Ik heb al tig fimpjes voorbij zien komen waar volkomen willekeurig winkels leeggeroofd worden.quote:
Heb je die andere filmpjes ook gezien?quote:Op dinsdag 2 juni 2020 09:19 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik heb al tig fimpjes voorbij zien komen waar volkomen willekeurig winkels leeggeroofd worden.
Zelfs waarbij de eigenaar zijn winkel staat te verdedigen en ze dan de vrouw van die winkelier maar inelkaar timmeren.
Allemaal onder het mom van demonstreren mag he.
Ik heb er veel gezien ja. En bij zo'n beetje allemaal zie je nooit hoe het begint of wat er zich daarvoor heeft afgespeeld.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 09:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Heb je die andere filmpjes ook gezien?
ja, en mag mijn zoon nog steeds niet tafeltennissen. Rare wereldquote:Op dinsdag 2 juni 2020 09:19 schreef UitStraling het volgende:
Het gaat dan ook niet om die mensen maar wel om het feit dat je de rest van Nederland nog wel graag aan je regels laat voldoen, als ik een restaurant in Amsterdam zou hebben of een sportschool zou ik die vandaag meteen opengooien en 5000 mensen binnen laten.
En de mijne niet badmintonnen. Maar ja, 2 of 4 mensen om een tafel of netje is wel teveel natuurlijk.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 09:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ja, en mag mijn zoon nog steeds niet tafeltennissen. Rare wereld
Of zijn oma in het bejaardenhuis bezoeken.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 09:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ja, en mag mijn zoon nog steeds niet tafeltennissen. Rare wereld
Hij zag dat jij er was.. En toen moest ie wel. Hij had ook een priverit in gedachten.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 09:24 schreef mschol het volgende:
oh, niet meer priverit
stapt 1 iemand in (die zijn mondkapje pas IN de bus, na inchecken uitpakt en op doet![]()
)
quote:Op dinsdag 2 juni 2020 09:24 schreef mschol het volgende:
oh, niet meer priverit
stapt 1 iemand in (die zijn mondkapje pas IN de bus, na inchecken uitpakt en op doet![]()
)
Nou kun je wel lachen maar zo ingewikkeld is het toch niet, hoe kun je van mensen vragen om zich aan bizarre regels te houden als je dit dan wel toelaat?quote:
Ok, en deze dan?quote:Op dinsdag 2 juni 2020 09:20 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik heb er veel gezien ja. En bij zo'n beetje allemaal zie je nooit hoe het begint of wat er zich daarvoor heeft afgespeeld.
omdat je gedachtegang op dit moment echt te simpel isquote:Op dinsdag 2 juni 2020 09:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou kun je wel lachen maar zo ingewikkeld is het toch niet, hoe kun je van mensen vragen om zich aan bizarre regels te houden als je dit dan wel toelaat?
Het.probleem.is.groterquote:Op dinsdag 2 juni 2020 09:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou kun je wel lachen maar zo ingewikkeld is het toch niet, hoe kun je van mensen vragen om zich aan bizarre regels te houden als je dit dan wel toelaat?
Wie mogen we niet meer quoten? Dat lijkt me een kleine sacrifice om weer een blije Bitterbal te hebbenquote:Op dinsdag 2 juni 2020 09:26 schreef bitterbal het volgende:
block ik iemand en dan moet je het nog in de quotes lezen
arch.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 09:28 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wie mogen we niet meer quoten? Dat lijkt me een kleine sacrifice om weer een blije Bitterbal te hebben.
Hier, goedmakertje, een van de beestjes die ik moest voeren.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 09:26 schreef bitterbal het volgende:
block ik iemand en dan moet je het nog in de quotes lezen
Ja.. ik vind dit eerlijkgezegd nog best lastig.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 09:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ok, en deze dan?
Committee to Protect Journalists: 125 press freedom infringements since Friday
At least 125 press freedom violations were reported by journalists across the U.S. in the last three days of protest, the Committee to Protect Journalists said.
The independent non-profit said in a statement that the infringements include 20 arrests and several accounts of journalists being hit with tear gas, pepper spray and rubber bullets, and called on local and state authorities to stop targeting media workers.
“We are horrified by the continued use of harsh and sometimes violent actions of police against journalists doing their jobs. These are direct violations of press freedom, a fundamental Constitutional value of the United States,” said CPJ Program Director Carlos Martinez de la Serna. “We call on local and state officials to explicitly exempt the news media from curfew regulations so that journalists are able to report freely.”
https://www.nbcnews.com/n(...)21801#liveBlogHeader
Die deden gewoon hun werk.
quote:Op dinsdag 2 juni 2020 09:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hier, goedmakertje, een van de beestjes die ik moest voeren.
[ afbeelding ]
Ik heb ook verslaggevers gezien die op ruime afstand stonden.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 09:30 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja.. ik vind dit eerlijkgezegd nog best lastig.
Want net zoals er ook verslaggevers die ergens een oorlog verslaan doodgaan..
Je staat wel letterlijk tussen het geweld in he. Traangas pakt een halve straat, en als jij als journalist daar tussenin gaat staan, dan is dat gedeeltelijk toch ook risico van het vak. En die onderste regel... komop zeg... als er een curfew is.. dan is die er voor iedereen, behalve het gezag. En niet ook voor iemand die toevallig een pers kaart om zijn nek heeft hangen.
Ja maar het probleem is dat die mensen vandaag allemaal weer bij de Action en de LIDL in de rij staan.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 09:29 schreef bitterbal het volgende:
met demo is niets toegelaten. Het werd te groot om zonder geweld in te grijpen.
Hangt af van hoeveel trek ze hebben.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 09:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
![]()
die oordingetjes![]()
Reageren ze op je als je binnenkomt?
ja en das niet handig maar niet zo relevant. Er zijn elke dag demonstraties en die kunnen en mogen ze ook niet verbieden.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 09:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar het probleem is dat die mensen vandaag allemaal weer bij de Action en de LIDL in de rij staan.
moet je elke dag?quote:Op dinsdag 2 juni 2020 09:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hangt af van hoeveel trek ze hebben.Gisteren kwamen ze in ieder geval actiever kijken dan zaterdags.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |