Mijn Diana is aan het afsterven, heeft iets van 10 bloemen gekregen wel maar tja die verwelkingsziekte houd je moeilijk tegen helaas grmblquote:
Klopt, maar daarin heb je weer veel verschillende soorten. Denk dat de bekendste die is met paars witte bloemen maar die vind ik te schreeuwerig.quote:
Oh nee. En tuurlijk overleefd de kluit wel maar toch zonde.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 19:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn Diana is aan het afsterven, heeft iets van 10 bloemen gekregen wel maar tja die verwelkingsziekte houd je moeilijk tegen helaas grmbl![]()
Hij overleefd wel weer qua wortels maar goed
Truequote:Op zaterdag 6 juni 2020 19:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Klopt, maar daarin heb je weer veel verschillende soorten. Denk dat de bekendste die is met paars witte bloemen maar die vind ik te schreeuwerig.
Maar vet dat die van jou een knopje heeft, ik vind die zo bescheiden prachtig die bloemenquote:Op zaterdag 6 juni 2020 19:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh nee. En tuurlijk overleefd de kluit wel maar toch zonde.
Muziek zagenquote:Op zaterdag 6 juni 2020 19:45 schreef RockNijntje het volgende:
Dit blijft ook een magisch instrument.
Dit lijkt best op een kalimba, technisch danquote:
Ja inderdaadquote:Op zaterdag 6 juni 2020 19:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit lijkt best op een kalimba, technisch dan
Nja, kleinigheidje hou je tochquote:Op zaterdag 6 juni 2020 19:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Alleen wat minder makkelijk om in je tas te stoppen
.
Ik denk ook morgen.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 20:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Morgen een schamel uurtje zon en Diana opent zich voor je
Nasi goreng biatch, sambal bij!quote:
Ik herleef de eightiesquote:Op zaterdag 6 juni 2020 20:01 schreef UitStraling het volgende:
Ik ben een beetje in een romantische lieve bui dus ik luister dit![]()
Lol dacht dat het morgen weer mooi weer zou worden, tegenvallertje wel.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 20:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als ze haar ogen open durft te doen met dit grauwe weer wel
Die Anna was echt zo heerlijk, tikje vreemd zoals het hoort maar als gesmolten echte boter over een perfect gebakken biefstukjequote:
Even zo'n klein knipoogje open "Hmm nee di's niks, ik blijf dicht vandaagquote:Op zaterdag 6 juni 2020 20:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als ze haar ogen open durft te doen met dit grauwe weer wel
quote:Op zaterdag 6 juni 2020 20:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die Anna was echt zo heerlijk, tikje vreemd zoals het hoort maar als gesmolten echte boter over een perfect gebakken biefstukje
Ik heb een Veilchenblau roos gekocht vandaag even snel tussendoor, mijn lievelingsrambler en die kom je echt nergens te koop tegenquote:Op zaterdag 6 juni 2020 20:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol dacht dat het morgen weer mooi weer zou worden, tegenvallertje wel.
Ha kut nee h UitStraling weer, ok ik ga wel doodquote:Op zaterdag 6 juni 2020 20:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Even zo'n klein knipoogje open "Hmm nee di's niks, ik blijf dicht vandaag"
Ga je ook tegen haar praten en zo dan?quote:Op zaterdag 6 juni 2020 20:13 schreef UitStraling het volgende:
denk dat ik haar daar eerst even in laat wennen aan mij
Yepsquote:Op zaterdag 6 juni 2020 20:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga je ook tegen haar praten en zo dan?
quote:
Een vaas van een meter of twee hoog, hoe ga je haar dan water geven?quote:Op zaterdag 6 juni 2020 20:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb een Veilchenblau roos gekocht vandaag even snel tussendoor, mijn lievelingsrambler en die kom je echt nergens te koop tegenLiep een hoekje om met allemaal oude middeleeuwse huizen en kwam een verborgen mini tuincentrumpje tegen, even kijken wat ik ermee ga doen, ik heb een glazen vaas van een meter of twee hoog, denk dat ik haar daar eerst even in laat wennen aan mij
*zoekt op klein keukentrapje.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 20:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Een vaas van een meter of twee hoog, hoe ga je haar dan water geven?Maar heb gegoogled. mooie volle bloem en paars is sowieso altijd goed.
Moet je dat betalen ja?quote:Op zaterdag 6 juni 2020 20:42 schreef Budapestenaar het volgende:
Boefjes hoor, bij Apple. Glas kapot, maar repareren doen ze niet. Dus nu wordt het een refurbished modelletje 299 euro.
Nou, 100 euro eigen risico, de rest is voor de verzekering.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 20:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moet je dat betalen ja?
Hoeveel koste het bij aankoop?
Daar is over nagedachtquote:Op zaterdag 6 juni 2020 20:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou, 100 euro eigen risico, de rest is voor de verzekering.
De nieuwprijs was 450 euro.
quote:Op zaterdag 6 juni 2020 20:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"wat is de kans dat klanten hem laten vallen of op de wasmachine laten liggen"
Bij de iPhone schijnt het zo te zijn dat je maximaal 3 keer een nieuwe krijgt bij schade, no questions asked. Een collega van me is nu aan zijn 39ste bezig of zoquote:
Toen ik pas begon in deze sector gooiden we de avond voor het uitkomen van een nieuw model massaal onze telefoons stuk om de dag erna een nieuwe te halen op kosten van de baasquote:Op zaterdag 6 juni 2020 20:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ja, dat tweede scenario zal niet zo vaak voorkomen.
Niet waarquote:Op zaterdag 6 juni 2020 20:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Toen ik pas begon in deze sector gooiden we de avond voor het uitkomen van een nieuw model massaal onze telefoons stuk om de dag erna een nieuwe te halen op kosten van de baas
quote:Op zaterdag 6 juni 2020 20:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Toen ik pas begon in deze sector gooiden we de avond voor het uitkomen van een nieuw model massaal onze telefoons stuk om de dag erna een nieuwe te halen op kosten van de baas
quote:Op zaterdag 6 juni 2020 20:56 schreef bitterbal het volgende:
zal wel aan mij liggen maar dat vind ik wel echt asociaal
Ja echt wel, we waren als raven op nieuwe telefoons en er waren toen nog geen verzekeringen of eigen risico kosten of zo aan verbonden ------> stonden als eersten bij een business centre, ja is kapot h en ja wil wel die nieuwe want die is vandaag uitgekomen en ik werk voor jullie en als je me die niet geeft sluiten we je www af sukkel, geefquote:
Klopt, wij zijn ook de reden waarom telefoons zo duur zijn maar goedquote:Op zaterdag 6 juni 2020 20:56 schreef bitterbal het volgende:
zal wel aan mij liggen maar dat vind ik wel echt asociaal
Wat is er shit aan geloven dat eigen personeel zorgt dat ze als eerste aan de beurt zijn qua telefoontjes?quote:
Is nu nog steeds zo, wel iets anders, nu zijn er regels, ja betalende klanten eerst.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 21:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou mensen kunnen daadwerkelijk zo asociaal zijn ja
Ja, als je de Apple-verzekering afsluit. Maar die heb ik niet.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 20:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bij de iPhone schijnt het zo te zijn dat je maximaal 3 keer een nieuwe krijgt bij schade, no questions asked. Een collega van me is nu aan zijn 39ste bezig of zo![]()
Geen idee of daar nog eoa betaald service plan achter zit of zo. Moet haast wel.
en dan is er ook nog een hollandse fles die hun geld opkoopt, hebben ze nog minderquote:Op zaterdag 6 juni 2020 21:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Best kut voor die mensjes even goed natuurlijk
<!DOCTYPE html>quote:You earned an achievement!
Lesson Completed: HTML Document Standards
quote:Op zaterdag 6 juni 2020 21:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
<!DOCTYPE html>
<html>
<body>
<head><title WTF?</title></head>
[ afbeelding ]
</body>
</html>
Zie het. Geloof bij de titel van het document niet maar zit misschien verkeerdquote:Op zaterdag 6 juni 2020 21:53 schreef Dr_Flash het volgende:
je mist een > na <title
en moet WTF niet tussen ""
quote:Op zaterdag 6 juni 2020 21:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
<!DOCTYPE html>
<html>
<body>
[ afbeelding ]
</body>
</html>
Probeer dit eens?quote:Op zaterdag 6 juni 2020 21:53 schreef Dr_Flash het volgende:
je mist een > na <title
en moet WTF niet tussen ""
Ik weet het niet hoor. ik zit alleen maar heel auti naar de syntax te kijkenquote:Op zaterdag 6 juni 2020 21:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zie het. Geloof bij de titel van het document niet maar zit misschien verkeerd
Wat is de syntax? Zie het wel voorbij komen maar weet nog niet echt wat het isquote:Op zaterdag 6 juni 2020 21:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor. ik zit alleen maar heel auti naar de syntax te kijken
ja de help was meer een algehele hulpkreet:Pquote:Op zaterdag 6 juni 2020 21:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat Fles zei en geen aanhalingstekens.
Rood is rechts. Maar 9 kan je ook als groen doen, net wat je prettig vindt. Kijken of je het herkent.quote:
Maar die > mist nog steeds wel .quote:Op zaterdag 6 juni 2020 21:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja de help was meer een algehele hulpkreet:P
maar ik dacht bij title horen die puntjes niet
en dan van buiten naar binnen toch? Ja anders was 9 etc okeequote:Op zaterdag 6 juni 2020 21:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Rood is rechts. Maar 9 kan je ook als groen doen, net wat je prettig vindt. Kijken of je het herkent.
quote:Op zaterdag 6 juni 2020 21:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en dan van buiten naar binnen toch? Ja anders was 9 etc okee
ja dan wel waarschijnlijkquote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Sommige tonen zijn kort en anderen lang maar als je het herkent weet je wel welke lang of kort zijn.
Compilation errorquote:Op zaterdag 6 juni 2020 21:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
<!DOCTYPE html>
<html>
<body>
[ afbeelding ]
</body>
</html>
Hey Jude.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja dat klinkt wel herkenbaar maar ik weet niet wat het is
Het is geen geheim taal he? Ik heb het uitgelegdquote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:07 schreef RockNijntje het volgende:
Gaan jullie hier nu in geheimtaal met elkaar praten.
Oh ohja dat zou best kunnen idd jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |