Zoutquote:Op donderdag 4 juni 2020 21:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja dat zag ik. Volg mij weer eoa broodje aap verhaal.
Wat gooien ze er nou bij dan?
quote:Op donderdag 4 juni 2020 21:45 schreef crv het volgende:
[..]
bij een broodje aap past pindasaus het beste
zout.quote:Op donderdag 4 juni 2020 21:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja dat zag ik. Volg mij weer eoa broodje aap verhaal.
Wat gooien ze er nou bij dan?
Dus die Amerikanen gooien er zout bij en dan ontsnappen er beesten uit die je anders opeet?quote:Op donderdag 4 juni 2020 21:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zout.
vind het er anders wel wat echt uitzien
ja volgens dat filmpje welquote:Op donderdag 4 juni 2020 21:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dus die Amerikanen gooien er zout bij en dan ontsnappen er beesten uit die je anders opeet?
Net of je een dikke wurm of bloedzuiger niet zou zien ander...quote:Op donderdag 4 juni 2020 21:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zout.
vind het er anders wel wat echt uitzien
quote:Op donderdag 4 juni 2020 21:52 schreef Molo het volgende:
[..]
Net of je een dikke wurm of bloedzuiger niet zou zien ander...
Die minibeestjes, ja die eet je normaal wel op. Boeiend
Is dat nog druk tegenwoordig, Tinder?quote:Op donderdag 4 juni 2020 21:51 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga denk ik zo op bed liggen, nog wat swipen op Tinder, tekenen en dan echt slapen..
quote:
Geen idee. Ik heb wel al een aantal likes gehad, dus dat valt me ergens wel mee. Ik kan natuurlijk niet meteen zien wie dat zijn geweest.. Voor hetzelfde zijn het fakeaccounts of echt van die desperate vrouwen. En daar ben ik niet naar op zoek, ik zie wel wat er uitkomt. Hoef niet meteen in een relatie te belanden...quote:
Dat is een urban legendquote:Op donderdag 4 juni 2020 21:53 schreef UitStraling het volgende:
Dat is hetzelfde als het feit dat er in elk glas melk een vingerhoedje pus zit omdat de uiers van koeien altijd ontstoken zijn door de melkmachines
quote:
Of kip in de azijn en dat er dan ontelbare wormen en ander gespuis uit komen kruipenquote:
Ik heb in de begintijd van Tinder eens met een collega meegekeken. Zat toen iets niet goed in de filters dus toen kreeg ze allemaal van die Gerard de vorkheftruckchauffeur mannen van 55 die voor de donkerbruine servieskast van hun moeder stonden te poseren met shag in hun klauwtje, oorhaar gewoon op de foto zichtbaar en Rufus de hond ernaastquote:Op donderdag 4 juni 2020 21:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Geen idee. Ik heb wel al een aantal likes gehad, dus dat valt me ergens wel mee. Ik kan natuurlijk niet meteen zien wie dat zijn geweest.. Voor hetzelfde zijn het fakeaccounts of echt van die desperate vrouwen. En daar ben ik niet naar op zoek, ik zie wel wat er uitkomt. Hoef niet meteen in een relatie te belanden...
Suri's gebruiken daarom chloorquote:Op donderdag 4 juni 2020 21:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of kip in de azijn en dat er dan ontelbare wormen en ander gespuis uit komen kruipen
Ik zie vooral voorbij komen geen ONS of FWB'squote:Op donderdag 4 juni 2020 21:57 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik heb in de begintijd van Tinder eens met een collega meegekeken. Zat toen iets niet goed in de filters dus toen kreeg ze allemaal van die Gerard de vorkheftruckchauffeur mannen van 55 die voor de donkerbruine servieskast van hun moeder stonden te poseren met shag in hun klauwtje, oorhaar gewoon op de foto zichtbaar en Rufus de hond ernaast
Hard, hard gelachen wel
Als vrouw zijnde kan ik wel gokken wat ik zou zien, wel benieuwd hoe zo'n mannelijk perspectief nou is
Wat voor dingen schrijven vrouwen nou zoal?
Ja maar staat alleen die tekst er dan?quote:Op donderdag 4 juni 2020 21:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik zie vooral voorbij komen geen ONS of FWB's
Gelukkig zie ik geen Gerda's die houden van hobby's
Kun je zelf voor kiezen, soms staan er korte zinnen, of gewoon helemaal niks. En zie je alleen de naam. leeftijd en afstand tot jouquote:Op donderdag 4 juni 2020 22:01 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja maar staat alleen die tekst er dan?![]()
Nee toch, staat toch nog wel wat meer bij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |