Omdat het een carnivoor is, die eten geen fruit.quote:Op donderdag 4 juni 2020 23:21 schreef bitterbal het volgende:
die hond weet het ook
https://9gag.com/gag/aWxMKZA
quote:Op donderdag 4 juni 2020 23:21 schreef bitterbal het volgende:
die hond weet het ook
https://9gag.com/gag/aWxMKZA
Honden zijn dol op bonen en aardappelschillenquote:Op donderdag 4 juni 2020 23:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat het een carnivoor is, die eten geen fruit.
Ja mijn kat ging altijd komkommerschillen uit de prullenbak vissen, ze hebben soms zo hun rare trekjesquote:Op donderdag 4 juni 2020 23:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Honden zijn dol op bonen en aardappelschillen
quote:Op donderdag 4 juni 2020 23:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja mijn kat ging altijd komkommerschillen uit de prullenbak vissen, ze hebben soms zo hun rare trekjes
mijn wandelende tak at ook graag slaquote:Op donderdag 4 juni 2020 23:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja mijn kat ging altijd komkommerschillen uit de prullenbak vissen, ze hebben soms zo hun rare trekjes
Mijn vogel versierde zich met krantensnippersquote:Op donderdag 4 juni 2020 23:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mijn wandelende tak at ook graag sla
quote:Op donderdag 4 juni 2020 23:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn vogel versierde zich met krantensnippers
Een wandelende tak is toch eik in het groot wat er uit die aardbeien kwam huppelen.quote:Op donderdag 4 juni 2020 23:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mijn wandelende tak at ook graag sla
nou niet helemaal maar ik had ook geen trek om takkie op te eten...quote:Op donderdag 4 juni 2020 23:28 schreef Modus het volgende:
[..]
Een wandelende tak is toch eik in het groot wat er uit die aardbeien kwam huppelen.
Wat voorn vogel was dat?quote:Op donderdag 4 juni 2020 23:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn vogel versierde zich met krantensnippers
Doek over de kooi en je hoort ze niet meerquote:Op donderdag 4 juni 2020 23:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Trubbelkezen en schreeuwers zijn dat
Is dat codetaal voor 'op de barbecue leggen'?quote:Op donderdag 4 juni 2020 23:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Doek over de kooi en je hoort ze niet meer
Jij praat te veel met Bitterbalquote:Op donderdag 4 juni 2020 23:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is dat codetaal voor 'op de barbecue leggen'?
Dit komt niet van mij hoorquote:Op donderdag 4 juni 2020 23:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij praat te veel met Bitterbal
Die zou gewoon de kop er afhakken en op een stokje steken en dan de rest van het lichaam gewoon weggooien zonder er sat้ van te makenquote:Op donderdag 4 juni 2020 23:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij praat te veel met Bitterbal
Dit probeert een ex van me ook al vrij langquote:Op donderdag 4 juni 2020 23:35 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik dacht vanavond dat ik een vriendschapsverzoek op facebook kreeg van mijn Hongaarse ex. Maar het was weer zo'n vriendschapsvoorstel
Het was een voorstel. Dat is iets dat de algoritmes van facebook bedenken.quote:Op donderdag 4 juni 2020 23:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit probeert een ex van me ook al vrij lang
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |