abonnement Unibet Coolblue
pi_193481198
BN-ers, we ‘kennen’ ze allemaal van tv, radio, social media maar wie heeft er 1 ontmoet of briefverkeer mee gehad, of samen mee in de lift vastgezeten?
Kortom: vertel hier je toffe, positieve verhaal met geuren en kleuren, naam en toenaam, hoe meer details, hoe beter!

Ts hoort normaal te beginnen maar ik moet even de feiten checken bij mijn pa voordat ik hier iets half vertel. :P

En...go! *O* *O*
pi_193482248
TS begint :+

Ik blijf bij Bridget Maasland.
Tijdens een een concert van De Kast (jaaaaren geleden) maakte TMF opnames. Ik verkocht als student hamburgers tijdens het concert en Bridget kwam tijdens haar pauze langs om te eten. We hebben samen een pauze genomen en gepraat zonder cameras over van alles en nog wat. Het is iig een hele leuke herinnering, niet zo zeer omdat ze bekend is maar vooral omdat ik haar een leuk mens vind, oprecht, geinteresseerd en behoorlijk open minded.

[ Bericht 35% gewijzigd door Prego op 05-06-2020 02:30:57 ]
pi_193485065
Een jongen uit ons dorp had een ongeluk pal voor ons huis (niet zijn schuld). Dus die kwam bij ons binnen om naar huis te bellen, want mobieltjes waren nog zeldzaam en alleen voor rijkelui. Opeens vol aan het huilen, want hij had pijn in zijn nek en was nu zó bang dat hij niet bij - ik geloof - Heerenveen kon gaan voetballen. En dat het dus sowieso einde verhaal was met het voetballen.

Het kwam goed. Heerenveen ging door.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 5 juni 2020 @ 12:59:10 #4
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_193488035
Rutger Hauer heeft mijn oom een keer uit de sneeuw getrokken met zijn auto in het wild bij Beetsterzwaag.

Imca Marina was vroeger in Groningen een tijdje de secretaresse van mijn oudoom. Mijn tante heeft nog bij haar op schoot gezeten.

Mijn oma en diezelfde tante hebben met Erica Terpstra vastgezeten in de lift.

[ Bericht 28% gewijzigd door Andromache op 06-06-2020 17:55:29 ]
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  vrijdag 5 juni 2020 @ 13:10:28 #5
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_193488182
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 02:20 schreef Prego het volgende:
Het is iig een hele leuke herinnering, niet zo zeer omdat ze bekend is maar vooral omdat ik haar een leuk mens vind, oprecht, geinteresseerd en behoorlijk open minded.
Dat was ook altijd m'n indruk van haar. Totdat ze zo vreemd ging doen. Nooit ontmoet verder.
  vrijdag 5 juni 2020 @ 14:12:50 #6
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_193489147
Ik zat bij de soundcheck van een concert waar ik zijdelings mee te maken had vlakbij Andre van Duin, hij zou een paar nummers zingen als gastartiest.

Hij vroeg of ik wist hoe lang het nog zou duren, want hij moest die avond nog ergens anders een gastoptreden verzorgen. Ik, compleet sociaal incapabele debiel die ik ben, zei tegen hem 'Blij om te horen dat het schnabbelcircuit nog zo levendig is in Nederland!"

Andre was not amused, hij zei "Nou, het is in het theater hoor!" en ging toen ergens anders zitten :@

Sorry, Andre.

edit: ik heb de insteek van het topic niet helemaal goed begrepen, sorry. Dit is niet een positief verhaal, hoewel hij me wel heel aardig leek verder, tot ik hem ongewild schoffeerde.
pi_193489330
Jos Brink heb ik een keer aan de kassa gehad toen ik als bijbaantje nog in de supermarkt werkte, met een winkelwagen vol flessen wijn. Dus ik: "Zo meneer, geeft u een feestje?"
Hij stond er eerst een beetje beschaamd bij, maar kwam daarna toch los en was erg aardig toen.

Mies Bouwman ook wel eens in de winkel gehad, was een hele vriendelijke dame :)

Verder kom ik geen BN'ers tegen, of ik herken ze niet...
pi_193491119
Ik heb naast Pierre van Ostade op het podium gestaan, tijdens het pottenbakkersfestival van 1987 op de markt in Gouda.

Hij was daar om demo's en wedstrijden op het podium aan elkaar te praten.

Ik was daar van school uit en ik moest hem helpen met het meten van de hoogste vaas en de wijdste schaal.

Er heeft nog een foto van in de krant gestaan.
Volgens mij de Goudse Courant.
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
  vrijdag 5 juni 2020 @ 17:32:25 #9
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_193491381
Je hebt de topic-titel gelezen? :P
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_193491698
Goed, ander verhaal,
Ik liep Woonmall Alexandrium III uit, terwijl Inge de Bruin langs me heen naar binnen liep.
Hoor ik haar zeggen; Allemaal tasjes van de Mediamarkt. Is het daar gratis of zo?
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
  vrijdag 5 juni 2020 @ 22:05:22 #11
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_193495250
Ik heb een keer een dagje gefigureerd voor Flikken Maastricht. Tijdens de pauzes maakte Victor Reinier gezellig een praatje. Oprecht geïnteresseerd over hoe lang ik al figureerde ennwat ik zoal in het dagelijks leven deed. De andere acteurs zag ik niet.
With love :*
  zaterdag 6 juni 2020 @ 16:04:07 #12
342888 Baron-von-Blubba
Misunderstood genius
pi_193505340
Geen spectaculair verhaal, maar ik heb eind jaren '80, toen ik met een kameraad op tienertour was (4 dagen onbeperkt reizen met de trein door heel Nederland, weet niet of dat nog steeds bestaat?), Rob van Hulst gezien.
Rob van Hulst is vooral bekend als de slechterik Eric de Koning in ziekenhuisserie Medisch Centrum West.



Hij gaf in die tijd naast het acteren nog rondleidingen op De Wallen.
Natuurlijk gingen ik en mijn kameraard eens een kijkje nemen op De Wallen, voor de 1e keer in ons leven. :@
Op de Zeedijk ('Chinese' straat naast De Wallen), stond Rob van Hulst met twee oudere kakelende dames.
Hij keek ons even aan en was overduidelijk niet geamuseerd door die 2 dames.
Denk dat hij ze een rondleiding gaf en volgens mij kreeg hij bijna geen woord tussen hun geklets.

Verder nog eens acteur Klaas Hofstra gezien .
Toevallig ook een acteur uit Medisch Centrum West (Dick van Lennep), in het centrum van Utrecht.
Ergens begin jaren '90 was dat, dacht ik.


Op de foto is hij die met de snor.

En actrice Chris Jolles op een treinstation (weet niet meer welk station, boeit ook niet echt).
Zij speelde Dian Alberts in GTST.



De manipulerende dochter van Jef deelde het bed met schurken Frits van Houten en Ludo Sanders.
In die tijd keek ik nog GTST. :P
Het is hetzelfde als een jaar geleden.
Maar nu zal een boosterprikje het redden?
Geniet van jullie vrijheid nadat je hele immuunsysteem kapot is geprikt.
Inkomen gegarandeerd voor de farmaceutische industrie… blijven boosteren jongens!
  zaterdag 6 juni 2020 @ 17:19:45 #13
151515 verita
Happy days
pi_193506149
Voor de echte oudjes onder ons: ooit lang geleden, Joop Doderer (Swiebertje) 23,25 meter rode ribcord stof verkocht om kussens in zijn caravan mee te bekleden, (zaak van mijn vader). Vele jaren later diezelfde Joop Doderer in Theaterhotel Almelo een keramieken object verkocht (zaak van mijn moeder) tijdens een kunstmarkt die gehouden werd toen hij daar 's avonds een voorstelling gaf met nog iemand anders, weet niet meer wie). Aardige man.
It ain't over 'till the fat lady sings
La prudencia es la madre de la ciencia.
pi_193517765
ten tijde van zijn eerste show Jochem Myjer ontmoet. Mijn beste vriend was toen theatertechnicus en was weleens achter de schermen. Aardige kerel.

Op dezelfde manier ook Lenette van Dongen ontmoet. Dat is echt een lief mens
  maandag 8 juni 2020 @ 21:16:19 #15
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_193543319
Zowel toneel-/musicalacteurs Freek Bartels als Hans Hoes stonden een keer bij me aan de toonbank. Ik zei Hans Hoes dat hij me zo deed denken aan een oud acteur van 'Oppassen' en hij reageerde met "zó oud toch niet?". Bleek 'm te zijn ook :')

Ja en verder heb ik wel vaker wat met BN'ers te maken gehad. Loltrappen met Frans Bauer, pilsje doen met Danny de Munk, de deur opendoen voor Gerard Ekdom, Gordon schofferen, knuffelen met Tante Soesa en een dikke pakkerd van Irene Moors, maar misschien dat dit allemaal voor een andere keer is.
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
pi_193563470
quote:
En actrice Chris Jolles op een treinstation (weet niet meer welk station, boeit ook niet echt).
Zij speelde Dian Alberts in GTST.

[ afbeelding ]

De manipulerende dochter van Jef deelde het bed met schurken Frits van Houten en Ludo Sanders.
In die tijd keek ik nog GTST. :P
Je kunt haar nu vaker op een station zien, want ze is nu buschauffeur 😜
't Echte en 't ware!
pi_193576126
Ik was een paar jaar geleden op Pinkpop en ik zag op Twitter dat Leo Blokhuis een meet-en-greet had gedaan. Ik reageerde daarop met iets als “ shit, kans gemist” ofzo, niet eens echt serieus. Hij reageerde meteen dat hij nu bij die-en-die tent stond en hij wel even tijd had. Gezellig babbeltje gemaakt en hij liet trots de foto’s zien die hij van Mick Jagger had gemaakt, een dag eerder. Aardige man :) . En weliswaar geen BN-er en niet mijn ontmoeting, maar een vriend van me was een jaar of 15 geleden limousine chauffeur Hij reed veel beroemde mensen rond en had ook wel vaak leuke verhalen. Maar degene die het meest is blijven hangen is dat hij Morgan Freeman in de auto had. Sympathieke man, heel vriendelijk. Uiteindelijk zijn ze samen in de Bananenbar beland... -O-
Het zien duurt een seconde, de gedachte blijft voor altijd.
pi_193578449
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 12:59 schreef Andromache het volgende:

Mijn oma en diezelfde tante hebben met Erica Terpstra vastgezeten in de lift.
Jaren geleden op het Mediapark in Hilversum. Om de studiovloer op te komen, moest je door zo'n dubbele deur/sluis ter voorkoming dat er dus 2 mensen tegelijk op 1 pasje naar binnen gaan.

Dit gaat via het gewicht. Gevolg was dat Erica hier vast kwam te zitten….. was wel genant, maar ze kon er zelf nog wel om lachen. (Hetzelfde gebeurde bij een gezette collega).
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_193963227
Wat hebben jullie allemaal leuke klanten gehad. Ik heb alleen maar Hans Janmaat veters en schoenenpoets verkocht. Was trouwens wel sympathiek.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_193963531
Herman Brood in de trein tegenover mij. Van Deventer naar Enschede. Grote fles donkerblauwe drank bijkocht. Hij heeft op een bierviltje een toen een tekening voor me gemaakt. Superaardige vent maar wel compleet wappie.
Alius aliud dicit
pi_194130278
Niemand meer een leuk BN-er verhaal?
Alius aliud dicit
  vrijdag 17 juli 2020 @ 16:23:16 #22
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_194130385
Ik heb wel eens glas wijn per ongeluk over Erica Terpstra gegooid. Was wel witte wijn, maar ze was er toch niet blij mee. Terecht, want het was mijn eigen schuld, ik draaide me om met de wijn in mijn hand en was wat te bruusk daarbij, waardoor het voor de helft over haar heen ging.
Geen idee of dit een tof verhaal is of niet.
  vrijdag 17 juli 2020 @ 21:28:48 #23
7446 Pippi
Crazy cat woman
pi_194135012
Jaren geleden kreeg ik 2 kaartjes voor een show van Bert Visser.
Mijn zwager Bart was nogal pissed omdat ik hem (fan) niet had meegevraagd maar een vriendin (ook fan).
Na de voorstelling wilden we wat drinken in het theatercafé. Toen ik aan de bar wat ging bestellen belde zwager Bart om te vragen hoe de voorstelling van Bert was.
Tijdens het gesprek heb ik zoiets gezegd als: "Jammer Bart dat je er niet bij kon zijn, het was erg leuk".
Bleek dat Bert Visser naast mij stond en die gebaarde mij om mijn mobiel aan hem te geven! :D
Hij begon het gesprek met: "Ha Bart, met Bert! Waar was je nou?!" _O-
Vervolgens heeft ie best een tijdje met hem gebabbeld. Echt geweldig zo'n spontane actie! ^O^

[ Bericht 1% gewijzigd door Pippi op 17-07-2020 21:46:25 ]
  vrijdag 17 juli 2020 @ 21:32:58 #24
7446 Pippi
Crazy cat woman
pi_194135066
Sowieso is Bert Visser een topper voor zijn fans. Ik werk op een kinderafdeling en Bert is een keer helemaal vanuit Groningen op bezoek geweest bij een erg ziek patiëntje. ^O^
  vrijdag 17 juli 2020 @ 21:43:12 #25
7446 Pippi
Crazy cat woman
pi_194135175
Mijn zus is een keer met S W de Vries naar het Boekenbal geweest.
Wijntje... babbeltje hier... babbeltje daar... heel gezellig.
Op een gegeven moment had zij met een aantal BN'ers een heel leuk gesprek en toen kwam Matthijs van Nieuwkerk erbij staan en hij drong zich behoorlijk op.
Nu heeft mijn zus nogal een hekel aan mensen die zich overdreven gedragen dus zei ze tegen hem: "En wie is U?" Ging hij zich voorstellen als DE man met het dagelijkse prime time tv-programma.
Mijn zus: "Noooooit van gehoord"! _O-
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')