Niet heel gek. Een hele grote aldi met bijenkorf prijzen.quote:Op dinsdag 13 april 2021 20:30 schreef derLudolf het volgende:
Ik kan me niet heugen dat ik ooit een Real van dichtbij heb gezien.
Daar ben ik het niet helemaal mee eens, de aanbiedingen van food en non-food waren echt wel goed hoor, evenals huismerk Tip.quote:Op woensdag 14 april 2021 11:14 schreef z80 het volgende:
[..]
Niet heel gek. Een hele grote aldi met bijenkorf prijzen.
Nee je bestelt dingen bij Aldi Liefert (zo heet dat) en dat wordt bezorgd.quote:Op maandag 31 mei 2021 21:04 schreef Lazvic het volgende:
Ik kom er niet uit. Maar kan je iets bestellen in de webshop van Aldi Süd en die in de winkel naar keuze ophalen ?
Dank je wel voor je reactie. Maar is het dan mogelijk om naar zo DHL bezorgpunt te bezorgen?quote:Op maandag 31 mei 2021 21:07 schreef marcel.de het volgende:
[..]
Nee je bestelt dingen bij Aldi Liefert (zo heet dat) en dat wordt bezorgd.
zie 1.2 Kann ich mir auch das Sortiment aus den Filialen zuschicken lassen?
Nein, das ist nicht möglich. Es können ausschließlich die mit ,,ALDI liefert" beworbenen Artikel bestellt und geliefert werden. Diese sind in unserer Werbung entsprechend gekennzeichnet.
https://www.sued.aldi-liefert.de/faq/
(geldt ook voor Aldi Nord)
Nee dat gaat volgens mij niet. In sommige gevallen kan het wel met andere postbezorgers als Hermes. Maar dan nog moet je een Duits adres opgeven volgens mij.quote:Op maandag 31 mei 2021 22:08 schreef Lazvic het volgende:
[..]
Dank je wel voor je reactie. Maar is het dan mogelijk om naar zo DHL bezorgpunt te bezorgen?
Wat controleren ze?quote:Op dinsdag 1 juni 2021 14:11 schreef F.Sinatra het volgende:
In de tijd dat testen verplicht waren zowat iedere dag de grens over gestoken zonder ook maar 1 controle.
Vandaag weer de grens over en nu wel een controle.
Het ligt aan de auto, daar ben ik inmiddels wel achter, maar wel frappant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |