Ben ik ook benieuwd naarquote:Op maandag 8 juni 2020 18:29 schreef -Mellow- het volgende:
Ik wist niet van die aardbei mango etc. dus mijnes heeft dat allemaal al gehad en ze vindt het heerlijk, net als zo ongeveer al het andere dat we haar geven. Het is zó leuk om haar te zien eten
@:douche-eendje wat leuk (en makkelijk) dat ie volledig met de pot mee eet. Hebben jullie dat geleidelijk aan gedaan of gewoon van de een op andere dag eten waarin zout en kruiden enzo zit? Hier krijgt ze al wel regelmatig kaneel in haar pap, en ik ben ook niet meer zo precies met zoutloos... maar wij houden erg van kruidig eten en intense smaken, dus het lijkt mij heel fijn dat ook aan mijn dochter te introduceren over een maandje of twee. Gewoon eerst een hapje en dan kijken hoe dat valt?
Nee ik doe het nog niet, ik twijfelquote:Op maandag 8 juni 2020 21:03 schreef BobbyMcGee het volgende:
Hier is het kind één* en dezelfde dilemma's Ticootje. Het is dus geruststellend dat jij al rond 9 maanden gewone melk geeft en geen borstvoeding/kunstvoeding mee naar de opvang![]()
*al 4 dagen inmiddelsIk vertrek dan ook rap naar het dreumestopic.
We hebben zijn verjaardag twee keer gevierd; één keer kwam er gedurende de dag wat schoonfamilie langs, en op zijn echte verjaardag waren mijn ouders bij ons. Hij hield zijn verjaardagskroon mooi op zijn hoofden de aardbeientaart ging er wel in
Hij is echt écht geen baby meer. Al blijft hij altijd mijn baby
![]()
Ook buiten aanhangers van het boek om ben ik benieuwd hoe jullie dat laatste aanpakken. Hoe plannen jullie autoritjes? Ze is 12 weken oud, en ik ga uit van ±3 uur per slaapje.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 14:36 schreef LastRequest het volgende:
[...] Als ik een stukje van 20 min moet rijden, doe ik dat dan het beste direct na de fles na het wakker worden, of juist op het moment dat ze al slaapt, etc. Ze slaapt in de auto goed, maar als we ergens aankomen wil ze niet meer verder slapen, dan is het ritme dus alweer onderbroken.
Donequote:Op dinsdag 9 juni 2020 11:29 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ook buiten aanhangers van het boek om ben ik benieuwd hoe jullie dat laatste aanpakken. Hoe plannen jullie autoritjes? Ze is 12 weken oud, en ik ga uit van ±3 uur per slaapje.
En @:B.ertha wil je mij in het lijstje van de OP aanpassen? Ik noem d'r vanaf nu wel mini, staat zo sneu dat alleen de mijne geen bijnaam heeft
Dan heb ik daar overheen gelezen, thanks!quote:Op dinsdag 9 juni 2020 11:54 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Done
Slaapjes van 3 uur, heerlijk!
Volgens mij raadt het boek aan om, als je weet dat je gaat wandelen of autorijden, de baby alvast daarin te leggen rond slaaptijd.
Groot fan van de munchkin 360 hier. Tuit is niet ideaal voor de motorische ontwikkeling. En oefenen met een open bekertje kan ook. Rietjesbeker van de Hema werkte hier btw ook, maar die vind ik rottig schoonmaken.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 11:49 schreef BellaaElisa het volgende:
Zonder bijlees - ik weet niet meer zo goed wat voor beker N had toen zij meer water ging drinken. Spruit is nu 7 maanden en het wordt toch wel tijd voor een eigen beker. Welke raden jullie aan? Rietjes beker of tuitbeker? En welke dan?
Zit er eigenlijk verschil in die verschillende '360 bekers'? We hebben hier een merkloze van de Kruidvat, maar vroeg me af of andere merken prettiger zijn of dat het allemaal niet bar veel uitmasktquote:
Wij hebben Nuby en Munchkin en ik vind die van Munchkin echt veel fijner. Lekt minder als prul hem op de grond gooit, heeft oren, is makkelijker schoonmaken en prul kan bij die Nuby het siliconen deel te makkelijk optillen en hem zo leeg laten lopen.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 13:16 schreef Keroppi het volgende:
[..]
Zit er eigenlijk verschil in die verschillende '360 bekers'? We hebben hier een merkloze van de Kruidvat, maar vroeg me af of andere merken prettiger zijn of dat het allemaal niet bar veel uitmaskt
Bas heeft er een van Philips bij oma en munchkin thuis. Drinkt hetzelfde.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 13:16 schreef Keroppi het volgende:
[..]
Zit er eigenlijk verschil in die verschillende '360 bekers'? We hebben hier een merkloze van de Kruidvat, maar vroeg me af of andere merken prettiger zijn of dat het allemaal niet bar veel uitmaskt
Dit. Die van avent had Robin ook binnen een minuut gehacked.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 13:31 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Wij hebben Nuby en Munchkin en ik vind die van Munchkin echt veel fijner. Lekt minder als prul hem op de grond gooit, heeft oren, is makkelijker schoonmaken en prul kan bij die Nuby het siliconen deel te makkelijk optillen en hem zo leeg laten lopen.
Gaat snel he!quote:Op dinsdag 9 juni 2020 20:17 schreef taxibabe het volgende:
Thomas is vandaag alweer 8 maanden oud, nog even en hij is langer uit mijn buik dan in mijn buik...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |