Nee toch twee jaar schik van gehad en in ieder geval geleerd dat zo'n ding niet mag ontbreken in je keukenquote:Op dinsdag 9 juni 2020 11:56 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Oh nouja geven paard niet in de bek kijken.
Ik airfryer vrij weinig, veredelde broodbakmachine is het geworden.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 11:56 schreef engine het volgende:
[..]
Nee toch twee jaar schik van gehad en in ieder geval geleerd dat zo'n ding niet mag ontbreken in je keuken
Juist.. Heb dan ook geen oven.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 11:58 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ik airfryer vrij weinig, veredelde broodbakmachine is het geworden.![]()
Ik vind het schoonmaken van dat ding zo'n gedoe. Maar ik zou hem wel wat meer moeten gebruiken, tis gewoon een soort oven.
quote:Op dinsdag 9 juni 2020 11:56 schreef engine het volgende:
[..]
[..]
Kippenbouten met gegrilde groentenBenieuwd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kijken of de liefde van de vrouw ook door de maag komt. Of is... Of..
Of?quote:Op dinsdag 9 juni 2020 11:59 schreef Amee het volgende:
[..]
Benieuwd!![]()
Kijken of de liefde van de vrouw ook door de maag komt. Of is... Of..
Kameraad ik deel je verdrietquote:Op dinsdag 9 juni 2020 12:05 schreef Fernweh het volgende:
Ik heb geen honger meer... Het voelt alsof ik hier tussen de wappies zit.
Meten. Whaha!quote:Op dinsdag 9 juni 2020 12:05 schreef engine het volgende:
[..]
Of?
Vast wel.
En anders maar op een andere manier proberen
Jij eet wel normale dingen ja. Het is een eenzame oorlog dit, we moeten ons maar ingraven. Stel je voor je moet om beurten koken in zo'n loopgraaf en opeens komen ze met de hersenen aan die ze uit het hoofd van een gesneuvelde soldaat hebben gehaald en even in de pan hebben geslingerd.quote:
Meten is weten en als je een kleine penis hebt, is het teleurstelling.quote:
Hahaha! Engine is niet zo klein, hoor.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 12:09 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Meten is weten en als je een kleine penis hebt, is het teleurstelling.
Fernweh 2020
In oorlog is alle eten geoorloofd.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 12:08 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Jij eet wel normale dingen ja. Het is een eenzame oorlog dit, we moeten ons maar ingraven. Stel je voor je moet om beurten koken in zo'n loopgraaf en opeens komen ze met de hersenen aan die ze uit het hoofd van een gesneuvelde soldaat hebben gehaald en even in de pan hebben geslingerd.
Godver waar leven we in, in wat voor een wereld. Aan de andere kant ik wil niet weten wat mijn voorvoorvoorvoorvoorvoorvoorvoorvoorvoorvoorvoorvoorvoorvoorvoorvoorvoorvoorvoorvoorvoorvoorvoorvoorvoorvoorvoorvoorvoorvoorvoorvoorvoorvoorvader allemaal at.
Ik weet niet meer wat hier aan de hand is, dickpics etc... Wat is dit hier voor een kermis.quote:
Ja ik weet het niet, ik ben de draad al een paar posts geleden kwijt geraakt. Toen ik dat gemuteerde verassingsei van @ToT zag werd mijn hele kindheid en meer gewoon op gewelddadige en brute wijze uit mijn hart gereten.quote:
quote:
Niet naar jan en alleman. Naar Jan sowieso nietquote:
Lekker eitje tochquote:Op dinsdag 9 juni 2020 12:25 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ja ik weet het niet, ik ben de draad al een paar posts geleden kwijt geraakt. Toen ik dat gemuteerde verassingsei van @:ToT zag werd mijn hele kindheid en meer gewoon op gewelddadige en brute wijze uit mijn hart gereten.
Arme jan zegquote:Op dinsdag 9 juni 2020 12:28 schreef engine het volgende:
[..]
Niet naar jan en alleman. Naar Jan sowieso niet
Jan gaat maar op grinder zoekenquote:Op dinsdag 9 juni 2020 12:29 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Arme jan zeg
Jan mag ook niks ook geen melk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |