Meerdere gemaskerde personen kwamen op hem af.quote:Op zondag 7 juni 2020 21:23 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
beeld staat nu stil
cameraman/vrouw werd uit de groep verdreven en nogal bedreigend toegesproken door 1 persoon.
Politie zat daar zou je zeggen, had gewoon blijven staan.quote:Op zondag 7 juni 2020 21:24 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Meerdere gemaskerde personen kwamen op hem af. [ afbeelding ]
Die mogen vanaf nu alleen maar blanke mensen aanspreken en verbaliseren.quote:Op zondag 7 juni 2020 21:24 schreef StephanL het volgende:
[..]
Politie zat daar zou je zeggen, had gewoon blijven staan.
twitter:Scotty__91 twitterde op zondag 07-06-2020 om 21:26:17@Ruptly camermen just been threatened by a couple of London’s plastic gangsters in Westminster, chaos and destruction around Whitehall continuing reageer retweet
twitter:mattuthompson twitterde op zondag 07-06-2020 om 21:09:38It’s exploded into violence again as another squad of police outside Parliament is pelted with objects.
@LBC @LBCNews https://t.co/6Y20L5MPJb reageer retweet
Echt elke andere groepering die bij een protest met dingen aan het gooien is zou harder aangepakt worden.quote:Op zondag 7 juni 2020 21:29 schreef spectrumanalyser het volgende:
twitter:mattuthompson twitterde op zondag 07-06-2020 om 21:09:38It’s exploded into violence again as another squad of police outside Parliament is pelted with objects.
@:LBC @:LBCNews https://t.co/6Y20L5MPJb reageer retweet
Ik denk dat de NCTV de boel ook wel meekijktquote:Op zondag 7 juni 2020 21:53 schreef Tyr80 het volgende:
Reken maar dat er nu een speciaal samengesteld team van de Nederlandse politie bezig is met het opstellen van een draaiboek om te zorgen dat de situatie snel in de kiem gesmoord wordt als het hier in Nederland ook zo erg wordt.
Ik wil hem knuffelenquote:
er werd gratis kip uitgedeeld.quote:
Zoals die rolstoeler met grote dolfijnquote:Op zondag 7 juni 2020 21:57 schreef beantherio het volgende:
Er lopen trouwens een hoop figuren tussen waarvan ik zoiets heb van "wat doen jullie hier?". Als er straks een charge volgt en traangas dan kan men weer gaan jammeren.
Is op basis van de stream niet helemaal duidelijk maar zou wel kunnen. Het is een gebied wat best wel makkelijk af te sluiten is.quote:Op zondag 7 juni 2020 21:59 schreef Nikonlover het volgende:
Volgens mij op meerdere locaties blokkades door de politie en zijn ze nu ingesloten?
Wel een hoop internet helden op de chatquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |