quote:Op zondag 7 juni 2020 13:46 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
De fastfoodketens hier in de UK zijn sinds een paar dagen open, en ik kon het merken gister tijdens het hardlopen. Waar het afgelopen maanden gewoon opviel dat er geen fastfood afval langs de kant van de weg lag, was het gister weer zoals gewoon aanwezig. Sommigen zullen dat gemist hebben, dat ze fastfood afval uit hun rijdende auto kunnen flikkeren. Ze stonden er zelfs voor in de file!
[ afbeelding ]
In de basis wel.quote:Op zondag 7 juni 2020 13:38 schreef Landgeld het volgende:
https://www.volkskrant.nl(...)usinfectie~bda1ff67/
Heel goed en genuanceerd interview....
Jezusquote:Op zondag 7 juni 2020 13:46 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
De fastfoodketens hier in de UK zijn sinds een paar dagen open, en ik kon het merken gister tijdens het hardlopen. Waar het afgelopen maanden gewoon opviel dat er geen fastfood afval langs de kant van de weg lag, was het gister weer zoals gewoon aanwezig. Sommigen zullen dat gemist hebben, dat ze fastfood afval uit hun rijdende auto kunnen flikkeren. Ze stonden er zelfs voor in de file!
[ afbeelding ]
Geluktquote:Op zondag 7 juni 2020 13:19 schreef Jed1Gam het volgende:
RIVM Grafiek mag wel eens geupdate worden hierboven.
[ afbeelding ]
Hoi Lavenderr. ja ik werk al 20 jaar in de zorg... en mijn mening is het volgende . maat regelen treffen prima... maar vind het te overdreven... verpleeghuizen , mensen met beperking zo veel afzonderen zonder mogelijkheden te bedenken dat ze wel familie zagen , op een andere manier bijvb. dat is echt een no go voor mijquote:Op zondag 7 juni 2020 14:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
welkom Jacqueline![]()
Jij zit in de zorg, wat is jouw mening over dit alles?
Achja. Hier in Arnhem stonden mensen 3 uur in de rij bij de aardbeien drive-inquote:Op zondag 7 juni 2020 13:54 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Bizar, gewoon een rij van een halve kilometer. Die staan dus serieus ruim een uur in de rij voor McDonalds
Dat vind ik ook zo triest. Vooral voor de oude mensen en mensen met een beperking die nu in volledige afzondering moeten leven. Onmenselijk vind ik het.quote:Op zondag 7 juni 2020 14:40 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Hoi Lavenderr. ja ik werk al 20 jaar in de zorg... en mijn mening is het volgende . maat regelen treffen prima... maar vind het te overdreven... verpleeghuizen , mensen met beperking zo veel afzonderen zonder mogelijkheden te bedenken dat ze wel familie zagen , op een andere manier bijvb. dat is echt een no go voor mij
Echt super weinig opnames en doden nog maar.quote:Op zondag 7 juni 2020 13:56 schreef Van_Poppel het volgende:
Positief geteste personen
47.574*
(+239)
Ziekenhuisopnames
11.789
(+4)
Overleden personen
6.013**
(+2)
juist ik werk met mensen met beperking echt geen mondkapje gebruikt meteen escalatie. afstand van hun gehouden nee wij allemaal niet. leg hun maar uit dat ze deze dagen geen knuffel krijgen. werk met zwaarste groepquote:Op zondag 7 juni 2020 14:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat vind ik ook zo triest. Vooral voor de oude mensen en mensen met een beperking die nu in volledige afzondering moeten leven. Onmenselijk vind ik het.
Toch bijzonder, sommige verpleeghuizen zijn meer dan gehalveerd.quote:Op zondag 7 juni 2020 14:43 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
bij ons hebben we geen gebruik gemaakt van mondkapjes ect en zijn nul zieken tot nu toe op heel terrein handen goed wassen ect
werk niet in verpleeghuisquote:Op zondag 7 juni 2020 14:45 schreef mootie het volgende:
[..]
Toch bijzonder, sommige verpleeghuizen zijn meer dan gehalveerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |