Hahaha! Schattig!quote:Op dinsdag 9 juni 2020 08:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha nee, hij sleepte hem weer eens wat rond.
Daarna probeerde hij met een lepeltje spullen uit de bureaulades te vissen (die blijven op een kier open door kinderslotjes) en nu heeft hij een leeg appelmoes-cupje waar hij zogenaamd uit zit te lepelen.
.......en nu doet hij daar een heel grote deksel op van een speelgoedpannetje!
Nu met corona ga ik voorlopig nog nergens. Haha! Volgend jaar pas weer. Hopelijk!quote:Op dinsdag 9 juni 2020 08:57 schreef engine het volgende:
[..]
Nee de airco doet het niet goed dus heb het raam wagenwijd open
Top stad welwanneer kom je weer?
Nee, ik doe geen eventsquote:Op dinsdag 9 juni 2020 09:00 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Ik heb nog steeds vragen
Doe je ook dat trouw gebeuren?
Vond het wel gaaf om je eiland te zien maar het heeft met ook een beetje gedemotiveerd
Wij zitten er aan te denken deze zomer naar Brugge te gaan voor een dagje of zo.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 09:13 schreef Amee het volgende:
[..]
Nu met corona ga ik voorlopig nog nergens. Haha! Volgend jaar pas weer. Hopelijk!
Haha! Altijd een bezige bij, die jongen.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 09:13 schreef ToT het volgende:
[..]
En nu zit hij een toastje recht overeind in z'n giecheltje te stoppen!
tijd en datum graagquote:Op dinsdag 9 juni 2020 09:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Wij zitten er aan te denken deze zomer naar Brugge te gaan voor een dagje of zo.
En @ corona; we gaan ook nog een groot feest houden op m'n nieuw ingezaaid gazonnetje.
Waw!quote:Op dinsdag 9 juni 2020 09:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Wij zitten er aan te denken deze zomer naar Brugge te gaan voor een dagje of zo.
En @ corona; we gaan ook nog een groot feest houden op m'n nieuw ingezaaid gazonnetje.
Haha eind deze maand als het goed is, maar van mij mag het langer wachten zodat het gazon nog iets kan aansterken.quote:
quote:Op dinsdag 9 juni 2020 09:13 schreef Amee het volgende:
[..]
Nu met corona ga ik voorlopig nog nergens. Haha! Volgend jaar pas weer. Hopelijk!
Okayquote:Op dinsdag 9 juni 2020 09:14 schreef Amee het volgende:
[..]
Nee, ik doe geen events![]()
Ik brn niet echt aan het spelen. Gewoon bouwen. Maar hoezo gedemotiveerd?
Zo vrolijk ook!quote:Op dinsdag 9 juni 2020 09:16 schreef ToT het volgende:
[..]Echt wel!
Whaha! Peppa Pig zei net "Tot ziens" en hij zwaaide meteen naar haar!
Ja ik ben er ook niet bepaald blij mee eigenlijk, en het gekke is dat mijn vrouw bij jeuk aan de neus of een lichte hoofdpijn zich meteen afvraagt of ze corona heeft, maar dan nog moet dit feest plaatsvinden.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 09:17 schreef Amee het volgende:
[..]
Waw!
Het is niet zo dat corona mijn leven beheerst, maar ik ben we heel voorzichtig. Vooral omdat ik ook met bejaarden werk.
En als ik eraan denk wat de bijwerkingen kunnen zijn al ben je genezen. Of wat je eraan over kan houden.....
Ik speel ook niet zoveel. Haha! Ik timetravel, daarom gaat het zo snelquote:Op dinsdag 9 juni 2020 09:17 schreef engine het volgende:
[..]
[..]
Okay
Nouja als ik zie hoeveel je gedaan hebt, heb ik minstens een volle werkweek nodig om er wat van te maken. Dat half uurtje wat ik kan spelen per dag schiet dan echt niet op.
Feesten is gezellig! Dat moet doorgaan. Haha!quote:Op dinsdag 9 juni 2020 09:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik ben er ook niet bepaald blij mee eigenlijk, en het gekke is dat mijn vrouw bij jeuk aan de neus of een lichte hoofdpijn zich meteen afvraagt of ze corona heeft, maar dan nog moet dit feest plaatsvinden.
Succes man, mooie stad maar teringduur...quote:Op dinsdag 9 juni 2020 09:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha nou ja, het gaat wel om een vriendinnen/collega-kring waar mijn vrouw sowieso 4 dagen per week mee optrekt, en hun partners.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 09:21 schreef Amee het volgende:
[..]
Feesten is gezellig! Dat moet doorgaan. Haha!
Ach een etentje en een paar drankjes zullen ons vast niet failliet maken.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 09:25 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Succes man, mooie stad maar teringduur...
Dat is wel verstandig. Zeker als je met kwetsbare mensen werkt. Mijn ma doet dat ook, maar die vind corona maar een grap. Ik doe mijn boodschappen vanaf het begin al met een mondkapje en dan is eigenlijk niks aan de hand. De WHO adviseert het nu ook. In Duitsland is het wel tof, daar draagt iedereen mondkapje.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 09:17 schreef Amee het volgende:
[..]
Waw!
Het is niet zo dat corona mijn leven beheerst, maar ik ben we heel voorzichtig. Vooral omdat ik ook met bejaarden werk.
En als ik eraan denk wat de bijwerkingen kunnen zijn al ben je genezen. Of wat je eraan over kan houden.....
Dan nog veel werkquote:Op dinsdag 9 juni 2020 09:20 schreef Amee het volgende:
[..]
Ik speel ook niet zoveel. Haha! Ik timetravel, daarom gaat het zo snel
Mijn pa draait me gek steeds bellen denken dat hij corona heeft. Ik heb gezegd dat hij naar een psycholoog moet. Maar dat feest lijkt me dan niet echt slim... En een gazon waarom vier je dat is dat een cultureel dingetje van je vrouw of? Ik bedoel gras groeit altijd wel.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 09:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik ben er ook niet bepaald blij mee eigenlijk, en het gekke is dat mijn vrouw bij jeuk aan de neus of een lichte hoofdpijn zich meteen afvraagt of ze corona heeft, maar dan nog moet dit feest plaatsvinden.
quote:Op dinsdag 9 juni 2020 09:20 schreef Amee het volgende:
[..]
Ik speel ook niet zoveel. Haha! Ik timetravel, daarom gaat het zo snel
Dat niet nee, maar de prijzen die ze vragen godver. Twee pils daar heb je een krat voor thuis.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 09:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach een etentje en een paar drankjes zullen ons vast niet failliet maken.
HAHAHA! Nee ze wilde gewoon een feestje hebben. Dat gazon heb ik 2,5 maand geleden aangelegd, bijna dagelijks mee bezig geweest. Dik 3 kuub slecht zand afgegraven, 3 kuub tuinaarde terug, bemest, kalk gestrooid, dagelijks gesproeid, steeds voorzichtig onkruid verwijderd, in het begin steeds met de hand het gras geknipt enz.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 09:28 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Mijn pa draait me gek steeds bellen denken dat hij corona heeft. Ik heb gezegd dat hij naar een psycholoog moet. Maar dat feest lijkt me dan niet echt slim... En een gazon waarom vier je dat is dat een cultureel dingetje van je vrouw of? Ik bedoel gras groeit altijd wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |