij weinig aan doen dat het reacties uitlokt over piemels.
Ik ben wat aan het dollen.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 09:50 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Je gooit jezelf nogal in de uitverkoop.
Ach, als je maar weet hoe je het moet gebruiken.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 10:02 schreef Sucuk het volgende:
[..]
Jammer. Dat klinkt niet zo goed voor mij. Kutte is dat ik er niets aan kan doen.
de vrouw blinddoeken helpt.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 10:02 schreef Sucuk het volgende:
[..]
Jammer. Dat klinkt niet zo goed voor mij. Kutte is dat ik er niets aan kan doen.
Of peniskoker gebruikenquote:Op dinsdag 30 juni 2020 10:47 schreef verbijstering het volgende:
Conclusie: er is geen ultieme penismaat die universeel geld voor elke vrouw want iedereen is anders.
[..]
de vrouw blinddoeken helpt.
quote:Op dinsdag 30 juni 2020 08:41 schreef Sucuk het volgende:
Aan de reacties af te leiden, is het duidelijk wat de vrouwen willen. Groot en dik. Maar niet té. Eigenlijk geldt ook hier de leus: alles waar té voor staat, is niet fijn.
Mijn maat is zo ongeveer 20cm lengte en 15-16cm omtrek. Tot nu toe waren vrouwen er vrij blij mee.
Voor (actie)foto's en video's, zie KPD subfora of DM.
?quote:Op donderdag 28 januari 2016 10:26 schreef Sucuk het volgende:
Zelf heb ik een penislengte van 15 -16 cm en een penisomtrek van 11-13 cm. Daarnaast heeft mijn penis een buiging naar links. Ben er erg onzeker over.
Jazeker. Toen was ik ook een veel jongere knaap met onzekerheden.quote:Op woensdag 1 juli 2020 16:14 schreef MissButterflyy het volgende:
Misschien is ie nog wat gegroeid met het ouder worden.
Of uitgerekt door degenen die er hard aan gezogen hebben...quote:Op woensdag 1 juli 2020 16:14 schreef MissButterflyy het volgende:
Misschien is ie nog wat gegroeid met het ouder worden.
Of heel veel gewicht kwijtgeraakt en daardoor meer penor toonbaarquote:Op woensdag 1 juli 2020 18:51 schreef Godshand het volgende:
[..]
Of uitgerekt door degenen die er hard aan gezogen hebben...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |