Jep, dat had ik vrijdag. Het was na elven voor hij sliepquote:Op zondag 14 juni 2020 22:43 schreef Quoi het volgende:Max en zijn vader vielen vanmiddag in slaap en ik heb ze 2 uur laten middagdutten. Daarna sjeesde hij met zijn loopfiets mee naar een terrasje, waar hij even van alles bestelde. Hop, begin van de avond nog even "door het bos" weer terug met de fiets en nu ...... ligt hij dus nog honderduit te praten in zijn bed. Niet in slaap te krijgen
![]()
Ik heb die dienst maar even overgedragen.
Sterkte daar! We hebben 'm weggebracht. De snottebel is voor 80% weg, af en toe nog eentje. Even in overleg met leidster gedaan en het was goed. Halleluja! We gaan het zien.quote:Op maandag 15 juni 2020 06:49 schreef Lemijn het volgende:
[..]
Jep, dat had ik vrijdag. Het was na elven voor hij sliep. Paar weken geleden kon zo’n middagdut nog prima maar vanaf nu is het verboden.
Verder heb ik snotneuspeuter net ook weer afgemeld voor de opvang. Dr wekelijkse mails over de regels doen vermoeden dat veel ouders het toch maar proberen en dat wordt duidelijk niet gewaardeerd. Ook niet door mij, want daarom zit ik nu dus al een week met een kind dat niet mag komen en het zal nog wel even duren ook want hij is nu begonnen met hoesten erbij. Voelt zich meer dan prima. Succes Quoi.... of is de snotneus wonderbaar verdwenen?
Herkenbaar. Mijn ouders hebben 3 katers thuis. Heb je mooie nieuwe meubelen waar dus flinke vlekken zitten door kattenzeik.quote:Op zondag 14 juni 2020 23:02 schreef SQ het volgende:
kattenzeik ruik je wel. En anders zi je het wel omdat het alle oppervlakken waar het mee in aanraking komt meteen aantast
quote:Op zondag 14 juni 2020 22:42 schreef LeSage het volgende:
Mijm liep van de week ook lekker in zijn blootje buiten. Tot hij naar binnen ging en zelf even Paw Patrol aanzette (dit doet ie dus tegenwoordig als ik hem niet in de gaten houd. Zelf naar de tv en zijn programmaatje aanzetten).
Toen kwam hij later weer naar buiten en zat hij allemaal scheten te laten. Ik vroeg wat hij deed:
‘Lekker scheetjes laten. Oh ja, ik heef op het kleed geplast.’
Fijn, zo tussen neus en lippen door, hele kleed nat, paar weken geleden volledig geschrobd
Middagslaapje zijn ook verboden hier. Ik was die feestjes in de avond gruwelijk zat.quote:Op zondag 14 juni 2020 22:43 schreef Quoi het volgende:
Zo kun je iets als een mijlpaal zien aankomen en gaat zoiets ineens vanzelf. Beter dan andersom![]()
Max en zijn vader vielen vanmiddag in slaap en ik heb ze 2 uur laten middagdutten. Daarna sjeesde hij met zijn loopfiets mee naar een terrasje, waar hij even van alles bestelde. Hop, begin van de avond nog even "door het bos" weer terug met de fiets en nu ...... ligt hij dus nog honderduit te praten in zijn bed. Niet in slaap te krijgen![]()
Ik heb die dienst maar even overgedragen.
Ik trap er eens in de zoveel tijd in, vooral als het mij uitkomt (avond ervoor was laat geworden voor mezelfquote:Op maandag 15 juni 2020 11:45 schreef Adrian4 het volgende:
[..]
Middagslaapje zijn ook verboden hier. Ik was die feestjes in de avond gruwelijk zat.
De enige keer dat Dirk hier zonder luier deze zomer heeft rongerend poepte hij 2x op het terras en plaste tegen mijn been aan. Dat hele zindelijkheidsgedoe is echt niet aan mij besteed.quote:Op maandag 15 juni 2020 11:43 schreef Adrian4 het volgende:
[..]
Wij hadden gisteren een plas en poep in de broek (meneer wilde geen luier aan) en een poep naast het potje op de badkamervloer.
Ik ben er wel weer klaar mee.
Poep
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok, dude.
Let me see you stripped down to the bone
quote:Op maandag 15 juni 2020 14:04 schreef minilot het volgende:
'Hee Günther, zal ik het zwembadje voor je opblazen?'
'NEEHOORDITISGEZELLIG'Dit is hartstikke milieubewust!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok, dude.disclaimer
Maar waarom in het potje als het er ook gewoon lekker naast kan?quote:Op maandag 15 juni 2020 11:43 schreef Adrian4 het volgende:
[..]![]()
Wij hadden gisteren een plas en poep in de broek (meneer wilde geen luier aan) en een poep naast het potje op de badkamervloer.
Ik ben er wel weer klaar mee.
Poep
'NEEHOORDITISGEZELLIG'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok, dude.![]()
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
'NEEHOORDITISGEZELLIG'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok, dude.![]()
Mijn man trekt hem 's ochtends altijd op schoot en heeft het dus niet gezien. De vieze kont was voor hem, de vieze broek voor mij.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 16:02 schreef FlyingFish het volgende:
Maar hoe kun je een luier vergeten? Die doe je toch aan als de oude uit gaat? Of je laat hem bewust achterwege, maar dan is het geen vergeten.
Wij zijn druk bezig met verjaardagsvoorbereidingen. Ik moet twee poppenbedjes (van ons) en twee fietsen (Van opa) ‘inpakken’, want het uitpakken is natuurlijk leuker dan het kado zelf. Alleen vooral bij de fiets nog geen idee hoe. En strikken/lintjes hadden ze helaas niet bij de action gisteren.
quote:Als een kind langdurig verkoudheidsklachten/ hooikoorts heeft, kan hij of zij dan wel naar de kinderopvang?
Als het kind elk jaar hooikoorts heeft of chronisch verkouden is, dan herkent de ouder deze klachten. Het kind mag dan gewoon naar school of de kinderopvang. Bij twijfel, of als de klachten anders zijn dan gewend, blijft het kind thuis tot de (nieuwe) klachten voorbij zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |