Ja ik dacht dat het misschien van mijn koelkast kwam die luchtquote:Op zondag 7 juni 2020 15:26 schreef Farenji het volgende:
Je rook bij openen al een soort afvalgeur maar je dronk toch het hele pak leeg. Sorry maar dan verdien je het wel een beetje hoor.
Nee het is geen beest of zo. Maar de melk smaakte goor en er zaten ook een soort "ophopingen" in .... dat ik ook gewoon doorslikte omdat ik dacht dat het samengeklonterde melk wasquote:
Ja het meeste is er al uit.quote:Op zondag 7 juni 2020 15:29 schreef maily het volgende:
Heb je al overgegeven?
Dat is de kortste manier om ervan af te komen ....
Sterkte ...
quote:Op zondag 7 juni 2020 15:29 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Nee het is geen beest of zo. Maar de melk smaakte goor en er zaten ook een soort "ophopingen" in .... dat ik ook gewoon doorslikte omdat ik dacht dat het samengeklonterde melk was
Hoe vaak klontert je melk samen?quote:Op zondag 7 juni 2020 15:29 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Nee het is geen beest of zo. Maar de melk smaakte goor en er zaten ook een soort "ophopingen" in .... dat ik ook gewoon doorslikte omdat ik dacht dat het samengeklonterde melk was
AHquote:
Niet van dit merk nee.. nooit meerquote:Op zondag 7 juni 2020 15:33 schreef Blues het volgende:
Terug naar de winkel ermee en laten zien. Gadver joh...jij drinkt de komende tijd geen melk meer
Ja ik snap ook niet waarom ik zo dom was om door te drinken terwijl het duidelijke bedorven smaakte. Het enige wat ik deed was kijken op de verpakking naar de datum, 24 juni. En ik heb wel duizend pakken melk van AH gedronken zonder problemen.quote:Op zondag 7 juni 2020 15:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoe vaak klontert je melk samen?
Zo duidelijk genoeg?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik word gedreven door krachten die voor de meesten onbekend zijn.
I have not come to unite, but to divide." ~Jesus Christ
quote:Op zondag 7 juni 2020 15:38 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Zo duidelijk genoeg?Stuk beter ja, kan echt niet zien wat dit ooit was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien een naaktslak die er nog een lading eitjes uit perste tijdens het verdrinken in de melk.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
Ik heb het hele pak leeggedronkenquote:Op zondag 7 juni 2020 15:34 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Geen idee wat dat zwart/grijze ding is, maar van puur bedorven melk kunnen mensen niet ziek worden als je het niet in grote hoeveelheden drinkt. Het smaakt goor, maar ziek wordt je er niet van.
[..]
Zo duidelijk genoeg?Een alien die eitjes heeft gelegd. In combinatie met jouw DNA ontstaat er in jouw maagdarmstelsel dan een kruising tussen worm en.. ja, wat eigenlijk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gefeliciteerd, je wordt vader!Resistance is futile.
Van een litertje melk ga je niet meteen kapot.quote:
Ff quoten voor het nageslachtquote:Op zondag 7 juni 2020 15:19 schreef -Deluzion- het volgende:
Zojuist een pak melk leeggedronken... in zijn geheel. Toen ik het opende rook ik al een soort afval geur, maar idioot als ik was bleef ik drinken tot het pak leeg was echter hoorde ik dat er iets in zat toen ik het pak schudde...
WTF is dit? Het stinkt enorm... en ik heb al een half uur boven het toilet gehangen wegens buikkrampen en misselijkheid en ik voel mij licht in mijn hoofd.
Alsjeblief iemand? Ik word gek, ben kapot misselijk. En waarom bleef ik gewoon doordrinken...terwijl er duidelijk iets mis wat met de smaak.
[ afbeelding ]
Ga je melden dat voedsel ver boven de houdbaarheidsdatum niet lekker meer is?quote:Op zondag 7 juni 2020 15:40 schreef -Deluzion- het volgende:
Zou het een schimmel kunnen zijn?
Hoe dan ook, ik ga wel een brief schrijven naar AH.
Bij klonten in je melk, die ook nog eens goor ruikt, gewoon doordrinken met het pak aan je mond, ja natuurlijk.quote:Op zondag 7 juni 2020 15:29 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Ja ik dacht er gewoon niet al te veel bij na, ik dacht dat het aan mij lag dat de melk niet smaakte.quote:Op zondag 7 juni 2020 15:53 schreef SQ het volgende:
[..]
Bij klonten in je melk gewoon doordrinken, ja natuurlijk.
Ja sorry maar dan verdien je het ook wel een beetje. Je krijgt 100 signalen dat het niet oké is en je kiest er voor om ze allemaal te negeren.quote:Op zondag 7 juni 2020 15:55 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Ja ik dacht er gewoon niet al te veel bij na, ik dacht dat het aan mij lag dat de melk niet smaakte.
[..]
Zo duidelijk genoeg?Ziet eruit als een stukje verbrande melk uit de pasteur. Iets dat met schoonmaken niet is meegekomen of de temperatuur van dat ding net te hoog.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Overigens als de melk toxines bevatte van bederf dan word je binnen 4 uur ziek. Van een infectie door bacteriën is dat pas na 4 uit normaal.
Maargoed smerig ziet het er wel uit. Snap niet dat je een pak leegdrinkt als de melkt vies ruikt.Whatever...
Ja ik beweer ook niet dat ik het niet verdien. Ik kon het mij gewoon niet voorstellen dat zoiets mogelijk zou zijn.quote:Op zondag 7 juni 2020 15:55 schreef SQ het volgende:
[..]
Ja sorry maar dan verdien je het ook wel een beetje. Je krijgt 100 signalen dat het niet oké is en je kiest er voor om ze allemaal te negeren.
Gewoon de smaak negeren, heel snel drinken en naar binnen pompen. Ik dacht het zou wel aan mij liggen dat de melk niet smaakt aangezien ik een beetje verkouden ben.quote:Op zondag 7 juni 2020 15:57 schreef SQ het volgende:
Waarom drink je überhaupt door van iets wat goor smaakt? Welke verbindingen in je hersenen doen dat??
Ik hoop maar dat mijn maagzuur met het overige afrekent.quote:Op zondag 7 juni 2020 15:42 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Van een litertje melk ga je niet meteen kapot.
Dooie muis.quote:Op zondag 7 juni 2020 15:49 schreef CherryLips het volgende:
Lijkt wel een bedorven placenta met een navelstreng.
quote:Op zondag 7 juni 2020 15:55 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Ja ik dacht er gewoon niet al te veel bij na, ik dacht dat het aan mij lag dat de melk niet smaakte.
Ik twijfelde al, maar bij deze post geloof ik er al niets meer van.quote:Op zondag 7 juni 2020 15:29 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Geloof me maar, ik ben inderdaad extreem dom geweest , zo onvoorstelbaar dom dat je zoiets nauwelijks kan geloven.quote:Op zondag 7 juni 2020 16:10 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ik twijfelde al, maar bij deze post geloof ik er al niets meer van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |