Vertel het ons, held.quote:Op donderdag 4 juni 2020 19:44 schreef SebbeSwensje het volgende:
Overigens lieg ik nu. Ik kom eigenlijk voor het enige wat ooit belangrijk voor me is geweest, tegelijkertijd het enige wat ik zo enorm heb vernacheld. Ik weet echter niet of ik het moet willen opzoeken.
Vertelquote:Op donderdag 4 juni 2020 19:44 schreef SebbeSwensje het volgende:
Overigens lieg ik nu. Ik kom eigenlijk voor het enige wat ooit belangrijk voor me is geweest, tegelijkertijd het enige wat ik zo enorm heb vernacheld. Ik weet echter niet of ik het moet willen opzoeken.
Kan niet maat, het is voor mij ook niet duidelijk genoeg, maar ik mag het verder ook niet uitzoeken. Ik zou er aan onderdoor gaan denk ik.quote:
Hm hmm hm hmm vertel meer wij luisteren naar je.quote:Op donderdag 4 juni 2020 19:48 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Kan niet maat, het is voor mij ook niet duidelijk genoeg, maar ik mag het verder ook niet uitzoeken. Ik zou er aan onderdoor gaan denk ik.
De deur/DM staat altijd open, maat.quote:Op donderdag 4 juni 2020 19:48 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Kan niet maat, het is voor mij ook niet duidelijk genoeg, maar ik mag het verder ook niet uitzoeken. Ik zou er aan onderdoor gaan denk ik.
Met mij vapen is een leuke ervaringquote:Op donderdag 4 juni 2020 19:56 schreef Ifrane het volgende:
@:Solotovski @:SimonedeBeauvoir
Vapen was een leuke nieuwe ervaring maar ik blijf toch liever oldskool jonkos smoken.
Klopt helemaal, can confirmquote:Op donderdag 4 juni 2020 19:57 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Met mij vapen is een leuke ervaring
Beste iddquote:Op donderdag 4 juni 2020 19:56 schreef Ifrane het volgende:
@:Solotovski @:SimonedeBeauvoir
Vapen was een leuke nieuwe ervaring maar ik blijf toch liever oldskool jonkos smoken.
quote:Op donderdag 4 juni 2020 19:49 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Hm hmm hm hmm vertel meer wij luisteren naar je.
Ik heb een hart gebroken en daarmee m'n eigen hart onherstelbaar beschadigd geloof ik.quote:Op donderdag 4 juni 2020 19:49 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
De deur/DM staat altijd open, maat.
Doe een beetje discreet manquote:
Goed zo brand maar lekkerquote:Op donderdag 4 juni 2020 19:58 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
[..]
Ik heb een hart gebroken en daarmee m'n eigen hart onherstelbaar beschadigd geloof ik.
Graag. Dat laatste begrijp ik even niet.quote:Op donderdag 4 juni 2020 20:03 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Goed zo brand maar lekker
Wel leuk dat je het op je eigen pijn richt tho![]()
Tis better to have loved and lostquote:Op donderdag 4 juni 2020 19:58 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
[..]
Ik heb een hart gebroken en daarmee m'n eigen hart onherstelbaar beschadigd geloof ik.
But the worst is to have loved and not remember it at all....quote:Op donderdag 4 juni 2020 20:05 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Tis better to have loved and lost
Than never to have loved at all.
Betere tijden komen er aan, maat.
Dan waag je toch gewoon nog een poging?quote:Op donderdag 4 juni 2020 20:06 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
But the worst is to have loved and not remember it at all....
I know she remembers
Hoe lang was dit gaandequote:Op donderdag 4 juni 2020 20:06 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
But the worst is to have loved and not remember it at all....
I know she remembers
Geen idee... Een eeuwigheid?quote:
Zal ik nooit meer durven al krijg ik 100 memory wipes denk ik.quote:Op donderdag 4 juni 2020 20:08 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Dan waag je toch gewoon nog een poging?
Gewoon ervoor gaan maat.quote:Op donderdag 4 juni 2020 20:13 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Geen idee... Een eeuwigheid?
[..]
Zal ik nooit meer durven al krijg ik 100 memory wipes denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |