Ne hoor, ik geloof je best dat je zo achterlijk bent.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 21:27 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik word er helemaal gek van.
Ik kan me voorstellen dat iemand nu begint te denken dat het opzettelijk moet zijn.
Ja, terwijl de hoofdletters niet verplicht zijn en automatisch goed staan bij een mention.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 21:28 schreef Caland het volgende:
[..]
En hij heeft zo zijn best gedaan op de hoofdletters
Een pijnlijke avond voor @:buitendam
Leuk je praat ook Servischquote:Op dinsdag 2 juni 2020 21:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ne hoor, ik geloof je best dat je zo achterlijk bent.
[..]
Ja, terwijl de hoofdletters niet verplicht zijn en automatisch goed staan bij een mention.
Wat een debiel
quote:
twitter:Double_Pain twitterde op maandag 01-06-2020 om 19:04:10How to stop police violence?
Attack other people's businesses who hasn't gotta do with it at all #BlackLivesMatter #GeorgeFloyd reageer retweet
Leeft die engerd van een Rosenmoller nog ja?quote:Op dinsdag 2 juni 2020 21:33 schreef fetX het volgende:
Dijkhoff en Rösenmoller bij OP1.
Hopelijk een clash.
Hij kan dus ook al geen Engelsquote:Op dinsdag 2 juni 2020 21:33 schreef GGMM het volgende:
[..]twitter:Double_Pain twitterde op maandag 01-06-2020 om 19:04:10How to stop police violence?
Attack other people's businesses who hasn't gotta do with it at all #BlackLivesMatter #GeorgeFloyd reageer retweet
Hij gebruikt geen dark mode op YouTube.quote:
De rest ook niet gek.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 21:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja hasn't was niet goed, lekker belangrijk
Is gewoon Amerikaansquote:Op dinsdag 2 juni 2020 21:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
De rest ook niet gek.
gotta do with it at all
MSc?quote:Op dinsdag 2 juni 2020 21:36 schreef Doublepain het volgende:
Ik heb wel een internationale studie afgerond (lees volledig Engels)
Niemand die mij iets kan maken VRIEND
NUtwitter:BeauRTL twitterde op dinsdag 02-06-2020 om 20:05:52Vanavond schuift Saskia Belleman aan bij #BEAU over de strafzaak tegen Richard R., oftewel Rico de Chileen. Hij wordt gezien als een van de grote kopstukken van de Amsterdamse onderwereld. https://t.co/gXUUOgVc4l reageer retweet
Helaas wel ja.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 21:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Leeft die engerd van een Rosenmoller nog ja?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |