nee hoor heb je de memo niet gelezenquote:
Phoenix staat helemaal niet in de lijst.quote:Op donderdag 4 juni 2020 15:28 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Uhhh nope, ik heb op @:phoenix gestemd en zo zijn er wel meer
hou je mond achterlijke gladioolquote:Op donderdag 4 juni 2020 15:29 schreef Scheepskok het volgende:
[..]
Phoenix staat helemaal niet in de lijst.
Van 0 naar 200 ofzo in 30 minutenquote:Op donderdag 4 juni 2020 15:28 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Uhhh nope, ik heb op @:phoenix gestemd en zo zijn er wel meer
Je kan je poll gewoon weg-editten he.quote:Op donderdag 4 juni 2020 15:29 schreef Scheepskok het volgende:
[..]
Phoenix staat helemaal niet in de lijst.
Wat?quote:Op donderdag 4 juni 2020 15:30 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
hou je mond achterlijke gladiool
Ohquote:Op donderdag 4 juni 2020 15:30 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Van 0 naar 200 ofzo in 30 minuten
Oh ja uh ik bedoel typo!quote:
Genoteerd. Ik mocht je altijd graag, al jaren en dan ga je tegen me schelden? Wauw.quote:
Nujaquote:Op donderdag 4 juni 2020 15:36 schreef Scheepskok het volgende:
[..]
Genoteerd. Ik mocht je altijd graag, al jaren en dan ga je tegen me schelden? Wauw.
Wat nouja. We konden altijd goed met elkaar opschieten, toen ik nog sigaartje was.quote:
Ja maar waarom zeg je niet dat je sigaartje bentquote:Op donderdag 4 juni 2020 15:42 schreef Scheepskok het volgende:
[..]
Wat nouja. We konden altijd goed met elkaar opschieten, toen ik nog sigaartje was.
Met BMW Cabrio's en 130k op de bank?quote:Op donderdag 4 juni 2020 15:48 schreef SuperwormJim het volgende:
Tijd om de bezem eens goed door KLB te halen en alle puisterige pubertjes te laten bannen.
Inclusief alle kloons en holmaatjes.quote:Op donderdag 4 juni 2020 15:49 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Met BMW Cabrio's en 130k op de bank?
quote:Op donderdag 4 juni 2020 15:51 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Inclusief alle kloons en holmaatjes.
Geband willen wordenquote:Op donderdag 4 juni 2020 15:48 schreef SuperwormJim het volgende:
Tijd om de bezem eens goed door KLB te halen en alle puisterige pubertjes te laten bannen.
Dat je ervoor kiest om tussen de pubertjes te zitten zegt ook wel veel.quote:Op donderdag 4 juni 2020 15:48 schreef SuperwormJim het volgende:
Weet je wat jij kunt???quote:Op donderdag 4 juni 2020 15:44 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja maar waarom zeg je niet dat je sigaartje bent
quote:
Ok boomerquote:Op donderdag 4 juni 2020 15:48 schreef SuperwormJim het volgende:
Ze moeten jou mod van VBL maken, daar pas je namelijk het beste tussen.quote:Op donderdag 4 juni 2020 15:48 schreef SuperwormJim het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |