nou nou nou, aivd ingelichtquote:Op zaterdag 6 juni 2020 14:52 schreef Mr.Ping het volgende:
Deze man is gevaarlijk en moet gestopt worden.
Terug naar Ghana zou niet verkeerd zijn.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 14:52 schreef Mr.Ping het volgende:
Deze man is gevaarlijk en moet gestopt worden.
Da's de achternaam van die racist.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 14:58 schreef JANdeDERDE het volgende:
De productnaam airfryer wordt nu algemeen gebruikt om een heteluchtfriteuse aan te duiden.
Je kind Airfryer noemen:p
Tot nu toe is dat de beste applicatie van een airfryer.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 14:56 schreef Solotovski het volgende:
Wajoooooooo de broodjes in mn airfryer zijn net klaar
Je kan ook lekkere tosti's bakken in een airfryer.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 15:05 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Tot nu toe is dat de beste applicatie van een airfryer.
Contactgrill jonguh!quote:Op zaterdag 6 juni 2020 15:09 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Je kan ook lekkere tosti's bakken in een airfryer.
Niet zo generaliseren. Ik woon in Rotterdam en ik herken mij en mijn omgeving nul komma nul in je onzin.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 15:09 schreef epicbeardman het volgende:
Bijna iedereen die in Amsterdam/Rotterdam of Den Haag woont zijn gesubsidieerde "staatsactivisten"
Ze krijgen bijstand zonder tegenprestatie. Ze willen "UNIVERSAL BASIC INCOME" zodat ze de hele dag lekker niks hoeven te doen behalve naar de coffeeshop te lopen om weer nieuwe wietjes te halen!
Stinken die antifa/staatsactivisten zoals Jeffrey Airfryer.
Zelfs cartman wist het al!
[ afbeelding ]
"uuh we willen alleen kraken en hele dag blowtjes roken" "komop overheid geef ons geld!! wij willen gratis geld!"
Daar gebruik ik een panini gril voor, maar als je tips hebt hoe ik er een lekkere tosti in maak dan hoor ik het graag.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 15:09 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Je kan ook lekkere tosti's bakken in een airfryer.
quote:
Hier zit een je moeder grap inquote:Op zaterdag 6 juni 2020 15:14 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Een professionele is bijna net zo duur als een duurder model van Tefal.
Die Victor Reinier wordt oud.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |