die had ik ook niet zelf verzonnenquote:Op woensdag 3 juni 2020 17:12 schreef Molo het volgende:
Ik heb stavaza gegoogled net![]()
VrijMiBYOB hebben we wel nu
Bring your own borrel
Je hebt helemaal niks zelf verzonnen, AL die shit bestaat gewoon echt, dat is het ergstequote:
nee maar wist niet van het bestaan van stavazaquote:Op woensdag 3 juni 2020 17:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je hebt helemaal niks zelf verzonnen, AL die shit bestaat gewoon echt, dat is het ergste
Haha echt he.quote:Op woensdag 3 juni 2020 17:14 schreef UitStraling het volgende:
En ja ik ken contracten van 6 miljard die we oplossen met een verdwaalde stageloper, wat mannen in pak voor de onvermijdelijke damage control en een out of office reply en we komen er gewoon mee weg![]()
Danke fur die centjes
Klopt, maar daar ben ik voorquote:Op woensdag 3 juni 2020 16:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat verstaat zo'n dekzwabber bij jou OOK niet dus dat heeft geen nut
Komt op mij vooral over als veel lullen zonder wat te zeggen en tijdverspillingquote:Op woensdag 3 juni 2020 16:31 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Geen idee, ergens op de bouwplaats?
Niets mis mee hoor, maar niet voor ieder werkgebied een even passende terminologie.
Echt nog nooit van gehoord allemaalquote:Op woensdag 3 juni 2020 17:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee maar wist niet van het bestaan van stavazamaar de high en lowbrow hou ik er wel in
quote:Op woensdag 3 juni 2020 16:43 schreef Molo het volgende:
[..]
Wordt in Rotterdam én Den Haag regelmatig gebruikt kan ik je uit ervaring vertellen![]()
Evenals de managementterm 'het zal mij aan mijn reet roesten'
Heb je ook drie woeste nachten met Jort Kelder gehad eigenlijk?quote:
nee hoezo?quote:Op woensdag 3 juni 2020 17:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb je ook drie woeste nachten met Jort Kelder gehad eigenlijk?
Las laatst iets hier op fok van mensen die hun kinderen lean en agile opvoeden.quote:Op woensdag 3 juni 2020 16:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vergeet niet dat we ook nog agile en lean moeten scrummen deze meeting.
quote:Op woensdag 3 juni 2020 17:19 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Las laatst iets hier op fok van mensen die hun kinderen lean en agile opvoeden.
Echt :’) de fuck :’) tot de macht :’)
Wat wil je infrezen?quote:Op woensdag 3 juni 2020 16:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Zeg kluswonders, als ik iets in hout moet infrezen, moet ik daar dan een apparaat voor huren?
Sprints in de borstvoedingquote:Op woensdag 3 juni 2020 17:19 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Las laatst iets hier op fok van mensen die hun kinderen lean en agile opvoeden.
Echt :’) de fuck :’) tot de macht :’)
Dat greepie. Ik zit nou naar een dremel te kijken. Lijkt me idd wel handig om in huis te hebben ja.quote:
Frezen doen ze bij een bouwmarkt niet.quote:Op woensdag 3 juni 2020 16:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik wil dus een oche gaan bouwen, zo'n tegenaanschopplank voor het darten. Zo dat ie precies in het kozijn past en hij ook makkelijk weer weg kan als de deur dicht moet. Nou dacht ik aan handgrepen eraan, maar dan is het natuurlijk wel zo mooi als die inklapbaar en verzonken zijn zoiets als dit https://www.onlinedeurbes(...)tZUHhkYaApzGEALw_wcB
Maar het moet dus niet woest veel geld gaan kosten. Kan altid vragen of ze dat bij de karwei ff willen doen of zo maar vanwege corona () is er aan dat soort services een eind gekomen geloof ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |