Als je ze naar Jan stuurt ben je gewoon gestoord. Die vent lacht je uit en vernedert je waar je bij staat...quote:Op dinsdag 9 juni 2020 12:28 schreef engine het volgende:
[..]
Niet naar jan en alleman. Naar Jan sowieso niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gelieve verwijderen
Jan mag niks en Joost mag alles weten.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 12:29 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Arme jan zeg
Jan mag ook niks ook geen melk
Soms ben ik een beetje dramatisch.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 12:28 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Lekker eitje toch
Klinkt wel heel erg zeg, dat klinkt wel heel erg
quote:Op dinsdag 9 juni 2020 12:29 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Als je ze naar Jan stuurt ben je gewoon gestoord. Die vent lacht je uit en vernedert je waar je bij staat...Zo'n platte beverstaart is toch ook niksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet jaloers.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
HIJ DOET HET GEWOON!!quote:
quote:Op dinsdag 9 juni 2020 12:29 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Als je ze naar Jan stuurt ben je gewoon gestoord. Die vent lacht je uit en vernedert je waar je bij staat...Jan is the boss idd! Haha!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is gewoon alsof je een ringworm hebt in plaats van een penis, maar ik wil maar zeggen het snoepje zal niet voor niks naar hem vernoemd zijn.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 12:30 schreef engine het volgende:
[..]
Zo'n platte beverstaart is toch ook niks
Niet jaloers.
Dat is zeer correct.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 12:30 schreef Mrsloveable het volgende:
Yep, leven is niet eerlijk voor sommige
Soms wel soms niet.quote:
Wel naar Ingrid. Haha! 🤪quote:Op dinsdag 9 juni 2020 12:28 schreef engine het volgende:
[..]
Niet naar jan en alleman. Naar Jan sowieso niet
Ik heb vandaag op Fok al geleerd over de penis. Schijnt dat dikte toch van belang is.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 12:31 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Is gewoon alsof je een ringworm hebt in plaats van een penis, maar ik wil maar zeggen het snoepje zal niet voor niks naar hem vernoemd zijn.
Hoef jij ook geen zorgen over te maken. Whaha! 🤪quote:Op dinsdag 9 juni 2020 12:32 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb vandaag op Fok al geleerd over de penis. Schijnt dat dikte toch van belang is.
LEEF ALSOF ELKE DAG JE LAATSTE IS!!!quote:
Wie is Ingrid en waarom wil ze m'n penis zien?quote:
quote:Op dinsdag 9 juni 2020 12:34 schreef engine het volgende:
[..]
Wie is Ingrid en waarom wil ze m'n penis zien?
Nee ook niet. Alleen naar Am...![]()
quote:Op dinsdag 9 juni 2020 12:33 schreef Amee het volgende:
[..]
Hoef jij ook geen zorgen over te maken. Whaha! 🤪
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |