Bijvoorbeeld chirurgische maskers die er voor zorgen dat de chirurg niet een open wond vol proest, dat soort werk. De chirurg die het draagt heeft er weinig bescherming van maar de patiënt des te meer.quote:Op woensdag 3 juni 2020 21:52 schreef Donna het volgende:
[..]
Maar waarom bestaan er in hemelsnaam dan niet-beschermende mondkapjes? Het moet toch iets doen?
Of denk ik nu heel simpel.
Is er weer een jongetje van 3 dood?quote:Op woensdag 3 juni 2020 22:20 schreef Discombobulate het volgende:
Daar is ie weer zo dadelijk, Ab K N E I T E R B E S M E T Osterhaus met z'n alcohol.
Ze zijn echt stapelgek geworden.quote:Op woensdag 3 juni 2020 22:02 schreef Janneke141 het volgende:
Engeland heeft inmiddels een neukverbod afgekondigd voor mensen die niet samenwonen:
https://www.standard.co.u(...)ctions-a4456506.html
'Proportionaliteit' is al lang geen afweging meer bij het bepalen van de maatregelen volgens mij. Als dit verbod straks weer wordt opgeheven dan zul je zien dat mensen daar nog blij om zijn ook.
Ik schaar het onder een politiek besluit om het openbaar vervoer weer aan de gang te krijgen zonder dat dat botst met andere maatregelen en zonder dat er opnieuw een tekort komt aan beschermende mondkapjes.quote:Op woensdag 3 juni 2020 22:17 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar laten we het onder alle kleine beetjes helpen scharen.
Ook prima, maar daar ging het niet over.quote:Op woensdag 3 juni 2020 22:32 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik schaar het onder een politiek besluit om het openbaar vervoer weer aan de gang te krijgen zonder dat dat botst met andere maatregelen en zonder dat er opnieuw een tekort komt aan beschermende mondkapjes.
Wat??? Dat is toch belachelijk voor woorden en absurd! Je gaat toch niet bemoeien met iemand anders hun seksleven!quote:Op woensdag 3 juni 2020 22:02 schreef Janneke141 het volgende:
Engeland heeft inmiddels een neukverbod afgekondigd voor mensen die niet samenwonen:
'Proportionaliteit' is al lang geen afweging meer bij het bepalen van de maatregelen volgens mij. Als dit verbod straks weer wordt opgeheven dan zul je zien dat mensen daar nog blij om zijn ook.
Dit.quote:Op woensdag 3 juni 2020 21:43 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Veel mensen hebben zo'n ding op omdat het moet, niet omdat ze het willen of omdat ze denken dat het nut heeft.
Hoe controleer je dit?quote:Op woensdag 3 juni 2020 22:02 schreef Janneke141 het volgende:
daar krijg je incest vanquote:Op woensdag 3 juni 2020 22:02 schreef Janneke141 het volgende:
Kliklijnquote:Op woensdag 3 juni 2020 23:54 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hoe controleer je dit?
Je zou bijna denken dat corona nog véél destructiever is voor het gedeelte in de hersenen dat ervoor moet zorgen dat je logisch kan nadenken ipv longschade.
Jeetje zeg, het is maar goed dat ze niet te ver gaan met de maatregelenquote:Op woensdag 3 juni 2020 22:02 schreef Janneke141 het volgende:
Het gaat niet om het neuken, maar om het binnenshuis ontvangen van bezoek. Neuken in de tuin mag dus wel.quote:Op woensdag 3 juni 2020 22:02 schreef Janneke141 het volgende:
De 0.2 procent.quote:Op donderdag 4 juni 2020 01:05 schreef Elan het volgende:
Chris Trousdale (34) dood door Corona.
Blijkbaar een of ander boybandzanger, zag er topfit uit en piepjong.
Zo mogelijk nog idioter. De overheid heeft zich niet te bemoeien met wie ik thuis ontvang. Iets met een huisrecht, net zo goed een grondrecht als het demonstratierecht en de godsdienstvrijheid.quote:Op donderdag 4 juni 2020 00:59 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Het gaat niet om het neuken, maar om het binnenshuis ontvangen van bezoek. Neuken in de tuin mag dus wel.
Nee hebben ze niet.quote:Op woensdag 3 juni 2020 22:02 schreef Janneke141 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
Altijd grappig wanneer mensen die geen flauw idee hebben van de ik inhoud en betekenis van bepaalde wet- of regelgeving deze toch opvoeren als verdedigingquote:Op donderdag 4 juni 2020 02:47 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Zo mogelijk nog idioter. De overheid heeft zich niet te bemoeien met wie ik thuis ontvang. Iets met een huisrecht, net zo goed een grondrecht als het demonstratierecht en de godsdienstvrijheid.
Je ziet in Nederland dan ook dat samenkomsten in woningen keurig zijn uitgezonderd van de maatregelen.
Dit. Mensen hebben geen idee wat vrijheid van meningsuiting nu werkelijk is.quote:Op donderdag 4 juni 2020 07:31 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Altijd grappig wanneer mensen die geen flauw idee hebben van de ik inhoud en betekenis van bepaalde wet- of regelgeving deze toch opvoeren als verdediging
Deze valt wel onder "vrijheid van meningsuiting, ik mag zegguh wat ik wil!"
O jawel hoor, want je kunt er overal over lezen, op Feesboek, Shitter en Snepslet.quote:Op donderdag 4 juni 2020 07:38 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Dit. Mensen hebben geen idee wat vrijheid van meningsuiting nu werkelijk is.
De tijd waarin je geen persoon meer bent, maar een statistisch getal...quote:
Zijn ze dicht dan?quote:Op donderdag 4 juni 2020 09:16 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Niks meegekregen van de persconferentie, mogen de sexclubs al voor 1 september open?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
Dit moeten we even aan #MauriceGod vragen.quote:Op donderdag 4 juni 2020 08:36 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Die theorie dat het af zou nemen door de zon/warmte kan dan toch ook gewoon overboord als je ziet dat in warme landen het virus ook om zich heen grijpt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |