Levend zelfs nogquote:Op donderdag 4 juni 2020 22:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja en in je maag zit een zuur wat die beestjes keihard killed. Niet die planten wegdoen hoor!
nee hoorquote:Op donderdag 4 juni 2020 22:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Chocolade (hagelslag) daar kunnen ook wormen inzitten hè?
Soms overleven ze de maag en kriebelt het wat na in de darmen.quote:Op donderdag 4 juni 2020 22:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja en in je maag zit een zuur wat die beestjes keihard killed. Niet die planten wegdoen hoor!
ja toen wist ik niet dat ze er uit komen als je er zout en water bij doetquote:Op donderdag 4 juni 2020 22:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je laat ze gek maken, ze waren heerlijk zei je.
Ik had een keer van die meelmotten ofzo in een keukenkastje. Eerst dacht ik nog he een rupsje, wat schattig. de volgende dag zag ik er 3 en ging ik op onderzoek uit. Het nest zat in een pak hagelslag. Maar dat zie je wel als dat erin zit.quote:Op donderdag 4 juni 2020 22:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee hoor
maar zal morgen die test wel doen met hagelslag en zout
Dat zijn toch (Venz) Funnies?quote:Op donderdag 4 juni 2020 22:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Chocolade (hagelslag) daar kunnen ook wormen inzitten hè?
quote:Op donderdag 4 juni 2020 22:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik had een keer van die meelmotten ofzo in een keukenkastje. Eerst dacht ik nog he een rupsje, wat schattig. de volgende dag zag ik er 3 en ging ik op onderzoek uit. Het nest zat in een pak hagelslag. Maar dat zie je wel als dat erin zit.
Ja naja wel hebben als kind allemaal wel eens wormpjes gehad neem ik aan?quote:Op donderdag 4 juni 2020 22:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Soms overleven ze de maag en kriebelt het wat na in de darmen.
das ook te ranzigquote:Op donderdag 4 juni 2020 22:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja naja wel hebben als kind allemaal wel eens wormpjes gehad neem ik aan?
Nee.quote:Op donderdag 4 juni 2020 22:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Om je gerust te stellen dat je dat dus gewoon ziet. Ze maken een soort webben.quote:Op donderdag 4 juni 2020 22:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
ff serieus waarom vertel je dit nou
JA DAT IS DUS HET BROODJE AAP VERHAAL!quote:Op donderdag 4 juni 2020 22:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja toen wist ik niet dat ze er uit komen als je er zout en water bij doet
Lekker krabbelenquote:Op donderdag 4 juni 2020 22:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nu durft ze echt nooit mee chocolade te etenquote:Op donderdag 4 juni 2020 22:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Om je gerust te stellen dat je dat dus gewoon ziet. Ze maken een soort webben.
Ik bedoelde het juist goed.quote:Op donderdag 4 juni 2020 22:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nu durft ze echt nooit mee chocolade te eten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |