Eensch.quote:Op donderdag 4 juni 2020 23:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Da's tof hoor. Ik zie ze in Hongarije vaak als je tegen zonsondergang terugrijdt naar ons dorp op de heuvel
Maar...maar...Veluwequote:Op donderdag 4 juni 2020 23:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Eensch.
Maar zit nu niet direct naast een wildspotplaats
quote:Op donderdag 4 juni 2020 23:07 schreef LTVDK het volgende:
Hebben jullie nu de hele avond bitterbal lopen opnaaien over beestjes in eten ...
Neequote:Op donderdag 4 juni 2020 23:07 schreef LTVDK het volgende:
Hebben jullie nu de hele avond bitterbal lopen opnaaien over beestjes in eten ...
Nog niet, maar die miep kan nog wel eens overdreven hypochonderen over eten, toen er een keer een hard stukje in een bitterbal zat heeft ze ook maanden geen bitterballen meer opquote:
quote:Op donderdag 4 juni 2020 23:07 schreef LTVDK het volgende:
quote:Op donderdag 4 juni 2020 23:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nog niet, maar die miep kan nog wel eens overdreven hypochonderen over eten, toen er een keer een hard stukje in een bitterbal zat heeft ze ook maanden geen bitterballen meer op
die miepquote:Op donderdag 4 juni 2020 23:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nog niet, maar die miep kan nog wel eens overdreven hypochonderen over eten, toen er een keer een hard stukje in een bitterbal zat heeft ze ook maanden geen bitterballen meer op
kijk dit bedoel ikquote:Op donderdag 4 juni 2020 23:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had gisteren veel harde stukjes in mijn chipolataworstjes. Die hoef ik ook voorlopig niet meer
Heb betere dagen gehad maar komt wel weer goed. Daar?quote:Op donderdag 4 juni 2020 23:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bruischend!
Hoe is het met Ama?
Ja je kan ook overdrijven, gelijk je plantjes willen weggooien omdat je een vaag filmpje op internet hebt gezienquote:
Beestjesquote:Op donderdag 4 juni 2020 23:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja je kan ook overdrijven, gelijk je plantjes willen weggooien omdat je een vaag filmpje op internet hebt gezien
Oei, wat is er aan de hand?quote:Op donderdag 4 juni 2020 23:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heb betere dagen gehad maar komt wel weer goed. Daar?
Mwah beetje kutdag maar heb ook veel te weinig gegeten dus dat helpt ook niet echt mee om je top te voelen.quote:Op donderdag 4 juni 2020 23:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Oei, wat is er aan de hand?
Mja, afgelopen week was het een tikje te druk op mijn werk, maar verder wel oké.
Al die kippetjes die je weg werkt waren ook beestjes.quote:
Ja tis toch anders hoorquote:Op donderdag 4 juni 2020 23:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Al die kippetjes die je weg werkt waren ook beestjes.
Maak dan even een lekkere boterham voor jezelf. Met pindakaas.quote:Op donderdag 4 juni 2020 23:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mwah beetje kutdag maar heb ook veel te weinig gegeten dus dat helpt ook niet echt mee om je top te voelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |