abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 15 augustus 2020 @ 20:58:07 #126
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_194576929
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 07:50 schreef raptorix het volgende:

[..]

Ik ben een paar keer bij Hans thuis geweest, wat een enorme vage gast is dat, in het dagelijks leven is hij heel introvert.
Een paar keer?
Waar ken je hem van dan?
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  zaterdag 15 augustus 2020 @ 20:59:01 #127
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_194576953
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 10:20 schreef raptorix het volgende:

[..]

Nee dat niet, maar een schoonmaakster zou geen overbodige luxe zijn.
Zie je vaak bij artiesten. Schoonmaken vinden ze verspilde moeite, ze moeten creatief zijn.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_194577188
Ik heb geen last van ze. En als ik last van ze heb kijk ik niet meer naar ze. Opgelost. :P
  zaterdag 15 augustus 2020 @ 23:40:09 #129
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_194580392
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2020 14:40 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Ze zouden het bij Jerry Springer of Jenny Jones niet beter kunnen verzinnen inderdaad.
Maar de details zijn toch nooit openbaar gemaakt? Met wie zijn vriendin buitenechtelijk had liggen ketsen en hoe Mattie er achter kwam?

Ik had verwacht dat die griet haar verhaal nog wel een keer voor veel geld aan de Story zou verkopen.
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_194581753
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 20:58 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Een paar keer?
Waar ken je hem van dan?
Hij kwam na sluiting vaak nog even meedrinken in restaurant waar mijn vriend werkte, wanneer de boel echt dicht ging, gingen we vaak nog even bij hem door.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  Redactie Frontpage zondag 16 augustus 2020 @ 13:50:32 #131
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_194586286
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 23:40 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Maar de details zijn toch nooit openbaar gemaakt? Met wie zijn vriendin buitenechtelijk had liggen ketsen en hoe Mattie er achter kwam?

Ik had verwacht dat die griet haar verhaal nog wel een keer voor veel geld aan de Story zou verkopen.
Waarom zou ze? Zij is de gebeten hond, ik neem aan dat ze het liefst zover mogelijk van de media wegblijft, ook om die buitenechtelijke tweeling van haar in de luwte te houden. Anders is ze naast een buiten de deur neuker ook nog eens een slechte moeder.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_194604964
Linda de Mol
Peter R de Vries. Kwal die niet tegen kritiek kan.
Dennis Weening (waarom doe uberbaupt enigszins bekend is snap ik niet. Die kan echt helemaal niets).
Beau van erven Dorens ofzo iets. Die geilt op camera's. Zelfs in programma's waar hij kandidaat is kruipt ie zo dicht mogelijk tegen de camera aan.
Sylvie Meis

Allemaal zijn ze veel te veel mediageil. Alleen maar bezig zoveel mogelijk aandacht te krijgen, wat natuurlijk voor meeste BN'ers geldt.

[ Bericht 1% gewijzigd door Piger op 17-08-2020 17:56:17 (Sylvie meis kan je toch niet vergeten?) ]
Eerst denken, dan typen
  maandag 17 augustus 2020 @ 17:59:28 #133
338319 ZarB
Piña colada
pi_194605004
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 23:40 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Maar de details zijn toch nooit openbaar gemaakt? Met wie zijn vriendin buitenechtelijk had liggen ketsen en hoe Mattie er achter kwam?

Ik had verwacht dat die griet haar verhaal nog wel een keer voor veel geld aan de Story zou verkopen.
Ik vind het ook niet zo'n heel spectaculair verhaal. Het komt heel vaak voor dat mannen niet hun bio kind opvoeden. Alleen ze weten het dan niet.

Lullig voor hem, dat wel, maar om nou de spot met hém te drijven en sensationeel over de situatie te gaan doen.. :N dan heb je duidelijk nooit jerry springer gezien. dat waren pas verhalen _O_
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
pi_194605917
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2020 17:59 schreef ZarB het volgende:

[..]

Ik vind het ook niet zo'n heel spectaculair verhaal. Het komt heel vaak voor dat mannen niet hun bio kind opvoeden. Alleen ze weten het dan niet.

Lullig voor hem, dat wel, maar om nou de spot met hém te drijven en sensationeel over de situatie te gaan doen.. :N dan heb je duidelijk nooit jerry springer gezien. dat waren pas verhalen _O_
Inderdaad genoeg andere dingen om de spot mee te drijven bijvoorbeeld dat hij een radiohoofd heeft, een stomme naam
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')