quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
Niet eens dat. Gewoon niveau bouwvakker. Begon al met zijn lijstje over rondingen. Simpel mannetje.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 19:42 schreef itchycoo het volgende:
Dit is echt zo’n gast die alleen maar in tegeltjeswijsheden kan praten.
Haha true. Ik hoop het voor haar.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 19:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Niet eens dat. Gewoon niveau bouwvakker. Begon al met zijn lijstje over rondingen. Simpel mannetje.
Zij gaat straks lekker skippen
quote:
De twijfel in zijn ogenquote:Op dinsdag 2 juni 2020 19:44 schreef itchycoo het volgende:
“Dat is wel helemaal apart”
Frank, charmeur, hou op.
quote:Op dinsdag 2 juni 2020 19:45 schreef DKUp het volgende:
Werk je nog?
Waarvoor de keuze gezondheidszorg?
SollicitatieGENOT
Hij stopt visitekaartjes tussen de tenen van de overledene.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 19:45 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
Die heeft gewoon een zorgpraktijk en een uitvaart bedrijf kunnen ze doorstromen
🤣quote:Op dinsdag 2 juni 2020 19:47 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Hij stopt visitekaartjes tussen de tenen van de overledene.
Had ik al willen voorspellen. Lief net grietje.quote:
Ja dat denk ik ook dat we zo gaan zien.quote:
Ze gaat gelijk de kelder inquote:Op dinsdag 2 juni 2020 19:49 schreef NoCigar het volgende:
Yin en yang. Hij vindt nu al dat ze onafscheidelijk zijn.
Oh ja iemand uit een band, totaal niet interessant maar zit in een band.....quote:Op dinsdag 2 juni 2020 19:49 schreef Pisces29 het volgende:
Bassist die aandacht krijgt omdat hij bassist is.
Sensation white nakkerquote:Op dinsdag 2 juni 2020 19:48 schreef Sapstengel het volgende:
Echt zo'n type die baco's wegtikt in een kroeg met Nederlandstalige muziek.
Kunstacademie trutje. Die voelen zich allemaal een of ander hipster model.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 19:51 schreef CrushedTinBox het volgende:
Waarom loop ze alsof ze op de catwalk loopt
Ja maar ze is Nederlands opgevoedquote:Op dinsdag 2 juni 2020 19:51 schreef itchycoo het volgende:
Zij lijkt heel veel op een Turks meisje waar ik mee heb gedate
Dat welquote:
Kan zo in de Mona reclamequote:Op dinsdag 2 juni 2020 19:55 schreef CrushedTinBox het volgende:
Kerel praat alleen maar met volle mond
Waar al zo'n hele kinderschedel uit die grote schaamlippenkut is geperstquote:Op dinsdag 2 juni 2020 19:57 schreef Sapstengel het volgende:
Alleenstaande moeder is wel mijn type. Maar dan eentje met nektattoo, luipaardprint truitje en gouden naamketting.
quote:Op dinsdag 2 juni 2020 20:01 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Deze oranje Pino heeft iets teveel drang om uit te stralen dat ze zichzelf wel redt.
Zij wil lekker naar de sauna kunnen als stiefpapa lekker met haar kind thuis zit.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 20:01 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Deze oranje Pino heeft iets teveel drang om uit te stralen dat ze zichzelf wel redt.
Zo kan ie wel weer.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 20:01 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Waar al zo'n hele kinderschedel uit die grote schaamlippenkut is geperst
Heavylight.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 20:02 schreef RickoKun het volgende:
[..]keurig. Welke sicke band zat onze beroemde boy?
Komt vast uit een of ander boekje of lijstje met date tips.quote:
Ja, je hoort gelijk dat dit zo'n verhaal is dat hij tegen iedereen die het niet horen wil afsteekt en dat dan heel stoer vindt enzoquote:Op dinsdag 2 juni 2020 20:05 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Komt vast uit een of ander boekje of lijstje met date tips.
En dan direct een stoer verhaal er achteraan.
Ah, ok.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 20:06 schreef itchycoo het volgende:
[..]
Ze zei zelf dat ze half Turks is toen hij naar de oorsprong van haar naam vroeg
Dat verhaal kwam er inderdaad te snel en te makkelijk uit direct 3 seconden na die vraag.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 20:06 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Ja, je hoort gelijk dat dit zo'n verhaal is dat hij tegen iedereen die het niet horen wil afsteekt en dat dan heel stoer vindt enzo
Hij praat vermoedelijk de hele dag over alle optredensquote:Op dinsdag 2 juni 2020 20:06 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Ja, je hoort gelijk dat dit zo'n verhaal is dat hij tegen iedereen die het niet horen wil afsteekt en dat dan heel stoer vindt enzo
Jaquote:Op dinsdag 2 juni 2020 20:08 schreef PiraatPiet het volgende:
Aan het eind: (vervelende) moeder en zoon hebben besloten om samen verder te gaan.
Ze wonen in dezelfde straat. Lekker elke ochtend en avond de deur platlopenquote:Op dinsdag 2 juni 2020 20:08 schreef PiraatPiet het volgende:
Aan het eind: (vervelende) moeder en zoon hebben besloten om samen verder te gaan.
Toch voor elkaar gekozenquote:Op dinsdag 2 juni 2020 20:08 schreef PiraatPiet het volgende:
in Tilburg.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 20:14 schreef Postbus100 het volgende:
Waar koop je zo'n wit broekpak? Ik zag vandaag ook al een zwarte variant.
Deze man was minstens net zo onzeker. Dat heeft ze juist niet nodig. Dan is het denk ik zeker een lieve vrouw.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 20:15 schreef Pisces29 het volgende:
Ik denk dat oranje Pino best een lieve vrouw is en toch lijkt ze me gecompliceerd
Dat ze gefocused is op bepaalde lichaamsdelen?quote:Op woensdag 3 juni 2020 19:34 schreef CrushedTinBox het volgende:
wtf is een lichaamsgerichte therapeut?
Tot zover helemaal gelijk.quote:Op woensdag 3 juni 2020 19:41 schreef itchycoo het volgende:
Lijkt me een leuke meid, maar vrees dat ze alleen maar over in het buitenland wonen gaat lullen
Heb net in volle verwachting in het verkeerde topic (Halsema) mijn pasta verwachting uitgesproken. Gebeurt er idd niksquote:
Wat een naaistreekquote:Op woensdag 3 juni 2020 19:46 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Heb net in volle verwachting in het verkeerde topic (Halsema) mijn pasta verwachting uitgesproken. Gebeurt er idd niks
Ronny stapte het verkeerde restaurant binnen, hij was op zoek naar de gaybarquote:Op woensdag 3 juni 2020 19:44 schreef D_A het volgende:
Ik heb het begin even gemist, waarom zijn zij op date?
Hij is eindelijk gaan leven na zijn exquote:Op woensdag 3 juni 2020 19:48 schreef Poefbank het volgende:
Je hoort wel eens dat vrouwen hun man mishandelen. Bij Hans krijg ik dat idee wel.
Freak in the sheets, dat meisje.quote:Op woensdag 3 juni 2020 19:50 schreef Poefbank het volgende:
Hij heeft wel gelijk. Dat maakt haar wel leuk
Dit lijkt mij de enige logische verklaring ja.quote:Op woensdag 3 juni 2020 19:46 schreef Nine. het volgende:
[..]
Ronny stapte het verkeerde restaurant binnen, hij was op zoek naar de gaybar
Spoilerquote:Op woensdag 3 juni 2020 19:50 schreef NoCigar het volgende:
Ik heb Armida even onderzocht en ze heeft nu een relatie met een hipster Portugees, niet met deze nette jongeman.
Ik ben erg benieuwd wat ik nou gemist heb mangquote:Op woensdag 3 juni 2020 19:49 schreef DKUp het volgende:
Pasta eten prutsen is eruit gehaald godverdomme.
Vrouwenlogicaquote:Op woensdag 3 juni 2020 19:53 schreef itchycoo het volgende:
Zegt ze dat het haar niet uitmaakt wie het als eerste zegt en dan kaken op elkaar en hem strak aankijken
Ik ben wel vaker verrastquote:Op woensdag 3 juni 2020 19:53 schreef Nine. het volgende:
[..]
Je ziet toch zo wel dat het niets gaat worden met deze beta cuck.
Wie wil zo'n zeur?quote:Op woensdag 3 juni 2020 19:55 schreef michiel_merk het volgende:
Na 68 jaar niet je zelf kunnen zijn.....
Dat is wel erg sneu idd.quote:Op woensdag 3 juni 2020 19:56 schreef itchycoo het volgende:
Het gebrek aan materiële rijkdom opvoeren als reden dat niemand je wilt is wel heel armoedig.
Bij 35cm weet je dat het een fokker is.quote:Op woensdag 3 juni 2020 19:58 schreef kapitein_Schettino het volgende:
[..]
Hoe kun je nou iemand herkennen in een darkroom
Geloof ik wel, ik hoor dat ook een deel vd homo-wereld nogal oppervlakkig is.quote:Op woensdag 3 juni 2020 19:56 schreef itchycoo het volgende:
Het gebrek aan materiële rijkdom opvoeren als reden dat niemand je wilt is wel heel armoedig.
Niet alleen van de homowereld denk ikquote:Op woensdag 3 juni 2020 20:01 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Geloof ik wel, ik hoor dat ook een deel vd homo-wereld nogal oppervlakkig is.
Daarom schreef ik ook, om me in te dekken. Anderzijds ken ik wel een paar zeuren die hun gebrek aan relaties de hele tijd aan armoede wijten ('overal golddiggers'), terwijl het gewoon aan hen ligt.quote:Op woensdag 3 juni 2020 20:02 schreef itchycoo het volgende:
[..]
Niet alleen van de homowereld denk ikmaar misschien speelt het daar nog wel meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |