Ja was ik vergeten te melden, die zit er al bij inquote:
Is ze nog niet aan toe.quote:
Een mok is geen goed idee. We drinken 3 keer per dag koffie in haar keuken dus ik denk dat ze juist van al die kopjes af wil.quote:Op maandag 8 juni 2020 17:49 schreef trein2000 het volgende:
Een leuke mok oid, iets wat je regelmatig gebruikt.
Leuk idee, maar dat heb ik onlangs al gedaan toen ik hoorde dat de winkel ging sluitenquote:Op maandag 8 juni 2020 17:56 schreef monsterd. het volgende:
Neem een leuke videoboodschap op en zet dat op een usb stick
Oh, een boekenbon is nog wel een idee.quote:Op maandag 8 juni 2020 18:01 schreef Tegan het volgende:
Luxe thee. Of van die speciale chocomel zakjes poeder. Armbandje. Iets wat ze nodig heeft bij haar nieuwe toekomstplannen. Een boek.
Snijplank met een leuke boodschap. Oid. Dat zie je elke dag.quote:Op maandag 8 juni 2020 17:53 schreef krijtlijk het volgende:
[..]
Ja was ik vergeten te melden, die zit er al bij in
[..]
Is ze nog niet aan toe.
[..]
Een mok is geen goed idee. We drinken 3 keer per dag koffie in haar keuken dus ik denk dat ze juist van al die kopjes af wil.
Dat is wel echt karig als.je een mand vol cadeaukaarten krijgt. Dat schreeuwt "we weten niets beter". Wat feitelijk ook zo is natuurlijk. Maar dat hoeft ze niet te weten.quote:Op maandag 8 juni 2020 18:05 schreef krijtlijk het volgende:
[..]
Oh, een boekenbon is nog wel een idee.
Ja leuk! Mijn vader heeft zo'n apparaat en en maakt er erg leuke dingen mee! Top idee!quote:Op maandag 8 juni 2020 18:06 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Snijplank met een leuke boodschap. Oid. Dat zie je elke dag.
Ja daar heb je wel een beetje gelijk inquote:Op maandag 8 juni 2020 18:07 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Dat is wel echt karig als.je een mand vol cadeaukaarten krijgt. Dat schreeuwt "we weten niets beter". Wat feitelijk ook zo is natuurlijk. Maar dat hoeft ze niet te weten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🙈 🙉 🙊
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |