De enige die ik herken in je UI is John Lennonquote:
Goed zoeken.quote:Op donderdag 4 juni 2020 21:12 schreef maily het volgende:
[..]
De enige die ik herken in je UI is John Lennon
O dat vind ik zo'n lekkere plaat ook !! I crashed my car into the bridgequote:
Heerlijk nummer iddquote:Op donderdag 4 juni 2020 21:20 schreef maily het volgende:
[..]
O dat vind ik zo'n lekkere plaat ook !! I crashed my car into the bridge
Haags heeft vakantiequote:Op donderdag 4 juni 2020 22:17 schreef maily het volgende:
@:Haags_Kwartiertje
it's the moooooooooooooooooost ....
quote:
quote:
Haha bij Italiaanse muziek kan ik eigenlijk alleen maar aan opera denken, meer maken ze bijna niet.quote:
Veel Italiaanse leuke muziek ken ik ook niet,quote:Op zaterdag 6 juni 2020 00:10 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Haha bij Italiaanse muziek kan ik eigenlijk alleen maar aan opera denken, meer maken ze bijna niet.
Idd Spanje is een stuk beter!quote:Op zaterdag 6 juni 2020 00:17 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Veel Italiaanse leuke muziek ken ik ook niet,
tijd voor Spanje
Nou nouquote:Op zaterdag 6 juni 2020 00:28 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Lekker neukpopje om helemaal uit elkaar te trekken.
Zing het voor ons, misschien komen we er achter.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 00:45 schreef DeHovenier het volgende:
Gruwelijk irritant, heb een liedje in mn hoofd maar kan er niet op komen
herkenbaarquote:Op zaterdag 6 juni 2020 00:45 schreef DeHovenier het volgende:
Oeh, daar ben ik goed in, gaat het over?quote:Op zaterdag 6 juni 2020 00:45 schreef DeHovenier het volgende:
quote:Op zaterdag 6 juni 2020 00:47 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Zing het voor ons, misschien komen we er achter.
quote:Op zaterdag 6 juni 2020 00:48 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
herkenbaar![]()
Kunnen we je helpen herinneren?
I'M COMING HOOOME TUDUDUDUDU.... en dat was tquote:Op zaterdag 6 juni 2020 00:48 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Oeh, daar ben ik goed in, gaat het over?
quote:Op zaterdag 6 juni 2020 00:49 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
[..]
[..]
I'M COMING HOOOME TUDUDUDUDU.... en dat was t
Ja wat voor soort muziek dan, oud / nieuw / house / langzaam etcquote:
Hahaha dat zal em zijn!quote:
quote:
Dit klinkt als Come home TUDUDUDUquote:
quote:Op zaterdag 6 juni 2020 00:55 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Dit klinkt als Come home TUDUDUDU
Wel matige trance trouwens, dus hoop niet dat dat het is, want dan kom je van een kouwe kermis thuis
Hoe klassiek, de house scene toen er nog geen trance bestond? Je weet wel Houseparty 1 t/m 10 op een cassettebandje niveau rock hardquote:
Nah, ik niet.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 00:59 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Hoe klassiek, de house scene toen er nog geen trance bestond? Je weet wel Houseparty 1 t/m 10 op een cassettebandje niveau rock hard
Zoiets als dezequote:
" Coming home" <-> " Encore Une Fois" klein verschil, dat we daar niet op zijn gekomen!quote:
quote:Op zaterdag 6 juni 2020 01:23 schreef cosmosis het volgende:
[..]
" Coming home" <-> " Encore Une Fois" klein verschil, dat we daar niet op zijn gekomen!
Net zoals dit nummer van "DaHovenier"
Klinkt goed!quote:
Daar ben jij echt niet goed in, je wist mijn nummer laatst niet. Niemand. Ik wist het zelf na een week.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 00:48 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Oeh, daar ben ik goed in, gaat het over?
Dat vraagt om een vocaroo.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 00:49 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
[..]
[..]
I'M COMING HOOOME TUDUDUDUDU.... en dat was t
Ow, we gaan vechtenquote:Op zaterdag 6 juni 2020 01:45 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Daar ben jij echt niet goed in, je wist mijn nummer laatst niet. Niemand. Ik wist het zelf na een week.
quote:
Omdat ik geweldig ben, alleen toen even niet.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 01:48 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Je wist die van Hoof ook niet, hoezo "ik ben goed daar in? "
Ohhhh, dat heb ik vaak na een lange nacht op dit forum.. zo aan het eindquote:Op zaterdag 6 juni 2020 01:49 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Omdat ik geweldig ben, alleen toen even niet.
Whatever rocks your world, babequote:Op zaterdag 6 juni 2020 01:50 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ohhhh, dat heb ik vaak na een lange nacht op dit forum.. zo aan het eind
quote:Op zaterdag 6 juni 2020 01:57 schreef IxCalypso het volgende:
Maar goed, een ban van 2 dagen heeft weinig effect als je er maar 1 keer week bent
Vrouwquote:Op zaterdag 6 juni 2020 02:05 schreef ondeugend het volgende:
Kijk.... ik heb wat met raggende Hammond orgels uit verre verledens van bands als Pink Floyd, Deep Purple, het oude Yes. Ja ik ben raar![]()
enz enz
En dan is er deze chick uit een nog veel verder verleden wat ik eigenlijk nog helemaal niet ken maar meteen blij van word. Omdat zij zo straalt en zoveel plezier heeft met mijn quilty pleasure instrument.
En omdat muziek alles en iedereen verbindt
Misschien ben je iets te aanwezig.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 02:03 schreef IxCalypso het volgende:
Ik heb maar 1 ander account, wat ik nooit gebruik. Geen idee wat ze bedoelden met trollen, ik krijg nooit uitleg.
En ik vertik het om te mailen.
quote:Op zaterdag 6 juni 2020 02:05 schreef ondeugend het volgende:
Kijk.... ik heb wat met raggende Hammond orgels uit verre verledens van bands als Pink Floyd, Deep Purple, het oude Yes. Ja ik ben raar![]()
enz enz
En dan is er deze chick uit een nog veel verder verleden wat ik eigenlijk nog helemaal niet ken maar meteen blij van word. Omdat zij zo straalt en zoveel plezier heeft met mijn quilty pleasure instrument.
ja inderdaad. Veel meer dan....quote:
quote:Op zaterdag 6 juni 2020 02:05 schreef ondeugend het volgende:
enz enz
Ik weet het echt niet, ik ben hier alleen einde van de avond, begin van de nacht. FF ontspannen, ik volg letterlijk niemand.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 02:11 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Die ene keer in de week?
Maar fucking clones met verzonnen schijtverhaaltjes is wel okay?
Ik was als puber al fan van Prince. Wat zegt dat over mij?quote:Op zaterdag 6 juni 2020 02:18 schreef BasEnAad het volgende:
Als je de muzieksmaak hebt van een pubermeisje word je altijd op je wenken bediend.
Het zegt over mij dat ik niet ver hoef te zoeken voor muziek die voor mij lekker in het gehoor ligt. Lekkere slettenbilmuziek is overal!quote:Op zaterdag 6 juni 2020 02:22 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ik was als puber al fan van Prince. Wat zegt dat over mij?
Wat zegt het over meisjes die fan waren van New Kids on The Block?
Of eerder, van pubermeisjes die fan waren van Jimi Hendrix?
Toen luisterde ik geen muziek, dat vond ik stom, ik heb wat in te halen.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 02:23 schreef IxCalypso het volgende:
Waar was jij fan van als puber beste Bas?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |