Moeder van Bellamy en Octavia inderdaad.quote:
Het is slecht, no doubt about it, maar NIET zo slecht als seizoen 8 van GoTquote:Op zondag 13 september 2020 12:02 schreef LPFAN het volgende:
Oke ik vraag me wat afMisschien heb ik wat gemist maar als je door de anomaly heen loopt zonder zo´n helm dan krijg je toch geheugenverlies? En toch loopt iedereen er zo door heen vorige aflevering en zo te zien in de promo hebben ze nergens last van. Nah iig zien we de aarde weer volgende week. Blijkbaar is die weer helemaal oke.
![]()
Verder zie ik veel mensen dit seizoen vergelijken met GoT dat dat ook zo slecht was maar ze vinden the 100 allemaal slechterWat vind jij? @:Declan-Harp
Dat was wel heel slecht he als ik het zo leesquote:Op zondag 13 september 2020 12:03 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Het is slecht, no doubt about it, maar NIET zo slecht als seizoen 8 van GoT![]()
![]()
Ik zit het lekker uit en ga later nog eens s1 t/m s4 rewatchen
Oh en wbt die helmen, ik ga er helemaal niks logisch meer van proberen te maken op dit puntquote:Op zondag 13 september 2020 12:08 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Dat was wel heel slecht he als ik het zo lees![]()
En ja inderdaad. Gelukkig hebben we die seizoenen nog
Hahahquote:Op zondag 13 september 2020 12:19 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Oh en wbt die helmen, ik ga er helemaal niks logisch meer van proberen te maken op dit punt
Was het niet zo dat geheugenverlies alleen optrad als je van een snellere planeet naar een langzamere ging? Op Bardo loopt de tijd een stuk sneller dan op Sanctum. Dus ze zouden dan zonder helm terug moeten kunnen.quote:Op zondag 13 september 2020 12:02 schreef LPFAN het volgende:
Oke ik vraag me wat afMisschien heb ik wat gemist maar als je door de anomaly heen loopt zonder zo´n helm dan krijg je toch geheugenverlies? En toch loopt iedereen er zo door heen vorige aflevering en zo te zien in de promo hebben ze nergens last van.
Hmm zou inderdaad kunnen! Aarde loopt volgens mij gelijk met Sanctum dus denk dat je gelijk hebt.quote:Op zondag 13 september 2020 12:30 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Was het niet zo dat geheugenverlies alleen optrad als je van een snellere planeet naar een langzamere ging? Op Bardo loopt de tijd een stuk sneller dan op Sanctum. Dus ze zouden dan zonder helm terug moeten kunnen.
Echo was nog in staat om heel Bardo op de blazen wegens de vermeende dood van Bellamy, maar als'ie daadwerkelijk vermoord is krijgt de dader een knuffel.. yeah.. okay..quote:Op donderdag 17 september 2020 19:22 schreef babette21 het volgende:
Wat is iedereen opeens vergevingsgezindKijkt wel prettiger dan al dat gekift, maar erg geloofwaardig is het niet. Lazy writing...
quote:Op donderdag 17 september 2020 19:36 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Echo was nog in staat om heel Bardo op de blazen wegens de vermeende dood van Bellamy, maar als'ie daadwerkelijk vermoord is krijgt de dader een knuffel.. yeah.. okay..
Lopen jullie een eps voor op Netflix ofzo?quote:Op donderdag 17 september 2020 19:36 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Echo was nog in staat om heel Bardo op de blazen wegens de vermeende dood van Bellamy, maar als'ie daadwerkelijk vermoord is krijgt de dader een knuffel.. yeah.. okay..
Ja, dit is het USA topicquote:Op donderdag 17 september 2020 20:02 schreef Albert86 het volgende:
[..]
[..]
Lopen jullie een eps voor op Netflix ofzo?
Het is btw geen Echo meer hequote:Op donderdag 17 september 2020 19:36 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Ja hoe random was dat? Moeten wij die Ash kennen?quote:
Vorig seizoen was er bijna een hele aflevering over haar hoe ze de naam overnam van haar vriendin die ze moest vermoorden van de konigin van Asgeda. Wat ik toen ook enorm random vond btwquote:Op donderdag 17 september 2020 20:55 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Ja hoe random was dat? Moeten wij die Ash kennen?
quote:Op donderdag 17 september 2020 21:02 schreef Declan-Harp het volgende:
Lang leve Google
https://www.tvguide.com/n(...)view-echo-backstory/
Ja ik was dat alles dus alweer vergetenquote:Op donderdag 17 september 2020 21:22 schreef LPFAN het volgende:
Over Echo / Ash gesproken, Ik had verwacht dat er nog wel iets zou komen met dat zij ook opeens een nightblood is maar blijkbaar niet.
Hahaquote:Op vrijdag 18 september 2020 07:09 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Ja ik was dat alles dus alweer vergeten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |