abonnement Unibet Coolblue
pi_193443736
Wij gaan onze badkamer vernieuwen en plaatsen een douche. Ik ben van mening dat er een kerdi doek moet geplaatst worden.
Mijn schoonvader vindt van niet. Hij had er nog nooit van gehoord en heeft bij hem thuis 12 jaar geleden een douche geplaatst in de badkamer en daar zijn geen problemen mee.

Heeft ie vervolgens ook bij zijn dochter (zus van mijn vrouw) 6 jaar geleden gedaan. + ook bij mijn vrouw haar broer (2 jaar geleden).

Hij vindt het totaal zinloos.
Maar wat nu? Iemand hier ervaring mee?
Cindy De Vuyst
pi_193443815
Jouw douche, jouw keuze.
  PR/Manusje van alles dinsdag 2 juni 2020 @ 21:48:48 #3
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_193444001
Wat voor ondergrond heb je? Neem je een doucheput of goot? Smeer je heel de vloer en wand van je douchehoek in met pasta / kimband / Kerdi doek?
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_193444375
Altijd kimmen.
Laat die handjes wapperen!
pi_193445222
Waarom zou je het niet doen? Tja kost wat geld maar je hebt een extra laag mocht er toch iets niet goed gaan.

Tja ik heb hem al vaker gehoord, 'als je goed betegeld en voegt is het waterdicht" dat betekend dat je waterdichtheid zo zwak is als de zwakste voeg.

Als er bij ons een nieuwe badkamer komt dan eis ik kerdi of vloeibaar rubber als eerste laag. Die extra kosten zijn niets in vergelijking met over x jaren weer open moeten breken omdat het is gaan lekken.
pi_193448007
Het is een gestucte muur. Doucheplaat ligt vastgelijmd op de grond.
Cindy De Vuyst
pi_193530662
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2020 07:44 schreef einzeinz het volgende:
Het is een gestucte muur. Doucheplaat ligt vastgelijmd op de grond.
Ik denk dat er bedoeld wordt of je een houten balkenvloer hebt, of beton...
pi_193530781
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2020 00:25 schreef Knuppel1983 het volgende:

[..]

Ik denk dat er bedoeld wordt of je een houten balkenvloer hebt, of beton...
Beton vloer.
Cindy De Vuyst
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')