Die waren zeker flink uitgescheurd toen je klaar was.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 21:30 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Ik zou zeker een hoer neuken, sterker nog dat heb ik meermaals gedaan.
Sommigen wel....quote:Op dinsdag 9 juni 2020 21:45 schreef MissGiraffe het volgende:
[..]
Die waren zeker flink uitgescheurd toen je klaar was.
Beetje raw doggenquote:Op vrijdag 5 juni 2020 20:16 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Ik heb haar drie keer volgespoten ja. Naja de eerste sessie was met condoom. Daarna waren we zo geil dat ie er gewoon lekker 'bare' inging. En daarna nog een keer, in 1 avondje dus.
Je betaalt een hoer niet voor seks maar om na het klaarkomen gelijk je broek op te hijsen en te vertrekken.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 10:19 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Met een hoer doe je geen liefde bedrijven
Daar ga je alleen heen voor je lusten zodat je zak leeg raakt
Waren deze dames echt mooi? Ik heb ook wel eens na een dagje zuipen en blowen in Amsterdam een rondje over de wallen gedaan maar ik voelde me altijd echt smerig en was bang dat ik bekende mensen tegen zou komen of zo. De meeste waren toch vrij smerig en dan doe ik echt niet uit de hoogte of zo.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 16:43 schreef DeKstro het volgende:
Tijdje geleden voor het eerst gedaan, ik denk dat dit een aantal maandjes terug was. Ik was op stap met een vriend en we waren behoorlijk dronken, dan komen zulke onderwerpen toch ter sprake en denk je van zal ik daar eens een rondje langs lopen of niet. Als je daar dan dronken langsloopt en je ziet al die mooie dames, dan speelt de alcohol een rol en dan maak je die beslissing.
Was weinig aan overigens, alles voelde geregisseerd.
Als je er voor moet betalen dan is het geen machtsgevoel meer want dan kan elke lul het.quote:Op woensdag 10 juni 2020 13:39 schreef einzeinz het volgende:
Maakt me niet uit of er bij een hoer 4 man of 4000 man voor me gegaan is.
Het is voor mij meer het machtsgevoel om die doos te vullen met mijn zwemmers.
Je moet ook niet naar raambuurten gaan flapdrol.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 13:31 schreef incel het volgende:
[..]
Waren deze dames echt mooi? Ik heb ook wel eens na een dagje zuipen en blowen in Amsterdam een rondje over de wallen gedaan maar ik voelde me altijd echt smerig en was bang dat ik bekende mensen tegen zou komen of zo. De meeste waren toch vrij smerig en dan doe ik echt niet uit de hoogte of zo.
Bij de ramen moet je geluk hebben iddquote:Op maandag 15 juni 2020 12:23 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Je moet ook niet naar raambuurten gaan flapdrol.
Op de wallen staan naar mijn mening toch wel mooie dames vooral in de avondquote:Op vrijdag 12 juni 2020 13:31 schreef incel het volgende:
[..]
Waren deze dames echt mooi? Ik heb ook wel eens na een dagje zuipen en blowen in Amsterdam een rondje over de wallen gedaan maar ik voelde me altijd echt smerig en was bang dat ik bekende mensen tegen zou komen of zo. De meeste waren toch vrij smerig en dan doe ik echt niet uit de hoogte of zo.
Nouja niet allemaal, ook weleens een rondje gelopen..quote:Op maandag 15 juni 2020 12:52 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Op de wallen staan naar mijn mening toch wel mooie dames vooral in de avond
Smaken verschillen
Absoluut niet allemaal nee.quote:Op maandag 15 juni 2020 13:28 schreef ludovico het volgende:
[..]
Nouja niet allemaal, ook weleens een rondje gelopen..
Maar er zitten zeker mooie vrouwen tussen ja.
Geen idee wat zoiets kost maar lijkt me stug dat je voor 50 euro een halfuurtje kunt buitenspelen.
quote:Op maandag 15 juni 2020 13:47 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Absoluut niet allemaal nee.
Op de wallen betaal je meestal 50 euro per kwartier
In de avond is het soms iets duurder omdat de huurprijs Van het raam dan ook hoger is.
Sommige proberen je ook al te naaien voordat je binnen bent, als je vraagt hoeveel het kost en wat ze doen dan zeggen ze: “suck handfuck” ipv suck and fuck![]()
Maarja de lamme toerist verstaat natuurlijk suck and fuck
Ik moet er niet aan denken.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 17:48 schreef incel het volgende:
Sommige mensen boeit het niet maar ik vind het toch een vies idee. Zoveel geld betalen om dan een hoer te neuken die echt 15min eerder al geneukt is door een vreemde neger o.i.d. Ik heb wel eens gehoord dat ze makkelijk 50 klanten op één avond kunnen hebben. En dan betaal jij 50 euro om dat ook nog eens moeten te doen? Ik zou eerder gewoon gratis via tinder een dik wijf neuken of zo. Maar goed. hoeren neuken. De discussie van de dag.
Zou jij een hoer neuken? Of heb je dit al eens gedaan?
Dat noemen we ONS, FWB.quote:Op maandag 15 juni 2020 14:13 schreef stavromulabeta het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken.
Misschien ben ik wel een emotioneel mietje, maar ook voor mij als man heeft seks alles te maken met elkaar leuk en aardig vinden. Smoorverliefd hoef ik niet te zijn voor seks, maar elkaar een beetje kunnen waarderen, je op je gemak voelen en weten dat de ander er ook plezier aan beleeft vind ik toch wel het minimum.
Ja dit,quote:Op dinsdag 2 juni 2020 17:58 schreef incel het volgende:
[..]
Juist ja vrouwen worden willekeurig van straat geplukt door slechte mannen die zeggen "Ja jij gaat nu seks hebben in ruil voor geld!"
die vrouwen weten dondersgoed waar ze aan beginnen hoor
quote:Op dinsdag 30 juni 2020 20:49 schreef Duveldrinker het volgende:
Via Tinder of dating site kun je serieus binnen half uur sex hebben. Gratis en voor niks. Zat single vrouwen die zin hebben.
Wat een onzin. Stel, zo'n dame werkt in een maand zo'n 5 dagen per week en 8 uur per dag, dat komt neer op 200 uur werken per maand. In een uur verdiend ze misschien zo'n 100 euro en zo nu en dan zeker ietsje meer. Maar ze zal ook dagen en momenten hebben dat ze helemaal niemand heeft. Dan verdient zo'n dame maximaal tussen de 2000,- en 3000,- euro. Dan moet ze daar, als ze het netjes doet, ook nog een percentage aan inkomstenbelasting aftrekken. Als ze ooit die 8000,- wil halen, moet ze amper vrije uurtjes hebben en langer dan 8 uur per dag achter de raampjes zitten.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 20:47 schreef Antwerpenaar123 het volgende:
Een raamprostituee verdient gemakkelijk 5000 tot 8000 euro per maand,
Wie gebruikt Tinder nog? Volgens mij is de hype weg en wordt het vooral nog gebruikt door vrouwen als advertentie voor hun Instagram. Of zie ik het verkeerd?quote:Op dinsdag 30 juni 2020 20:49 schreef Duveldrinker het volgende:
Via Tinder of dating site kun je serieus binnen half uur sex hebben. Gratis en voor niks. Zat single vrouwen die zin hebben.
Het leven is geen horrorfilm? Het is dat jij toevallig uit een kut komt die in Nederland woonachtig was (na de 2e WO). Ga anders even fietsen naar bv Yemen om te checken of het leven wel of niet een horrorfilm is.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 18:01 schreef incel het volgende:
[..]
Onzin het leven is geen horrorfilm of waar baseer je dit op?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |