quote:Op dinsdag 2 juni 2020 21:01 schreef RockNijntje het volgende:
Wilde de lapo niet. Had de lapo wel. Paniek. Sorry voor de weinig geďnspireerde TT.
Whut?quote:Op dinsdag 2 juni 2020 21:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb de witte wolf weer gezien daarstraks, blijft bijzonder wel.
Misschien moeten we het nu maar gewoon volhouden en doen alsof het een spannende stripreeks isquote:
Nou ja er loopt een wolf hier rond in het groen tussen Heusden, Haarsteeg en Engelen, ik denk dat iedereen hem al wel gezien heeft hier want dat is wandelgebied ook, vriendin van me heeft een minutenlang filmpje van dat beest, die zag hem zaterdag, die wolf is niet helemaal in orde, rent achter de koeien aan, vreet pony's en dood meer schapen dan gewenst maar tja beschermde diersoort.quote:
O, over die wolf heb ik gelezen. Tja, als dit geen natuurlijk gedrag is, kun je 'm toch beter afschieten.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 21:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja er loopt een wolf hier rond in het groen tussen Heusden, Haarsteeg en Engelen, ik denk dat iedereen hem al wel gezien heeft hier want dat is wandelgebied ook, vriendin van me heeft een minutenlang filmpje van dat beest, die zag hem zaterdag, die wolf is niet helemaal in orde, rent achter de koeien aan, vreet pony's en dood meer schapen dan gewenst maar tja beschermde diersoort.
Ja dat mag dus niet met een beschermde diersoortquote:Op dinsdag 2 juni 2020 21:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, over die wolf heb ik gelezen. Tja, als dit geen natuurlijk gedrag is, kun je 'm toch beter afschieten.
Teringquote:Op dinsdag 2 juni 2020 21:16 schreef Lospedrosa het volgende:
Koning van de slechte smaak gespot.![]()
https://www.funda.nl/koop(...)54-wolweverslaan-12/
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 2 juni 2020 21:16 schreef Lospedrosa het volgende:
[ afbeelding ]
Zieke dieren wel. Dat valt onder faunabeheer.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 21:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat mag dus niet met een beschermde diersoort
Binnenkort zullen ze hem wel vangen en verplaatsen naar de Veluwe of zo.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 21:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zieke dieren wel. Dat valt onder faunabeheer.
quote:Op dinsdag 2 juni 2020 21:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit zie ik jou ook nog wel doen maar dan met gekleurde lampjes in die palmbomen
Het tropische is leukquote:Op dinsdag 2 juni 2020 21:16 schreef Lospedrosa het volgende:
[ afbeelding ]
Ja dit. En nog een beetje Bali. Beetje Frankrijk. Beetje retro. Prima zo Hans.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 21:24 schreef UitStraling het volgende:
Die mensen zijn een keertje naar Playa del Carmen of Cartagena geweest en die denken oooeeeeh Hans dat is ECHT KEI en KEI mooi voor thuis als we ons werk als accountant weer opgepakt hebben.
Ik zie ook een beetje BLŘF erin.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 21:25 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja dit. En nog een beetje Bali. Beetje Frankrijk. Beetje retro. Prima zo Hans.
quote:Op dinsdag 2 juni 2020 21:28 schreef UitStraling het volgende:
En elke warme avond gaan Hans en Merel dansen in de tuin met een cocktail in hun handen![]()
Is de ex van Gwen he? maar dat wist je denk ik wel..quote:
Foto'squote:Op dinsdag 2 juni 2020 21:38 schreef UitStraling het volgende:
En mijn sinaasappelboompje krijgt extreem veel bloempjes![]()
Staat in een pot en ik zag van de week dat er een wesp druk bezig was om een nestje te maken in de pot en hij was zo druk bezig dat ik het zielig vond om hem dood te maken
toch verschrikkelijk dat je gewoon nog weet dat ze mtv warenquote:Op dinsdag 2 juni 2020 21:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In de lachrimpels van je gezicht als je het goed hebt gedaan tot nu toe
Ik leerde nog voor boekhouderquote:
quote:Op dinsdag 2 juni 2020 21:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik leerde nog voor boekhouder![]()
![]()
Morgen is het ook een heugelijke dag. Dan bestaat dit account alweer 17 jaar![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |