Hier in de buurt rijden echt ontzettend veel dikke auto's. Ook een witte Lamborghini Huracan waarvan de APK verlopen is zie ik netquote:
van henzelf? Kijken of het ze lukt om jou te bellen?quote:Op woensdag 3 juni 2020 14:00 schreef bitterbal het volgende:
nu wachten op uwv, die bellen om half 3 voor een competentietest...
Dure grap. Ik zou verhuizenquote:Op woensdag 3 juni 2020 13:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja hij begon bij 1200o en dan was het wel erg basic
nee:Dquote:Op woensdag 3 juni 2020 14:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
van henzelf? Kijken of het ze lukt om jou te bellen?
Ja en anders gewoon volledig politiek correct, dus ipv:quote:Op woensdag 3 juni 2020 13:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan kun je die neger ook gewoon neger noemen toch?
Dat past niet binnen 140 tekens denk ikquote:Op woensdag 3 juni 2020 14:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja en anders gewoon volledig politiek correct, dus ipv:
Grote, dikke, bijna naakte man van kleur met een pollepel door zijn neus
Volumineuze , bourgondische plus-size, vrijwel geheel in natuurlijk gewaad geklede man van kleur van Afrikaanse oorsprong gedecoreerd met een keukenhulp in zijn aangezicht.
quote:Op woensdag 3 juni 2020 14:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volumineuze , bourgondische plus-size, vrijwel geheel in natuurlijk gewaad geklede man van kleur van Afrikaanse oorsprong gedecoreerd met een keukenhulp in zijn aangezicht.
Ok ragoutsnack.quote:
quote:Vanaf 19.00 uur geeft het kabinet een
nieuwe persconferentie over de
coronacrisis.Die zal vooral gaan over
de mogelijkheden van toerisme in de
zomervakantie,is de verwachting.
De persconferentie van premier Rutte en
minister De Jonge (Volksgezondheid)
is te volgen via NPO 1,NPO Start,NPO
Nieuws,NOS.nl,de NOS-app,NPO Radio 1 en
de kanalen van de NOS op sociale media.
Gewoon vervangen door een blanke man op zijn knieen, met een excuusbordje met uitleg erbij.quote:Op woensdag 3 juni 2020 14:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze hadden de teken-limiet toch vergroot? Ik zie kansen.quote:Op woensdag 3 juni 2020 14:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat past niet binnen 140 tekens denk ik#twitterrulestehworld
Er zit hier op het terrein een bedrijfje dat auto's wrapt, ik denk dat 'ie daar even kwam showen ofzo. Dit bleek een Gallardo, maar verder dan "volgens mij is dat een Lambo" kom ik niet.quote:Op woensdag 3 juni 2020 14:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hier in de buurt rijden echt ontzettend veel dikke auto's. Ook een witte Lamborghini Huracan waarvan de APK verlopen is zie ik net
Was ie geel?quote:Op woensdag 3 juni 2020 14:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ze hadden de teken-limiet toch vergroot? Ik zie kansen.
[..]
Er zit hier op het terrein een bedrijfje dat auto's wrapt, ik denk dat 'ie daar even kwam showen ofzo. Dit bleek een Gallardo, maar verder dan "volgens mij is dat een Lambo" kom ik niet.
Minikroket dan.quote:
Wit, maar het was duidelijk geen Porsche.quote:Op woensdag 3 juni 2020 14:08 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Was ie geel?
Dan is het een lambo.
Was ie rood?
Dan is het een ferrari.
Ik las bitterslaven.quote:Op woensdag 3 juni 2020 14:11 schreef bitterbal het volgende:
kroketten heten tegenwoordig bitterstaven
Zijn dat van die slaven die na zweepslagen nog steeds niks gaan doen omdat het toch allemaal geen zin heeft en alles kut is?quote:
Verbitterdslaven?quote:Op woensdag 3 juni 2020 14:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zijn dat van die slaven die na zweepslagen nog steeds niks gaan doen omdat het toch allemaal geen zin heeft en alles kut is?
ongelukkige slecht gemotiveerde slavenquote:Op woensdag 3 juni 2020 14:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zijn dat van die slaven die na zweepslagen nog steeds niks gaan doen omdat het toch allemaal geen zin heeft en alles kut is?
Ze kunnen wel goed balkonplanken schuren enzo.quote:Op woensdag 3 juni 2020 14:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |