Onder medische mondkapjes wordt verstaan: mondkapjes die bescherming bieden.quote:Op woensdag 3 juni 2020 21:48 schreef Donna het volgende:
[..]
Het is niet de bedoeling om medische mondkapjes te gebruiken.
Als ze niet enigszins bescherming zouden bieden hoeven er geen niet-medische mondkapjes te bestaan en hoef je ze ook niet op toch?
In de hoofden van de overheid waarschijnlijk tot het magische vaccin er is. Good luck with that, trouwens.quote:Op woensdag 3 juni 2020 21:44 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik denk dat die op papier nog heel lang blijft bestaan. En in de hoofden van types als Grapperhaus.
Maar waarom bestaan er in hemelsnaam dan niet-beschermende mondkapjes? Het moet toch iets doen?quote:Op woensdag 3 juni 2020 21:51 schreef Wantie het volgende:
[..]
Onder medische mondkapjes wordt verstaan: mondkapjes die bescherming bieden.
En inderdaad, in feite is de regel een wassen neus.
Het lijkt op een politiek compromis. Het advies komt niet van het OMT. Van Dissel kon daarom geen vragen beantwoorden over het gebruik van niet-beschermende mondkapjes in het OV.
Je mag ook met een geknoopte theedoek in de trein gaan zitten toch? In Duitsland mag het zelfs met een gebreide sjaal om.quote:Op woensdag 3 juni 2020 21:52 schreef Donna het volgende:
[..]
Maar waarom bestaan er in hemelsnaam dan niet-beschermende mondkapjes? Het moet toch iets doen?
Of denk ik nu heel simpel.
Ze beschermen jou niet, maar het helpt (een klein beetje) tegen het besmetten van een ander.quote:Op woensdag 3 juni 2020 21:52 schreef Donna het volgende:
[..]
Maar waarom bestaan er in hemelsnaam dan niet-beschermende mondkapjes? Het moet toch iets doen?
Nee een mondkapje is verplicht.quote:Op woensdag 3 juni 2020 21:54 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Je mag ook met een geknoopte theedoek in de trein gaan zitten toch? In Duitsland mag het zelfs met een gebreide sjaal om.
Dit is puur voor de vorm. Een beetje U vraagt, wij draaien. De NS roept erom, de regering vindt het flauwekul en dan is dit de uitkomst.
Ja precies, dus het doet wel 'iets'. Ik begon me al af te vragen waarom het bestond.quote:Op woensdag 3 juni 2020 21:54 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ze beschermen jou niet, maar het helpt (een klein beetje) tegen het besmetten van een ander.
Heeel klein beetje.quote:Op woensdag 3 juni 2020 21:54 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ze beschermen jou niet, maar het helpt (een klein beetje) tegen het besmetten van een ander.
Dat klopt. Maar laten we het onder alle kleine beetjes helpen scharen.quote:Op woensdag 3 juni 2020 22:15 schreef Wantie het volgende:
[..]
Heeel klein beetje.
Het virus is klein genoeg om door het stof heen te gaan.
Mondkapjes met voldoende filtering hebben een CE keurmerk, en die zijn verboden.
Bijvoorbeeld chirurgische maskers die er voor zorgen dat de chirurg niet een open wond vol proest, dat soort werk. De chirurg die het draagt heeft er weinig bescherming van maar de patiënt des te meer.quote:Op woensdag 3 juni 2020 21:52 schreef Donna het volgende:
[..]
Is er weer een jongetje van 3 dood?quote:Op woensdag 3 juni 2020 22:20 schreef Discombobulate het volgende:
Daar is ie weer zo dadelijk, Ab K N E I T E R B E S M E T Osterhaus met z'n alcohol.
Ze zijn echt stapelgek geworden.quote:Op woensdag 3 juni 2020 22:02 schreef Janneke141 het volgende:
Engeland heeft inmiddels een neukverbod afgekondigd voor mensen die niet samenwonen:
https://www.standard.co.u(...)ctions-a4456506.html
'Proportionaliteit' is al lang geen afweging meer bij het bepalen van de maatregelen volgens mij. Als dit verbod straks weer wordt opgeheven dan zul je zien dat mensen daar nog blij om zijn ook.
Ik schaar het onder een politiek besluit om het openbaar vervoer weer aan de gang te krijgen zonder dat dat botst met andere maatregelen en zonder dat er opnieuw een tekort komt aan beschermende mondkapjes.quote:Op woensdag 3 juni 2020 22:17 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar laten we het onder alle kleine beetjes helpen scharen.
Ook prima, maar daar ging het niet over.quote:Op woensdag 3 juni 2020 22:32 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik schaar het onder een politiek besluit om het openbaar vervoer weer aan de gang te krijgen zonder dat dat botst met andere maatregelen en zonder dat er opnieuw een tekort komt aan beschermende mondkapjes.
Wat??? Dat is toch belachelijk voor woorden en absurd! Je gaat toch niet bemoeien met iemand anders hun seksleven!quote:Op woensdag 3 juni 2020 22:02 schreef Janneke141 het volgende:
Engeland heeft inmiddels een neukverbod afgekondigd voor mensen die niet samenwonen:
'Proportionaliteit' is al lang geen afweging meer bij het bepalen van de maatregelen volgens mij. Als dit verbod straks weer wordt opgeheven dan zul je zien dat mensen daar nog blij om zijn ook.
Dit.quote:Op woensdag 3 juni 2020 21:43 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Veel mensen hebben zo'n ding op omdat het moet, niet omdat ze het willen of omdat ze denken dat het nut heeft.
Hoe controleer je dit?quote:Op woensdag 3 juni 2020 22:02 schreef Janneke141 het volgende:
daar krijg je incest vanquote:Op woensdag 3 juni 2020 22:02 schreef Janneke141 het volgende:
Kliklijnquote:Op woensdag 3 juni 2020 23:54 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hoe controleer je dit?
Je zou bijna denken dat corona nog véél destructiever is voor het gedeelte in de hersenen dat ervoor moet zorgen dat je logisch kan nadenken ipv longschade.
Jeetje zeg, het is maar goed dat ze niet te ver gaan met de maatregelenquote:Op woensdag 3 juni 2020 22:02 schreef Janneke141 het volgende:
Het gaat niet om het neuken, maar om het binnenshuis ontvangen van bezoek. Neuken in de tuin mag dus wel.quote:Op woensdag 3 juni 2020 22:02 schreef Janneke141 het volgende:
De 0.2 procent.quote:Op donderdag 4 juni 2020 01:05 schreef Elan het volgende:
Chris Trousdale (34) dood door Corona.
Blijkbaar een of ander boybandzanger, zag er topfit uit en piepjong.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |