Eens.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 11:34 schreef babette21 het volgende:
And that's a wrap!
Ik zal nog niks weggeven, maar ik heb slechtere finales gezien.
Ik vond dat juist wel mooiquote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:08 schreef Declan-Harp het volgende:
Emori
Lexa![]()
Abby
Einde was mooi, Clarke haar eigen ''penance''. Maar toen moesten ze nog even zoetzappig gaan doen, meh
Orphan Blackquote:
Ik gunde die bloeddorstige bitch juist een non happy endingquote:Op donderdag 1 oktober 2020 16:30 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Ik vond dat juist wel mooi![]()
Vond het niet zo heel slecht inderdaad als finale.
Meh ;pquote:
quote:Op donderdag 1 oktober 2020 17:22 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Ik gunde die bloeddorstige bitch juist een non happy ending
quote:Op donderdag 1 oktober 2020 17:25 schreef Friday12 het volgende:
dus het is nu eindelijk afgelopen? als in ik kan dit laatste seizoen in 1x kijken?
Off topic, maar ga je vanavond ook South Park kijken?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 17:24 schreef Declan-Harp het volgende:
Black Sails
Reign
Vikings
The Good Place
Good Girls
Grace and Frankie
South Park
Family Guy
Nee, heb ik al gedaan vanmorgenquote:Op donderdag 1 oktober 2020 17:26 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Off topic, maar ga je vanavond ook South Park kijken?
De special? is die al uit dan?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 17:35 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Nee, heb ik al gedaan vanmorgen
Gisteravond in de USAquote:
Nice!quote:
quote:Op donderdag 1 oktober 2020 19:56 schreef Declan-Harp het volgende:
Nog even een shout-out to our beloved Heda
[ afbeelding ]
Zoetsappig? Het was juist een gitzwart einde, vrijwel de complete mensheid geassimileerd, de machteloze restanten gesteriliseerd en verbannen naar één of enkele planeten waar ze van de superieure vijand hun laatste dagen uit mogen zingen zonder ooit nog iets te kunnen bereiken, zonder enige hoop op een toekomst.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:08 schreef Declan-Harp het volgende:
Emori
Lexa![]()
Abby
Einde was mooi, Clarke haar eigen ''penance''. Maar toen moesten ze nog even zoetzappig gaan doen, meh
Oh wauw, ja jij maakt het wel zwartgallig jaquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 17:37 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Zoetsappig? Het was juist een gitzwart einde, vrijwel de complete mensheid geassimileerd, de machteloze restanten gesteriliseerd en verbannen naar één of enkele planeten waar ze van de superieure vijand hun laatste dagen uit mogen zingen zonder ooit nog iets te kunnen bereiken, zonder enige hoop op een toekomst.
En als de mensheid als soort geen toevoeging/niet van meerwaarde was bevonden voor het grotere bewustzijn van de vijand dan waren ze zonder pardon allemaal uitgeroeid via biologische oorlogsvoering zoals de Bardoans.
Waarom jammerquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 19:11 schreef amp25 het volgende:
Alleen jammer dat ze niet voor kunnen planten kwam babys
True.. maar ze hebben er zelf voor gekozen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 15:10 schreef Koningin het volgende:
Tja, je zit de rest van je leven met deze mensen op eenzelfde stukje land......zoetsappig en toch ook weer niet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |