abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 17 januari 2003 @ 17:09:45 #1
35448 David_Aames
Abre los ojos...
pi_7955186
tja, dacht al een tijdje na over topic, maar wist niet zeker of ik het nou moest posten, dus toch maar gedaan.

me vriending is 15, en ik 19, hoewel ik er eerst altijd fel tegen was ( altijd tot zoiets je zelf overkomt ) vind ik het eigenlijk wel best, niemand die er mee zit, ook haar ouders niet.
Maar ik vraag me af wat mijn ouders er van zullen vinden, ze weten wel van der af, maar hebben haar nog niet gezien, en ik heb dus ook der leeftijd niet verteld.
Iemand hier ervaringen mee?

"Forget everything you know about life, and just open your eyes..."
pi_7955235
Wij kennen jouw ouders niet, dus hoe kunnen we daar nou iets over zeggen?
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_7955236
Mijn vorige vriendin was ook 5 jaar jonger dan mij, maar ze was wel 20
15 vinnik een beetje jong enzo, maargoed, it's your choice offcourse.........
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_7955248
Boeiuh, als jullie maar blij zijn met elkaar. Kan het jou het dan wat schelen wat je ouders ervan vinden
pi_7955278
Erhm nou dat is volgens mij echt geen probleem scheelt 4 jaar nou kan niet beter vrouwen zijn trouwens toch altijd volwassener

Denk niet dat je ouders er een probleem van maken.

-
pi_7955293
Fokking VRAAG het gewoon
pi_7955297
quote:
Op vrijdag 17 januari 2003 17:13 schreef shmoopy het volgende:
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_7955303
ik had op mn 16e een vriend van 24. mijn ouders hadden wel even zoiets van whaaaaaaat?!?!!??! 24?!!?!? maar het is allemaal goed gekomen hoor

jij hebt wat met haar, niet je ouders. als jullie ervoor willen gaan is dat toch goed?

pi_7955314
quote:
Inderdaad. Ik verschil 5 jaar met mn vriendin (zij 19 ik 24) maar daar doet niemand moeilijk over...
For great justice!
pi_7955334
k vraag me af wat me ouders zeggen als k met een vriendin aankom die 4 jaar jonger is dan mij
046
Dank aan Yeahinho
pi_7955398
Hmmm sjah.. Jij moet met haar rondlopen.. niet je ouders
Als jullie gelukkig zijn met z'n tweetjes, wat maakt t dan eigenlijk uit wat je ouders denken?
pi_7955414
Er is alleen het probleem dat jij voor de wet meerderjarig bent en zij niet.... maar ja... who cares?
  vrijdag 17 januari 2003 @ 17:27:25 #13
3280 Wekko
Zoek het plaatje!
pi_7955475
quote:
Op vrijdag 17 januari 2003 17:18 schreef QyRoZ het volgende:

[..]

Inderdaad. Ik verschil 5 jaar met mn vriendin (zij 19 ik 24) maar daar doet niemand moeilijk over...

Nee maar 15 of 19 is anders als 19 of 24 zoals wel vaker gezegd...je moet zelf weten wat je doet natuurlijk, maar ik zelf zou zo een relatie niet beginnen (maar zoals je zelf al zegt, dat zeg ik nu, misschien denk ik daar later anders over als het mij zelf overkomt).

Ziet ze er ook echt als 15 uit? Anders verzwijg je het gewoon voorlopig .

pi_7955479
quote:
Op vrijdag 17 januari 2003 17:19 schreef hallo_mensen het volgende:
k vraag me af wat me ouders zeggen als k met een vriendin aankom die 4 jaar jonger is dan mij
lol
  vrijdag 17 januari 2003 @ 17:28:16 #15
35448 David_Aames
Abre los ojos...
pi_7955487
quote:
ja ok, das waar, maar als ik wist hoe ze over dat soort dingen dachten hoefde ik hier niet naar ervaringen te vragen he

tis ook omdat me zusje zo ongeveer even oud is (ouder eigenlijk) waarschijnlijk maak ik weer van niets een probleem

vrijdag 17 januari 2003 @ 17:30:57 #16
21321 IAMUSEMUSE
It's You That I Adore!
pi_7955545
Hmmz valt wel mee hoor. Kzou dr niet zo'n zorgen over maken.
Mijn vriendin is 20 en ik 19. Dat komt minder vaak voor
The human heart feels things the eyes cannot see, and knows what the mind cannot understand..
pi_7955553
-edit-zie Onzin

[Dit bericht is gewijzigd door shmoopy op 17-01-2003 19:58]

Dressed in midnight black. He speeds through the rush hour traffic like the hauling wind. Driving the authorities mad with rage. And so far all attempts to stop him have failed. Those who have heard know his name.
pi_7955595
quote:
Op vrijdag 17 januari 2003 17:27 schreef Kjew het volgende:

[..]

lol

-edit-nie leuk

[Dit bericht is gewijzigd door shmoopy op 17-01-2003 19:59]

046
Dank aan Yeahinho
pi_7955711
Ik scheel 7 jaar met mijn vriendin, maakt geen reet uit. Tenminste beter dan zo'n uitgezakt wijf van mijn leeftijd... hehehe...
  vrijdag 17 januari 2003 @ 17:39:20 #20
14827 Kogando
Modelprutser
pi_7955715
5 jaar ouder lijkt me eerder een probleem...
Beter één keer om vergeving vragen, dan tien keer om toestemming.
pi_7956481
Ligt aan het meisje, maar ik ben wel van mening dat een volwassen vent 18+ en een heel jong meisje (12/13) Of een kerel van boven de 20 en een meisje van een jaar of 14/15 toch niet echt kan eigenlijk..

Mijn vriendin en ik schelen ook, zij is 20, ik ben 23.. Dat is geen probleem natuurlijk

I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_7956520
mijn ouders zitten er niet mee... weet niet hoe zijn ouders erover denken...

voor de duidelijkheid --> ik 17 (over 2.5 maand 18) --> hij 22

dus dat kan ik je ook niet zeggen, sorry...

Doei.
pi_7957725
Ik was ook 15 toen ik mijn vriend (19) heb leren kennen.. das nu ongeveer 1,5 jaar geleden.. Zijn ouder shebben dr niet echt problemen mee gehad hij heeft er wel eerst over gelogen hij zei dat ik 18 was. Toen ie later heeft gezegt dat ik 15 was vonden ze het niet erg. Mijn ouders hadden er meer problemen mee.
  vrijdag 17 januari 2003 @ 19:24:03 #24
30509 Nightwulf
Howling lone wolf
pi_7957870
Ach wat maakt leeftijd uit als je er zelf gelukkig mee bent, mijn beste vriendin is 21 jaar jonger dan ik, maar ja ik zoen niet met haar dat scheelt natuurlijk wel
Be kind whenever possible. It is always possible.
Dalai Lama
pi_7957982
Gewoon eerst ontmaagden en dan pas aan je ouders vertellen
pi_7957984
quote:
Op vrijdag 17 januari 2003 17:28 schreef David_Aames het volgende:

[..]

ja ok, das waar, maar als ik wist hoe ze over dat soort dingen dachten hoefde ik hier niet naar ervaringen te vragen he

tis ook omdat me zusje zo ongeveer even oud is (ouder eigenlijk) waarschijnlijk maak ik weer van niets een probleem

Het klinkt niet echt als een probleem nee maar aan ervaringen heb je ook vrij weinig omdat het om jouw ouders gaat en niet die van iemand anders. Ik denk niet dat alle ouders dezelfde mening eropna houden.

Je kunt het natuurlijk aan je ouders.....vragen.

Elke overeenkomst tussen jouw realiteit en de mijne berust op zuiver toeval
pi_7958254
quote:
Op vrijdag 17 januari 2003 19:28 schreef Aernout het volgende:
Gewoon eerst ontmaagden en dan pas aan je ouders vertellen
Echt weer zo'n domme opmerking waar slaat dat nou op
  vrijdag 17 januari 2003 @ 19:45:27 #28
35448 David_Aames
Abre los ojos...
pi_7958353
mja niets dus, t kwam wel weer te spraken tijdens het eten, maar heb er maar overheen geluld, ze komt morgen toch langs, mag ze't zelf vertellen, dat weet ze al, was ze erg blij mee

ze zullen er wel niet echt een probleem van maken, tis ook meer dat ik het een beetje raar vind, daarom ga ik er vanuit dat dit bij hen ook zo is.

pi_7958357
-edit-smakeloze opmerking verwijderd

ontopic:
maar het leeftijds verschil valt mee dus gewoon voor gaan

[Dit bericht is gewijzigd door shmoopy op 17-01-2003 20:02]

ik kan je niet horen bert,ik heb een banaan in mijn oor.
  vrijdag 17 januari 2003 @ 19:47:38 #30
35448 David_Aames
Abre los ojos...
pi_7958396
quote:
Op vrijdag 17 januari 2003 19:45 schreef the_contract_killer het volgende:
[Censuur]piep[/Censuur]

ontopic:
maar het leeftijds verschil valt mee dus gewoon voor gaan

ik ga der ook wel voor, dat maakt geen verschil, desnoods met ouders die het afkeuren.
  vrijdag 17 januari 2003 @ 19:54:44 #31
9161 JamesTiberius
I want to be a Mage
pi_7958525
Ach, beetje jong, maar ook al is ze af en toe een beetje "kinderachtig", als het serieus iets wordt zijn de jaren zo voorbij en voordat je het weet is ze 18

Over het algemeen geldt dat meisjes 2 jaar voorsprong hebben op jonges wat betreft lichamelijke / geestelijke ontwikkeling, dus die jaartjes mag je weer in mindering brengen op het verschil

En wat je ouders denken? Is dat dan nog zo belangrijk?

I laugh in the face of danger ... ... then I hide and wait until it goes away
pi_8005011
Ik heb een vriend gehad van 25!!! dat scheelde iets meer dan 10 jaar...ik ben nu 15
Zelf had ik er niet echt problemen mee, ik was echt verliefd en hij leek mij ook leuk te vinden. Maar het probleem was dat ik het niet tegen mn ouders durfde te vertellen.
Toen mn vader op een avond vroeg wie die 'misterieuze' beller elke keer was heb ik het ze met veel moeite verteld.
In het begin reageerde mn vader heel rustig zo van: jah je doet maar het is jou leven.
Daarna kwam mn vriend op een avond weer langs, toen flipte mn pa zowat omdat hij er toch nog is goed over na had gedacht en tot de conclusie was gekomen dat het beter was als ik het uit zou maken!! Omdat hij misschien wel slechte bedoelingen had en al dat soort gezeik.

Maar dat was helemaal niet wat ik wilde en ik heb me op die avond zelfs nog door hem laten ontmaagden Misschien omdat ik wraak wilde nemen op mn ouders...
Die dagen er na heb ik heel erg goed nagedacht en met mn ouders gepraat maar doordat zij me zo hebben gepusht van: uitmaken, uitmaken heb ik het uiteindelijk voor HUN uitgemaakt!!!
Achteraf heb ik hier wel een spijt van, ik hield echt veel van hem. En eigenlijk zou ik hem dolgraag terug willen

Hiermee bedoel ik te zeggen, als je het tegen je ouders vertelt, laat je niet van de wijs brengen door de dingen die ZIJ zeggen!!
Reageren ze er goed op dan is er nix aan de hand natuurlijk.
Maar reageren ze zo van: jah dat kan echt niet want voor jij bent meerderjarig en zei minderjarig en voor de wet word je als pedofiel gezien (heb ik opgezocht en blijkt ook zo te zijn). Dan moet je gewoon doen wat jou het beste lijkt. Of je er dan mee door gaat is uiteindelijk jou keus!! Eigenlijk horen ze te accepteren wat jij wil..dat vind ik tenminste..maar als ze dat niet doen kan het moeilijk worden, ik zou zeggen vertel het ze gewoon, ga uit van het ergste (dat is zeg maar dat ze het je verbieden of het niet accepteren ofzoo) dan kan het alleen maar beter uitvallen. Succes ermee en maar hopen dat ze het goed opvatten

pi_8005168
Ik denk dat hij zich afvraagd waar die grens ligt...

15-19
14-19 >> kan ook nog?
13-19 >> dan?
12-19 >> ?!?

Het "als je maar gelukkig bent met elkaar"-cliche gaat niet altijd op!

Lambo of Rekt
pi_8005274
quote:
Op maandag 20 januari 2003 13:27 schreef dikkiedik87 het volgende:
-verhaal-
Sorry, maar ik vind dat iemand van 25 beter moet weten dan met iemand van 15 te gaan. Iemand van 15 is nog een kind, als volwassene die waarschijnlijk zelfs al afgestudeerd is hoor je andere interesses te hebben en al helemaal een ander ervaringsniveau. Ik vindt het gewoon smerig om na te denken dat ik het met een jochie van 15 zou doen.

15 en 19 gaat naar mijn perceptie misschien nog net, omdat je als 19-jarige misschien nog wel erg in de belevingswereld van een 15-jarige past en het verschil tussen een wat voorlijke 15 jarige en een wat achterlopende 19-jarige niet zo heel groot is.

Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_8005322
quote:
Op maandag 20 januari 2003 13:43 schreef Ripley het volgende:

[..]

Sorry, maar ik vind dat iemand van 25 beter moet weten dan met iemand van 15 te gaan. Iemand van 15 is nog een kind, als volwassene die waarschijnlijk zelfs al afgestudeerd is hoor je andere interesses te hebben en al helemaal een ander ervaringsniveau. Ik vindt het gewoon smerig om na te denken dat ik het met een jochie van 15 zou doen.

15 en 19 gaat naar mijn perceptie misschien nog net, omdat je als 19-jarige misschien nog wel erg in de belevingswereld van een 15-jarige past en het verschil tussen een wat voorlijke 15 jarige en een wat achterlopende 19-jarige niet zo heel groot is.

Het ligt ook totaal aan de personen idd.
Lambo of Rekt
pi_8005335
ik denk dat leeftijdsverschil op oudere leeftijd niet veel meer uitmaakt...
maar als je als 13/14 jarige met iemand van 19 hebt...ik weet niet...je zit dan toch in een hele andere fase in je leven..hebben allebei andere behoeftes...
zo zie ik t iig
maar mijn ouders doen meestal niet zo moeilijk als een jongen ouder is als mij....
  maandag 20 januari 2003 @ 13:46:56 #37
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_8005339
quote:
Op maandag 20 januari 2003 13:43 schreef Ripley het volgende:
Sorry, maar ik vind dat iemand van 25 beter moet weten dan met iemand van 15 te gaan. Iemand van 15 is nog een kind, als volwassene die waarschijnlijk zelfs al afgestudeerd is hoor je andere interesses te hebben en al helemaal een ander ervaringsniveau.
Zo heb ik ook altijd gedacht. Ik ben ook een uitzondering tegengekomen. Was helemaal verliefd en het was wederzijds. Het verschil was amper merkbaar, ze werd ook standaard zeker 5 jaar ouder geschat dan dat ze werkelijk was.
Achteraf heel fout, maar spijt heb ik er nooit van gehad.
Zij ook niet overigens.
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
pi_8005411
quote:
Op maandag 20 januari 2003 13:46 schreef MrTorture het volgende:

[..]

Zo heb ik ook altijd gedacht. Ik ben ook een uitzondering tegengekomen. Was helemaal verliefd en het was wederzijds. Het verschil was amper merkbaar, ze werd ook standaard zeker 5 jaar ouder geschat dan dat ze werkelijk was.
Achteraf heel fout, maar spijt heb ik er nooit van gehad.
Zij ook niet overigens.

Blijft een kind. Ik zal niet nog een keer helemaal uit de doeken doen hoe ik hierover denk, dit is namelijk al het tigste topic hierover. Maar vaak zien de jongens alleen de kant van het meisje die ze wil laten zien. Ik heb vaak die andere kant gezien als surrogaat grote zus van behoorlijk wat meisjes en dan blijken zelfs die 'volwassen' 15-jarigen een stuk verlegener en kinderlijker dan ze normaal laten zien.

Iemand van 15 is een kind, hoe volwassen hij/zij met vlagen ook lijkt. En daar raak ik dus niet opgewonden van.

pi_8005456
quote:
Op maandag 20 januari 2003 13:46 schreef Ilsjuhh het volgende:
ik denk dat leeftijdsverschil op oudere leeftijd niet veel meer uitmaakt...
maar als je als 13/14 jarige met iemand van 19 hebt...ik weet niet...je zit dan toch in een hele andere fase in je leven..hebben allebei andere behoeftes...
zo zie ik t iig
maar mijn ouders doen meestal niet zo moeilijk als een jongen ouder is als mij....
Kommaar op dan
Lambo of Rekt
  maandag 20 januari 2003 @ 13:55:07 #40
26777 MrTorture
pi_8005474
quote:
Op maandag 20 januari 2003 13:51 schreef Ripley het volgende:
Iemand van 15 is een kind, hoe volwassen hij/zij met vlagen ook lijkt.
Ik zeg ook niet dat je er meteen op moet duiken.. Als je rekening houdt met dat verschil kom je een heel eind En alleen de kanten die ik wilde zien? Ik ken haar al een behoorlijke tijd en wel vrij goed, dus dat was het probleem niet.
Vis een optie?
pi_8005494
quote:
Op maandag 20 januari 2003 13:55 schreef MrTorture het volgende:

[..]

Ik zeg ook niet dat je er meteen op moet duiken.. Als je rekening houdt met dat verschil kom je een heel eind En alleen de kanten die ik wilde zien? Ik ken haar al een behoorlijke tijd en wel vrij goed, dus dat was het probleem niet.

Nee, die zij wil dat jij ziet Dat is heel wat anders.
Een verschil van 10 jaar kan wat mij betreft prima. Maar niet als het om een volwassene en een kind gaat.
pi_8005551
quote:
Op maandag 20 januari 2003 13:51 schreef Ripley het volgende:

[..]

Blijft een kind. Ik zal niet nog een keer helemaal uit de doeken doen hoe ik hierover denk, dit is namelijk al het tigste topic hierover. Maar vaak zien de jongens alleen de kant van het meisje die ze wil laten zien. Ik heb vaak die andere kant gezien als surrogaat grote zus van behoorlijk wat meisjes en dan blijken zelfs die 'volwassen' 15-jarigen een stuk verlegener en kinderlijker dan ze normaal laten zien.

Iemand van 15 is een kind, hoe volwassen hij/zij met vlagen ook lijkt. En daar raak ik dus niet opgewonden van.

hier ben ik t niet helemaal mee eens...
er word zo vaak gezegt..meiden van 15/16 zijn nog kinderen....en worden dak vaak zo behandelt door "volwassenen" en daar kan ik dus totaal niet tegen...in de liefde, oke
maar ook bv op mijn stage (ik loop stage in het ziekenhui) mag ik bepaalde onderzoeken niet zien, omdat zij vinden dat ik daar niet oud genoeg voor ben....en als ik dat vind, dan maak ik dat toch zelf wel duidelijk?? dus in de liefde ook...als ik een jongen van x aantal jaar ouder leuk vind...maar ik vind m te oud...dan maak ik dat echt wel duidelijk!!

maar t ligt er natuurlijk ook wel aan of een meisje der grenzen kent ja of nee...en ik ken mijn grenzen best wel goed

[Dit bericht is gewijzigd door Ilsjuhh op 20-01-2003 14:02]

pi_8005574
quote:
Op maandag 20 januari 2003 13:53 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Kommaar op dan

ik word gewoon echt vroluk van jou
pi_8005602
quote:
Op maandag 20 januari 2003 14:01 schreef Ilsjuhh het volgende:

[..]

ik word gewoon echt vroluk van jou

Ga jij is snel verder met je BBL verpleegkunde

Lambo of Rekt
pi_8005611
quote:
Op maandag 20 januari 2003 13:59 schreef Ilsjuhh het volgende:

[..]

hier ben ik t niet helemaal mee eens...
er word zo vaak gezegt..meiden van 15/16 zijn nog kinderen....en worden dak vaak zo behandelt door "volwassenen" en daar kan ik dus totaal niet tegen...in de liefde, oke
maar ook bv op mijn stage (ik loop stage in het ziekenhui) mag ik bepaalde onderzoeken niet zien, omdat zij vinden dat ik daar niet oud genoeg voor ben....en als ik dat vind, dan maak ik dat toch zelf wel duidelijk?? dus in de liefde ook...als ik een jongen van x aantal jaar ouder leuk vind...maar ik vind m te oud...dan maak ik dat echt wel duidelijk!!

Op het gevaar af als oma te klinken: dat dacht ik ook toen ik 15 was. 15-jarigen zijn bij lange na niet achterlijk en zeker in staat om veel dingen zelf te beslissen etc. maar achteraf zie je toch vaak pas hoe jong je toen nog was. .Ongetwijfeld moet ik over 10 jaar oo weer lachen om wie ik nu ben, maar op je vijftiende laat je je gewoon nog veel meer beinvloeden door je omgeving en verwachtingen en neem je alles veel serieuzer dan reeel is.
pi_8005640
Mijn vriend is 6 jaar ouder en het gaat allemaal prima. We hebben nu zo'n 1,5 jaar een gelijkwaardige relatie
Ask me no questions and I'll tell you no lies
pi_8005641
quote:
Op maandag 20 januari 2003 14:02 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ga jij is snel verder met je BBL verpleegkunde

ik ben al heel goed hoor
ik kan perfect mannen wassen (beetje jammer dat al die mannen die ik heb gewassen of hardstikke zat waren, of hardstikke oud)
en mijn opleiding duurt nog maar 3,5 jaar...wat bijna alleen maar stage is
oke dat was weer lekker offtopic gelul wat ben ik daar toch goed in...sorry
pi_8005660
quote:
Op maandag 20 januari 2003 14:03 schreef Ripley het volgende:

[..]

Op het gevaar af als oma te klinken: dat dacht ik ook toen ik 15 was. 15-jarigen zijn bij lange na niet achterlijk en zeker in staat om veel dingen zelf te beslissen etc. maar achteraf zie je toch vaak pas hoe jong je toen nog was. .Ongetwijfeld moet ik over 10 jaar oo weer lachen om wie ik nu ben, maar op je vijftiende laat je je gewoon nog veel meer beinvloeden door je omgeving en verwachtingen en neem je alles veel serieuzer dan reeel is.

ik ben geen 15
kben bijna 17
en ja ik denk dat je wel gelijk hebt...
pi_8006318
quote:
Op maandag 20 januari 2003 13:56 schreef Ripley het volgende:

[..]

Nee, die zij wil dat jij ziet Dat is heel wat anders.
Een verschil van 10 jaar kan wat mij betreft prima. Maar niet als het om een volwassene en een kind gaat.

Kijk en dit vind ik weer nergens op slaan, bij mij was het iets meer dan 10 jaar verschil okeej ik geef toe het is erg veel, heel erg veel...maar ik vind dat iemand van 15-25 net zo goed moet kunnen als iemand van 18-28 wat dat is in principe volwassen..ik weet wel dat het tegen de wet in is maar dan nog. Ik weet misschien niet altijd wat goed voor me is, maar zoals de mensen: zeggen van fouten moet je leren!! Laat mij dan ook van MIJN fouten leren. Als het een fout was dat ik het met iemand van 25 nam als 15-jarige dan is dat MIJN verachtwoordelijkheid, daar moet ik ook zelf voor opdraaien en daar heeft dan verder ook niemand schuld aan (wat mijn ouders wel vinden ze vinden dat zij verantwoordelijk zijn omdat ik minderjarig ben) maar waarom zou iemand van 15-25 niet kunnen en 18-28 wel?? Omdat ze misschien helderder kunnen nadenken? Omdat ze zelf mogen beslissen? Omdat ze weten wat goed voor hun is? Nee want dat weten/kunnen velen ook niet!!
Ik vind dat het best moet kunnen, uiteindelijk gaat het om de liefde en niet om de leeftijd.
pi_8006361
quote:
Op maandag 20 januari 2003 14:48 schreef dikkiedik87 het volgende:

[..]

Kijk en dit vind ik weer nergens op slaan, bij mij was het iets meer dan 10 jaar verschil okeej ik geef toe het is erg veel, heel erg veel...maar ik vind dat iemand van 15-25 net zo goed moet kunnen als iemand van 18-28 want dat is in principe volwassen..ik weet wel dat het tegen de wet in is maar dan nog. Ik weet misschien niet altijd wat goed voor me is, maar zoals de mensen: zeggen van fouten moet je leren!! Laat mij dan ook van MIJN fouten leren. Als het een fout was dat ik het met iemand van 25 nam als 15-jarige dan is dat MIJN verachtwoordelijkheid, daar moet ik ook zelf voor opdraaien en daar heeft dan verder ook niemand schuld aan (wat mijn ouders wel vinden ze vinden dat zij verantwoordelijk zijn omdat ik minderjarig ben) maar waarom zou iemand van 15-25 niet kunnen en 18-28 wel?? Omdat ze misschien helderder kunnen nadenken? Omdat ze zelf mogen beslissen? Omdat ze weten wat goed voor hun is? Nee want dat weten/kunnen velen ook niet!!
Ik vind dat het best moet kunnen, uiteindelijk gaat het om de liefde en niet om de leeftijd.

pi_8006384
quote:

[..]

Kijk en dit vind ik weer nergens op slaan, bij mij was het iets meer dan 10 jaar verschil okeej ik geef toe het is erg veel, heel erg veel...maar ik vind dat iemand van 15-25 net zo goed moet kunnen als iemand van 18-28 wat dat is in principe volwassen..ik weet wel dat het tegen de wet in is maar dan nog. Ik weet misschien niet altijd wat goed voor me is, maar zoals de mensen: zeggen van fouten moet je leren!! Laat mij dan ook van MIJN fouten leren. Als het een fout was dat ik het met iemand van 25 nam als 15-jarige dan is dat MIJN verachtwoordelijkheid, daar moet ik ook zelf voor opdraaien en daar heeft dan verder ook niemand schuld aan (wat mijn ouders wel vinden ze vinden dat zij verantwoordelijk zijn omdat ik minderjarig ben) maar waarom zou iemand van 15-25 niet kunnen en 18-28 wel?? Omdat ze misschien helderder kunnen nadenken? Omdat ze zelf mogen beslissen? Omdat ze weten wat goed voor hun is? Nee want dat weten/kunnen velen ook niet!!

Ik vind een leeftijdverschil best kunnen zoals gezegd, maar niet tussen een volwassene van 25 en een kind van 15. Het is niet voor niks dat iemand van 15 nog onder verantwoording van de ouders valt, de volwassene zou in mijn ogen gewoon beter moeten weten. Bovendien snap ik niet hoe iemand die al afgestudeerd is kan communiceren op het gebied van een relatie met een 3e klasser eerlijk gezegd.

Ik ben het ook oneens met de stelling dat alles uiteindelijk alleen maar om de liefde draait. Liefde is het belangrijkste in een relatie, maar je hebt ook nog een paar extra \verantwoordelijkheden in een relatie. En die zijn wat mij betreft: geen relatie aangaan met een kind en geen relatie waarvoor je anderen moet bedriegen.

pi_8006392
quote:

[..]

Omdat ze misschien helderder kunnen nadenken? Omdat ze zelf mogen beslissen? Omdat ze weten wat goed voor hun is? Nee want dat weten/kunnen velen ook niet!!

Ik ben het deels wel met je eens... maar neem dan is een extreem voorbeeld.... 7jaar - 30jaar ... kan dat??????
NEE dat is pedofilie, maar WAAR ligt die grens proberen we in dit topic achter te komen. Af en toe ligt het wel aan leeftijd, en niet aan liefde, zoals in bovenstaand voorbeeld.
Lambo of Rekt
pi_8006401
quote:

[..]

heb je wel gelijk in...meiden van 18 weten ook niet altijd wat wel en niet goed voor ze is!!
pi_8006439
quote:
Op maandag 20 januari 2003 14:54 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ik ben het deels wel met je eens... maar neem dan is een extreem voorbeeld.... 7jaar - 30jaar ... kan dat??????
NEE dat is pedofilie, maar WAAR ligt die grens proberen we in dit topic achter te komen. Af en toe ligt het wel aan leeftijd, en niet aan liefde, zoals in bovenstaand voorbeeld.

ik denk dat dat heel erg verschilt per persoon...en ik vind 10jaar zeker ook een groot verschil!!!
pi_8006445
quote:
Op maandag 20 januari 2003 14:54 schreef Ilsjuhh het volgende:

[..]

heb je wel gelijk in...meiden van 18 weten ook niet altijd wat wel en niet goed voor ze is!!

Tuurlijk, maar de kans ligt toch ietsje groter. Je bent klaar met de middelbare school, begint zowiezo met een volwassener leven etc.

Ik wil ook niet zeggen dat een meisje van 15 helemaal geen relatie kan hebben, ik probeer te zeggen dat iemand van 25 verstandig genoeg zou moeten zijn om geen relatie met iemand van 15 aan te gaan. Laat iemand gewoon jong zijn en zijn eigen fouten maken met iemand die in dezelfde ontwikkelingsfase zit.

pi_8006458
quote:
Op maandag 20 januari 2003 14:56 schreef Ilsjuhh het volgende:

[..]

ik denk dat dat heel erg verschilt per persoon...en ik vind 10jaar zeker ook een groot verschil!!!

Dat denk ik ook,... het voorbeeld wat ik schetste was erg overdreven, maar dat was alleen ff om een beeld te geven dat het niet ALTIJD kan
Lambo of Rekt
pi_8007358
quote:
Op maandag 20 januari 2003 14:54 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Jah je hebt op dat gebied wel gelijk, maar ik denk dat je wel begrijpt wat ik bedoel met dat liefde boven leeftijd gaat!! Maar als je echt verliefd bent...wat dan? Dan is het niet makkelijk om zo maar te zeggen...
pi_8007383
quote:
Op maandag 20 januari 2003 15:46 schreef dikkiedik87 het volgende:

[..]

Jah je hebt op dat gebied wel gelijk, maar ik denk dat je wel begrijpt wat ik bedoel met dat liefde boven leeftijd gaat!! Maar als je echt verliefd bent...wat dan? Dan is het niet makkelijk om zo maar te zeggen...

Nee, maar soms vind ik wel dat je die beslissing moet nemen. Liefde gaat niet boven alles vind ik, er zijn ook nog andere verantwoordelijkheden die je mee moet nemen in beslissingen. En dit is er 1 van naar mijn mening. Makkelijk is dat zeker niet altijd.
pi_8007548
Kijk ook nog iets, iemand van 15 kan geestelijk veel verder zijn dan zijn leeftijd zegt, iemand van 15 kan soms ook veel verder door denken dan zijn leeftijd zegt!!
Ik stond er trouwens ook zelf achter en dat vind ik heel wat anders dan pedofilie!!! Als ik er zelf achter sta, waarom mag ik dan volgens de wet niet zelf beslissen? Moet ik niet ZELF er achter komen wat het beste voor me is?
Wat dan nog het ergste is, is dat andere mensen over MIJN leven gaan beslissen Kijk ik kan begrijpen dat ze het liever anders zien maar als mn vader en moeder een auto kopen ga ik ook niet zeggen nee jullie kopen nu een huis en geen auto (bij wijze van spreken dan)

Tja en dan...dan krijg je weer dat stomme verhaal over de pubertijd...!!!
Dat pubers in een fase zitten waardoor ze niet zo helder kunnen nadenken blablabla.. Dat zal allemaal best wel waar zijn maar laat ze er dan ook zelf achter komen!!

En dan is er nog 1 ding dat ik nog wil zeggen...
Pubers denken ook niet alleen maar aan sex..teminste ik niet!!!
In dit geval gaat het om pure liefde en als die liefde wederzijds is, is het dan ook fout? want stel ik had die relatie doorgezet en we waren na Bijv. 1 jaar nog bij elkaar geweest dan hadden de mensen helemaal niet raar gekeken, jah misschien de mensen die oordelen over dingen waar ze het fijne niet vanaf weten, maar niet ja familie en je naasten. Want dan was het allemaal heel normaal geweest en hadden ze gezien dat het liefde was.

pi_8007602
quote:
Op maandag 20 januari 2003 15:58 schreef dikkiedik87 het volgende:
-verhaal-
Je ziet het te veel als een aanval op jou. Ik vind dat niet degene van 15 maar degene van 25 een fout maakt in dit geval eerlijk gezegd. Die zou geleerd moeten hebben van zijn/haar fouten op zijn/haar 15e
pi_8007789
quote:
Op maandag 20 januari 2003 16:01 schreef Ripley het volgende:

[..]

Je ziet het te veel als een aanval op jou. Ik vind dat niet degene van 15 maar degene van 25 een fout maakt in dit geval eerlijk gezegd. Die zou geleerd moeten hebben van zijn/haar fouten op zijn/haar 15e

Haarscherp!

Dikkiedik ik weet wel wat jij bedoelt, ik gaf alleen een indicatie dat niet elke liefde boven alles gaat. ´t is niet persoonlijk bedoelt ofzo, tuurlijk moet jij dat weten of jij met iemand van 25 wat wilt. Maar je ouders hebben nog altijd de verantwoordelijkheid over jouw tot je 18de dus je zal je er bij neer moeten leggen als dat niet mag.

Lambo of Rekt
  maandag 20 januari 2003 @ 16:16:10 #62
34730 GlennM
Glenn the Man!!
pi_8007859
Dat is inderdaad lastig.
Mijn grens ligt toch wel bij 18 jaar denk ik. Maar dat is dan voor een relatie. Voor one night stands ligt de grens een stuk lager.
Glenn the Man!!
pi_8007962
quote:
Op maandag 20 januari 2003 16:01 schreef Ripley het volgende:

[..]

Ik zie het niet zozeer als een aanval op mezelf, jah misschien een beetje, maar vooral op hem!! Daarom zeg ik ook al als ik nou wil wat is er dan op tegen als hij ook wil?? Want waarschijnlijk denken de meeste mensen dat het diegene van 25 ALLEEEN maar om de sex gaat. En ik heb ervaren dat dat niet zo is. Dan kan je wel zeggen ze ziet alles door een roze brilletje maar zelfs nu dit al een tijdje voorbij is zie ik het nog niet zo en ben ik er dus ook zeker van dat dat niet zo was.
En dan snap ik nog iets niet, waarom zou het fout zijn dat iemand van 25 op iemand van 15 valt? Wat is daar dan mis mee?
Om misbruik van diegene te maken of wat bedoel je daar dan mee?
Ik vergelijk het zeg maar een beetje met mensen die op het zelfde geslacht vallen, dat is in eigenlijk precies hetzelfde maar toch anders, ook dat is nog niet (helemaal) geaccepteerd in de maatschappij, omdat het raar zou zijn net zoals 10 jaar verschil (in dit geval meer+minder-jarig) Maar WAT is er dan zo fout aan? Want als het de normaaltste zaak van de wereld zou zijn zouden mensen er ook geen probleem van maken, dus waarom wel als het niet 'natuurlijk' is?
pi_8008086
quote:
Op maandag 20 januari 2003 16:21 schreef dikkiedik87 het volgende:

[..]

Ik zie het niet zozeer als een aanval op mezelf, jah misschien een beetje, maar vooral op hem!! Daarom zeg ik ook al als ik nou wil wat is er dan op tegen als hij ook wil?? Want waarschijnlijk denken de meeste mensen dat het diegene van 25 ALLEEEN maar om de sex gaat. En ik heb ervaren dat dat niet zo is. Dan kan je wel zeggen ze ziet alles door een roze brilletje maar zelfs nu dit al een tijdje voorbij is zie ik het nog niet zo en ben ik er dus ook zeker van dat dat niet zo was.
En dan snap ik nog iets niet, waarom zou het fout zijn dat iemand van 25 op iemand van 15 valt? Wat is daar dan mis mee?
Om misbruik van diegene te maken of wat bedoel je daar dan mee?
Ik vergelijk het zeg maar een beetje met mensen die op het zelfde geslacht vallen, dat is in eigenlijk precies hetzelfde maar toch anders, ook dat is nog niet (helemaal) geaccepteerd in de maatschappij, omdat het raar zou zijn net zoals 10 jaar verschil (in dit geval meer+minder-jarig) Maar WAT is er dan zo fout aan? Want als het de normaaltste zaak van de wereld zou zijn zouden mensen er ook geen probleem van maken, dus waarom wel als het niet 'natuurlijk' is?

In de relatie tussen een kind (wat je echt toch nog bent als je 15 bent, sorry) en een volwassene heeft de volwassene een machtspositie vooral door het feit dat jij geen enkele ervaring op welk gebied ook hebt en veel beinvloedbaarder bent daardoor. De relatie is daardoor niet gelijkwaardig.

Verder zit je in een andere ontwikkelingfase en een ander levensstadium.

pi_8008131
quote:
Op maandag 20 januari 2003 16:12 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Haarscherp!

Dikkiedik ik weet wel wat jij bedoelt, ik gaf alleen een indicatie dat niet elke liefde boven alles gaat. ´t is niet persoonlijk bedoelt ofzo, tuurlijk moet jij dat weten of jij met iemand van 25 wat wilt. Maar je ouders hebben nog altijd de verantwoordelijkheid over jouw tot je 18de dus je zal je er bij neer moeten leggen als dat niet mag.

Dat is nou juist het vreemde, mn ouders hebben het me niet verboden..maar ze hebben het wel op een zodanige manier gezegd dat ze me het indirect weer verboden, toen het eenmaal uit was bleek het achteraf dat ik het eigenlijk TOCH wel mocht.
En al helemaal als ze het me verboden hadden had ik het gedaan..
Ik weet achteraf dat het dan misschien wel dom is, maar juist op dat moment ben je dan zo kwaad (terwijl mn ouders alleen maar het beste wilden) dat je dat soort dingen wel gaat doen.
pi_8008168
quote:
Op maandag 20 januari 2003 16:31 schreef dikkiedik87 het volgende:

[..]

Dat is nou juist het vreemde, mn ouders hebben het me niet verboden..maar ze hebben het wel op een zodanige manier gezegd dat ze me het indirect weer verboden, toen het eenmaal uit was bleek het achteraf dat ik het eigenlijk TOCH wel mocht.
Ik weet achteraf dat het dan misschien wel dom is, maar juist op dat moment ben je dan zo kwaad (terwijl mn ouders alleen maar het beste wilden) dat je dat soort dingen wel gaat doen.

Slimme ouders
pi_8008175
quote:
Op maandag 20 januari 2003 16:31 schreef dikkiedik87 het volgende:

[..]

En daarom hebben ze het niet verboden
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
pi_8008197
quote:
Op maandag 20 januari 2003 16:29 schreef Ripley het volgende:

[..]

In de relatie tussen een kind (wat je echt toch nog bent als je 15 bent, sorry) en een volwassene heeft de volwassene een machtspositie vooral door het feit dat jij geen enkele ervaring op welk gebied ook hebt en veel beinvloedbaarder bent daardoor. De relatie is daardoor niet gelijkwaardig.

Verder zit je in een andere ontwikkelingfase en een ander levensstadium.

Daar heb je misschien deels wel gelijk in, alleen dat ligt ook aan de personen zelf. Om hierover te kunnen oordelen vind ik dat je meer over die personen moet weten en ook hoe die relatie in elkaar stak, want zoals ik zag was ik gewoon gelijkwaardig aan hem, niet meer en ook niet minder.
Dat van dat levensstadium klopt wel jah, alleen dat heeft opzich niet zoveel invloed. Maar kan wel begrijpen dat mensen er DAAROM een probleem van maken
pi_8008249
quote:
Op maandag 20 januari 2003 16:33 schreef Ripley het volgende:

[..]

Slimme ouders

Ze zijn minder slim dan ze denken, teminste dat blijkt wel..
Eerst was het goed, daarna was het zo'n beetje verboden en toen het uiteindelijk uit was mocht het allemaal toch weer wel...
Maar wie weet wat de toekomst brengt..
Nou laat ik het zo zeggen, ik heb er opzich nix op tegen als het weer aan zou gaan. Niet dat ik van plan ben om terug naar hem te gaan maar als het op die manier zou lopen dan hoor je mij niet klagen.

Maar als het dan eventueel weer aan zou gaan...in principe zou het dan goed zou (volgens mn ouders, teminste dat hebben ze gezegd)
Maar dan weet ik nu al zeker dat ze het dan toch weer gaan verbieden. Dus echt slim dat zou ik niet zeggen, niet op dit vlak tenminste

[Dit bericht is gewijzigd door dikkiedik87 op 20-01-2003 16:41]

pi_8008284
quote:
Op maandag 20 januari 2003 16:34 schreef dikkiedik87 het volgende:

[..]

Daar heb je misschien deels wel gelijk in, alleen dat ligt ook aan de personen zelf. Om hierover te kunnen oordelen vind ik dat je meer over die personen moet weten en ook hoe die relatie in elkaar stak, want zoals ik zag was ik gewoon gelijkwaardig aan hem, niet meer en ook niet minder.
Dat van dat levensstadium klopt wel jah, alleen dat heeft opzich niet zoveel invloed. Maar kan wel begrijpen dat mensen er DAAROM een probleem van maken

Tja, niet om je te beledigen, maar als je als 25-jarige nog staat op het niveau van een 15-jarige moet je toch eens achter je oren gaan krabben denk ik. Ik heb in de afgelopen tien jaar toch veel dingen meegemaakt waardoor ik anders tegen mensen, relaties en het leven aan kijk.
pi_8008409
quote:
Op maandag 20 januari 2003 16:38 schreef Ripley het volgende:

[..]

Tja, niet om je te beledigen, maar als je als 25-jarige nog staat op het niveau van een 15-jarige moet je toch eens achter je oren gaan krabben denk ik. Ik heb in de afgelopen tien jaar toch veel dingen meegemaakt waardoor ik anders tegen mensen, relaties en het leven aan kijk.

Ik snap wat je bedoeld, heel goed zelfs...
Als een vriendin van mij aan zou komen zo van: jah ik heb een vriend van 25 dan zou ik toch ook ff zeggen zo van...WATTTT!!!! dat kan je echt niet doen en die gast is ook niet goed wijs.
Alleen heb je het ook wel is vanuit andere opzichten bekeken en denk je dat die gast van 25 daar zelf ook niet over na heeft gedacht?
Het is mede uitgegaan doordat hij bang was om voor pedofiel uitgemaakt te worden en dat was niet wat hij wilde... dus nadenken doet ook HIJ heus wel
  dinsdag 21 januari 2003 @ 00:13:48 #72
26777 MrTorture
pi_8018321
quote:
Op maandag 20 januari 2003 16:16 schreef GlennM het volgende:
Mijn grens ligt toch wel bij 18 jaar denk ik. Maar dat is dan voor een relatie. Voor one night stands ligt de grens een stuk lager.
Bah, dit is pas fout. Je mag dus niet van een jong meisje houden, maar je mag er wel gebruik van maken
Vis een optie?
pi_8020774
quote:
Op dinsdag 21 januari 2003 00:13 schreef MrTorture het volgende:

[..]

Bah, dit is pas fout. Je mag dus niet van een jong meisje houden, maar je mag er wel gebruik van maken

Inderdaad jah!!! Mooi gesproken joh!!
Dat is nou ook zo'n beetje wat ik bedoel..
Ze zeggen wel, neej eehhhh bah dat mag niet, dat kan niet..maar als het er zelf op aankomt en ze bijv. voor een one night stand een jong meisje kunnen krijgen, denk je dan echt dat de meeste weigeren??
Dussss niet he!!!
En dat is nou het verschil met een echte relatie..in een relatie gaat het ook om de liefde en dan zou dat leeftijdsverschil verkeerd zijn?
Maar voor een one night stand dan zou het goed zijn, dat noem is pas fout. Dan maak je er inderdaad gebruik van en draait het alleen maar om de sex.
  dinsdag 21 januari 2003 @ 11:51:12 #74
27101 DimageX
Still In Love
pi_8023691
In de komende maanden ga ik met mijn afstudeeronderzoek bezig en ik ben toch echt blij dat mijn verloofde 21 en volwassen is. Zij werkt full-time als secretaresse en zij zorgt er in de komende maanden voor dat we de huur kunnen betalen en dat we kunnen eten, etc.

Hoe gaat dat dan als je bijvoorbeeld 21 bent en je vriendin is 16? Dan moet je volgens mij beide behoorlijk wat geduld op kunnen brengen om te kunnen wachten tot de oudste ver genoeg is om voor de ander te kunnen zorgen. Je vriendin heeft ook geen rijbewijs en kan dus niet ff de auto pakken om naar je toe te komen. Of je moet bijvoorbeeld op kamers wonen

Als je 25 bent wil je toch samenwonen, trouwen en een toekomst opbouwen? Als je 15 bent moet je nog van alles ontdekken. Gebruik die tijd daar dan ook voor en bewaar bepaalde dingen voor de ware. Het is toch zonde als je op jonge leeftijd alles al hebt gedaan!!

Gearlist: Korg Karma Workstation met MOSS, Grand Piano en Trance Attack...
pi_8023800
mijn vriendin en ik schelen ongeveer 6 jaar...is geen enkel probleem bij mijn ouders, ik heb er nl. totaal geen problemen mee, zij zijn dus blij dat ik gelukkig ben....

het is wel zo dat zij al 20 is, ik dus 26, dat maakt het misschien wat makkelijker, maar dat is denk ik ook weer BS....

“ That was pretty fucking trippy... ”
Pulp Fiction
  woensdag 22 januari 2003 @ 00:39:45 #76
35448 David_Aames
Abre los ojos...
pi_8039581
quote:
maar zoals de mensen: zeggen van fouten moet je leren!! Laat mij dan ook van MIJN fouten leren. Als het een fout was dat ik het met iemand van 25 nam als 15-jarige dan is dat MIJN verachtwoordelijkheid, daar moet ik ook zelf voor opdraaien en daar heeft dan verder ook niemand schuld aan
Als het mis gaat heb jij misschien wel van je fout geleerd, maar denk ook eens aan het 10 jaar jongere meisje, die kan er misschien wat minder goed mee omgaan.

dat een meisje van 15 nog maar een kind is ben ik het helemaal mee eens, maar om mij met mijn 19 dan maar "volwassen" te noemen niet. Wat dat betreft zit im er niet mee.

mijn ouders weten het inmiddels, hebben er wel naar gevraagd, maar er niets over gezegd, ze weten waarschijnlijk dat ik wel weet wat goed voor me is. Dat scheelt denk ook bij de ouders van Kim ( vriendin dus ) ik ken maar zat jongens van 17/18 die ik nooit met mijn 15 jarige dochter samen zou willen zien, maar ( dit klinkt misschien arrogant oid, maar niet zo bedoelt) ik ben dan wel ouder, maar kan minder "kwaad" dan sommige jongere jongens, het hangt dus ook wel veel van de persoon af denk

woensdag 22 januari 2003 @ 09:41:34 #77
19242 yavanna
Results may vary.
pi_8042152
quote:
Op woensdag 22 januari 2003 00:39 schreef David_Aames het volgende:

[..]
ik ken maar zat jongens van 17/18 die ik nooit met mijn 15 jarige dochter samen zou willen zien, maar ( dit klinkt misschien arrogant oid, maar niet zo bedoelt) ik ben dan wel ouder, maar kan minder "kwaad" dan sommige jongere jongens, het hangt dus ook wel veel van de persoon af denk

Dat denk ik ook zeker wel.
Mijn broer heeft, 2 jaar, een relatie met een meisje die 12 jr jonger is en hoewel haar ouders eerst wel even moesten slikken, waren ze al vrij snel positief over.
Idd omdat hij iig goed voor haar is, itt vorige jonge vriendjes
~Cheer up, the worst is yet to come.~
pi_8042294
quote:
Op woensdag 22 januari 2003 09:41 schreef yavanna het volgende:

[..]

Dat denk ik ook zeker wel.
Mijn broer heeft, 2 jaar, een relatie met een meisje die 12 jr jonger is en hoewel haar ouders eerst wel even moesten slikken, waren ze al vrij snel positief over.
Idd omdat hij iig goed voor haar is, itt vorige jonge vriendjes

idd, iig, itt?
Lambo of Rekt
  woensdag 22 januari 2003 @ 10:05:18 #79
14326 Caballero
what the fuck is wtf
pi_8042477
quote:
Op woensdag 22 januari 2003 09:52 schreef EggsTC het volgende:

[..]

idd, iig, itt?

idd = inderdaad
iig = in ieder geval
itt = in tegenstelling tot

"Get Rich Or Die Tryin"
  woensdag 22 januari 2003 @ 10:05:31 #80
26777 MrTorture
pi_8042480
quote:
Op woensdag 22 januari 2003 09:52 schreef EggsTC het volgende:

[..]

idd, iig, itt?

InDerDaad, In Ieder Geval, In Tegenstelling Tot

En k merkte het ook wel begin 20 en 13 werd niet echt geaccepteerd, maar haar ouders zagen wel in dat ik echt van haar hield (en nog steeds doe).
Ik denk dat ik liever de grens op "houden van" leg dan op leeftijd...

Vis een optie?
pi_8042556
quote:
Op woensdag 22 januari 2003 10:05 schreef Caballero het volgende:

[..]

idd = inderdaad
iig = in ieder geval
itt = in tegenstelling tot

Wist ik wel... alleen grappig dat je die allemaal gebruik
Lambo of Rekt
pi_8052756
quote:
Op woensdag 22 januari 2003 00:39 schreef David_Aames het volgende:

[..]

Als het mis gaat heb jij misschien wel van je fout geleerd, maar denk ook eens aan het 10 jaar jongere meisje, die kan er misschien wat minder goed mee omgaan.

dat een meisje van 15 nog maar een kind is ben ik het helemaal mee eens, maar om mij met mijn 19 dan maar "volwassen" te noemen niet. Wat dat betreft zit im er niet mee.

mijn ouders weten het inmiddels, hebben er wel naar gevraagd, maar er niets over gezegd, ze weten waarschijnlijk dat ik wel weet wat goed voor me is. Dat scheelt denk ook bij de ouders van Kim ( vriendin dus ) ik ken maar zat jongens van 17/18 die ik nooit met mijn 15 jarige dochter samen zou willen zien, maar ( dit klinkt misschien arrogant oid, maar niet zo bedoelt) ik ben dan wel ouder, maar kan minder "kwaad" dan sommige jongere jongens, het hangt dus ook wel veel van de persoon af denk

Precies het hangt van de persoon af!!
En aangezien mensen HEM niet kennen denken ze gelijk slecht over hem. Zoals ik al eerder heb gezegd, niet oordelen over dingen waar je het fijne niet van weet.
Ik vertrouw die gast van 25, ken hem al vrij lang en weet ook hoe hij is, we waren altijd goed bevriend voor we wat kregen. Hij was toen ook al hardstikke aardig en deed ook geen mens kwaad.
Maar ook omdat anderen niet weten hoe hij is denken ze gelijk slecht over hem.
pi_8057075
bij mij op volleybal loopt een stelletje rond, zij is 13 (of net 14) en die jongen is net zo oud als ik (dus 20 of 21).. en toch vind ik het erg raar om te zien en al helemaal als ik erbij nadenk wat zij samen doen enzo....
maybe ben ik ouderwets ofzo, maar gaat in mijn ogen toch wel een beetje ver... paar jaar kan ik inkomen...

Knuf

05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')