abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 15 juni 2020 @ 06:49:00 #226
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_193635457
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2020 22:43 schreef Quoi het volgende:Max en zijn vader vielen vanmiddag in slaap en ik heb ze 2 uur laten middagdutten. Daarna sjeesde hij met zijn loopfiets mee naar een terrasje, waar hij even van alles bestelde. Hop, begin van de avond nog even "door het bos" weer terug met de fiets en nu ...... ligt hij dus nog honderduit te praten in zijn bed. Niet in slaap te krijgen :') |:( Ik heb die dienst maar even overgedragen.
Jep, dat had ik vrijdag. Het was na elven voor hij sliep |:( . Paar weken geleden kon zo’n middagdut nog prima maar vanaf nu is het verboden.

Verder heb ik snotneuspeuter net ook weer afgemeld voor de opvang. Dr wekelijkse mails over de regels doen vermoeden dat veel ouders het toch maar proberen en dat wordt duidelijk niet gewaardeerd. Ook niet door mij, want daarom zit ik nu dus al een week met een kind dat niet mag komen en het zal nog wel even duren ook want hij is nu begonnen met hoesten erbij :s) . Voelt zich meer dan prima. Succes Quoi.... of is de snotneus wonderbaar verdwenen?
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_193635982
Teetje heeft een paar keer per dag een snottebel, die brengen we gewoon weg. Twee weken geleden liep ie op een gegeven moment echt leeg (begon pas op de opvang), maar dan is hij ook zo opgehaald.
  maandag 15 juni 2020 @ 08:59:10 #228
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_193636223
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2020 06:49 schreef Lemijn het volgende:

[..]

Jep, dat had ik vrijdag. Het was na elven voor hij sliep |:( . Paar weken geleden kon zo’n middagdut nog prima maar vanaf nu is het verboden.

Verder heb ik snotneuspeuter net ook weer afgemeld voor de opvang. Dr wekelijkse mails over de regels doen vermoeden dat veel ouders het toch maar proberen en dat wordt duidelijk niet gewaardeerd. Ook niet door mij, want daarom zit ik nu dus al een week met een kind dat niet mag komen en het zal nog wel even duren ook want hij is nu begonnen met hoesten erbij :s) . Voelt zich meer dan prima. Succes Quoi.... of is de snotneus wonderbaar verdwenen?
Sterkte daar! We hebben 'm weggebracht. De snottebel is voor 80% weg, af en toe nog eentje. Even in overleg met leidster gedaan en het was goed. Halleluja! We gaan het zien.

Vanmorgen stond hij trouwens wel weer om half 6 naast zijn bed en ging hij volgens eigen zeggen even een tankwagen van lego bouwen beneden.
pi_193636275
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2020 23:02 schreef SQ het volgende:
kattenzeik ruik je wel. En anders zi je het wel omdat het alle oppervlakken waar het mee in aanraking komt meteen aantast ;(
Herkenbaar. Mijn ouders hebben 3 katers thuis. Heb je mooie nieuwe meubelen waar dus flinke vlekken zitten door kattenzeik. :r
We hebben nu 4 jaar geen katten meer en zou daar dus ook niet zomaar meer aan beginnen.
Jammer, want ze zijn zo leuk. :{
pi_193636331
En over peuterbedden gesproken: Z. ligt sinds een paar weken ook in een peuterbed.
Ze is er nu 2 keer uitgekukeld maar verder geen problemen gehad.
Wel typisch: met zijkanten lag ze altijd tegen de muur aan. Nu de zijkanten weg zijn, is ze aan de andere kant gaan liggen. Ja, dan kan je weleens vallen. :')
  maandag 15 juni 2020 @ 09:14:05 #231
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_193636345
Mijnes is ook aan het snotteren en niezen, waarschijnlijk van de hooikoorts. Ben benieuwd of ‘ie morgen naar het kdv mag...
Protège moi de mes désirs.
pi_193638000
quote:
1s.gif Op zondag 14 juni 2020 22:42 schreef LeSage het volgende:
Mijm liep van de week ook lekker in zijn blootje buiten. Tot hij naar binnen ging en zelf even Paw Patrol aanzette (dit doet ie dus tegenwoordig als ik hem niet in de gaten houd. Zelf naar de tv en zijn programmaatje aanzetten :') ).
Toen kwam hij later weer naar buiten en zat hij allemaal scheten te laten. Ik vroeg wat hij deed:
‘Lekker scheetjes laten. Oh ja, ik heef op het kleed geplast.’

Fijn, zo tussen neus en lippen door, hele kleed nat, paar weken geleden volledig geschrobd }:|
O+

Wij hadden gisteren een plas en poep in de broek (meneer wilde geen luier aan) en een poep naast het potje op de badkamervloer.
Ik ben er wel weer klaar mee.
Poep -O-
pi_193638014
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2020 22:43 schreef Quoi het volgende:
Zo kun je iets als een mijlpaal zien aankomen en gaat zoiets ineens vanzelf. Beter dan andersom :+

Max en zijn vader vielen vanmiddag in slaap en ik heb ze 2 uur laten middagdutten. Daarna sjeesde hij met zijn loopfiets mee naar een terrasje, waar hij even van alles bestelde. Hop, begin van de avond nog even "door het bos" weer terug met de fiets en nu ...... ligt hij dus nog honderduit te praten in zijn bed. Niet in slaap te krijgen :') |:( Ik heb die dienst maar even overgedragen.
Middagslaapje zijn ook verboden hier. Ik was die feestjes in de avond gruwelijk zat.
  maandag 15 juni 2020 @ 13:23:13 #234
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_193639321
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2020 11:45 schreef Adrian4 het volgende:

[..]

Middagslaapje zijn ook verboden hier. Ik was die feestjes in de avond gruwelijk zat.
Ik trap er eens in de zoveel tijd in, vooral als het mij uitkomt (avond ervoor was laat geworden voor mezelf :P).

Hij is trouwens naar de opvang! Mijn vriend besloot vanmorgen dat het wel kon, overlegde met leidster en hop, inmiddels stromen de Max-speelt-zich-suf foto's binnen.
pi_193639460
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2020 11:43 schreef Adrian4 het volgende:

[..]

Wij hadden gisteren een plas en poep in de broek (meneer wilde geen luier aan) en een poep naast het potje op de badkamervloer.
Poep -O-
De enige keer dat Dirk hier zonder luier deze zomer heeft rongerend poepte hij 2x op het terras en plaste tegen mijn been aan. Dat hele zindelijkheidsgedoe is echt niet aan mij besteed. :r

Hij heeft er zelf ook niet zoveel interesse in. Af en toe gaat het een poos goed met s ochtends en s avonds een plas op het potje, en dan versloft het weer omdat hij niet niet niet wil. Nou ja. We hebben nog even denk ik maar. :+
Morgen ben ik vast weer mezelf.
  maandag 15 juni 2020 @ 14:04:35 #236
221912 minilot
Nancy boy
pi_193639928
'Hee Günther, zal ik het zwembadje voor je opblazen?'

'NEEHOORDITISGEZELLIG'

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ok, dude. :')
Let me see you stripped down to the bone
  maandag 15 juni 2020 @ 14:20:47 #237
149959 SQ
snelle trees
pi_193640133
quote:
1s.gif Op maandag 15 juni 2020 14:04 schreef minilot het volgende:

'NEEHOORDITISGEZELLIG'

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is hartstikke milieubewust!
disclaimer
  maandag 15 juni 2020 @ 15:15:23 #238
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_193640915
O @minilot hier is de cementbak nog steeds favoriet :D Lekker praktisch ook.
pi_193644194
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2020 11:43 schreef Adrian4 het volgende:

[..]

O+

Poep -O-
Maar waarom in het potje als het er ook gewoon lekker naast kan? *O*
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_193644211
quote:

'NEEHOORDITISGEZELLIG'

SPOILER
_O- O+
pi_193644678
quote:

'NEEHOORDITISGEZELLIG'

SPOILER
:D
pi_193651905
Banaan deed vanochtend zijn eerste keutel op het potje. EN wat voor een, gisteren kwam er de hele dag niets, deze paste eigenlijk niet in het potje. :D
Afgelopen week stond bol van de ongelukjes. Inclusief mijn man die vergat een luier om te doen en Banaan die toen poepte. En een drol net naast het potje, waar daarna ook een voetje in ging terwijl ik wc-papier haalde. Vanochtend voelt dus echt wel als een beloning. :)

Ach gos @minilot O+

Gisteren was hij wel heel rot gevallen. We weten niet precies hoe want we waren er allebei niet bij, maar schijnbaar rolde hij van de bank. Niet zo gek ook, hij staat daar constant op te springen. Maar hij wou dus absoluut niet meer op zijn benen staan en zei dat het niet lukte. Als hij toch ging lopen dan was dat op zijn tenen, langs de meubels op. Zonder houvast dan struikelde hij steeds door.
Voor de zekerheid heb ik de huisarts gebeld, die hem toch even wou zien. In de wachtkamer liep hij op zijn tenen langs alle stoeltjes. Zodra de huisarts ons riep liep hij weer plat. Ze kon ook niets vinden gelukkig. Hij bleef wel hangerig maar ging uiteindelijk na zijn dutje langzaamaan wel weer wat doen. Vandaag is hij weer aardig oké. :)

Zijn peuterjuf zei straks ook dat hij op van alles klimt en springt. Had ze zijn benen vastgepakt, zei hij "laat mijn benen los". Ik moest er wel om lachen want bij ons is het ook vaak als hij iets doet wat niet mag "wil je niet praten", "niet luister luister", "vinger weg" (als je met een vinger zwaait). Hij weet wel heel duidelijk uit te leggen wat hij wel en niet wil. ;)
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
  dinsdag 16 juni 2020 @ 10:22:44 #243
221912 minilot
Nancy boy
pi_193652354
Aww @ klauterend, vallend Banaantje! Kus erop! :*
Let me see you stripped down to the bone
pi_193653174
Hè, wat vervelend voor Banaan.
Wij hadden exact hetzelfde ongelukje met een papa die een luier vergat en poep in een onderbroek afgelopen week :D

Mijm ging vanmorgen weer met een: ‘Peulzaal, joepieeeeee!’ weg O+
pi_193657154
Maar hoe kun je een luier vergeten? Die doe je toch aan als de oude uit gaat? Of je laat hem bewust achterwege, maar dan is het geen vergeten.

Wij zijn druk bezig met verjaardagsvoorbereidingen. Ik moet twee poppenbedjes (van ons) en twee fietsen (Van opa) ‘inpakken’, want het uitpakken is natuurlijk leuker dan het kado zelf. Alleen vooral bij de fiets nog geen idee hoe. En strikken/lintjes hadden ze helaas niet bij de action gisteren.
pi_193657277
Als eerste: man ;)

Als tweede: na het zwemmen bij opa en oma. Dikke pret, druk. Hij moest er twee weer aankleden en heeft gewoon onderbroek aan gedaan en is de luier eronder vergeten :D
pi_193657292
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2020 16:02 schreef FlyingFish het volgende:
Maar hoe kun je een luier vergeten? Die doe je toch aan als de oude uit gaat? Of je laat hem bewust achterwege, maar dan is het geen vergeten.

Wij zijn druk bezig met verjaardagsvoorbereidingen. Ik moet twee poppenbedjes (van ons) en twee fietsen (Van opa) ‘inpakken’, want het uitpakken is natuurlijk leuker dan het kado zelf. Alleen vooral bij de fiets nog geen idee hoe. En strikken/lintjes hadden ze helaas niet bij de action gisteren.
Mijn man trekt hem 's ochtends altijd op schoot en heeft het dus niet gezien. De vieze kont was voor hem, de vieze broek voor mij. ;(

Die van jou alweer bijna drie FF, wat gaat dat snel.

Over cadeautjes gesproken, Banaan kreeg van de peuterspeelzaal een tasje mee met geheime inhoud. Een tijdje later zei hij "papa's sokken liggen op de kast". :D
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
  dinsdag 16 juni 2020 @ 22:00:01 #248
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_193662462
Beste nieuws in tijden O+
pi_193662534
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2020 22:00 schreef Quoi het volgende:
Beste nieuws in tijden O+
*O* *O* *O* _O_ *O* *O* *O*
pi_193666167
En nu ook officieel:

https://www.rijksoverheid(...)saties-en-gastouders

quote:
Als een kind langdurig verkoudheidsklachten/ hooikoorts heeft, kan hij of zij dan wel naar de kinderopvang?
Als het kind elk jaar hooikoorts heeft of chronisch verkouden is, dan herkent de ouder deze klachten. Het kind mag dan gewoon naar school of de kinderopvang. Bij twijfel, of als de klachten anders zijn dan gewend, blijft het kind thuis tot de (nieuwe) klachten voorbij zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')