Da's nou net het deel wat ze niet weg konden knippen..quote:Op woensdag 3 juni 2020 21:50 schreef mjan het volgende:
[..]
Klinkt als een gemiste kans om er één dikke dreadlock uit te laten groeien.
Wat ben ik blij dat ik me op Youtube beperk tot Timmerman Koos.quote:Op woensdag 3 juni 2020 21:56 schreef Tele6 het volgende:
Ooit werd ik in een Youtube-zwart-gat gezogen van filmpjes waarin mensen hun dreadlocks uitkamden of wasten, en de zooi die daaruit kwam.![]()
![]()
![]()
Dus, tip als je nog een avondje vermaak zoekt
Linkjequote:Op woensdag 3 juni 2020 21:56 schreef Tele6 het volgende:
Ooit werd ik in een Youtube-zwart-gat gezogen van filmpjes waarin mensen hun dreadlocks uitkamden of wasten, en de zooi die daaruit kwam.![]()
![]()
![]()
Ik heb dit ook wel eens live mogen meemaken. Onsmakelijk en intrigerend.quote:Op woensdag 3 juni 2020 21:56 schreef Tele6 het volgende:
![]()
![]()
Deze, onder andere: En deze: En deze:quote:Op woensdag 3 juni 2020 21:57 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Linkje![]()
Soms komen van die filmpjes langs van vervilte honden of katten. Dat is sneu, wat daarvan af komt![]()
Maar daarna zijn ze wel bij
quote:
Fascinerend.quote:Op woensdag 3 juni 2020 21:56 schreef Tele6 het volgende:
![]()
![]()
Dat klopt helemaal.quote:Op woensdag 3 juni 2020 22:08 schreef Kaatje1 het volgende:
Nog even @:Lucky_Strike, dat stuk is dan eigenlijk rechts naast jullie huis, aan de andere kant van het pad vanaf de dijk?
Dank, ik heb weer een beeld. Dacht eerst dat jullie dat op dat stuk recht tegenover het huis wilden doenquote:
A hter het huis waar we hebben gegeten? Dat wordt de normale tuin.quote:Op woensdag 3 juni 2020 22:15 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dank, ik heb weer een beeld. Dacht eerst dat jullie dat op dat stuk recht tegenover het huis wilden doen
En daar achter dan, dat hele grote veldquote:Op woensdag 3 juni 2020 22:44 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
A hter het huis waar we hebben gegeten? Dat wordt de normale tuin.
Dat is van de buren.quote:Op woensdag 3 juni 2020 22:48 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
En daar achter dan, dat hele grote veld
Da’s lastig danquote:
quote:Op woensdag 3 juni 2020 22:54 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Da’s lastig danom daar je moestuin te maken
Van die meneer die al z'n navelpluis in een potje stopte om bij te houden hoe veel en hoe het eruit zag?quote:Op woensdag 3 juni 2020 23:03 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik kwam gisteren in een reddithole terecht over wat mensen in hun navel aantroffen nadat ze hadden geleerd dat dat een plek van je lichaam is die je schoon moet houden...
Ook smakelijk.
heb je daar toevallig foto's vanquote:Op woensdag 3 juni 2020 23:18 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Van die meneer die al z'n navelpluis in een potje stopte om bij te houden hoe veel en hoe het eruit zag?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |