We kunnen ze ook verplicht opsluiten. Lijkt mij een beter idee danquote:Op dinsdag 2 juni 2020 08:38 schreef roos94 het volgende:
[..]
Maar hoe kunnen ze thuisblijven als de terrassen weer open zijn, ze moeten toch mooie fotos posten met een wijntje en ondergaand zonlicht terwijl ze hun vrienden lachend aankijken en #lovelife schrijven
De voordeur en ramen dichtlassen aka China style.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 08:40 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
We kunnen ze ook verplicht opsluiten. Lijkt mij een beter idee dan
quote:Op dinsdag 2 juni 2020 08:43 schreef F1gamer het volgende:
[..]
De voordeur en ramen dichtlassen aka China style.
Maar dan moeten de mensen wel verplicht met een spandoek op t terras gaan zittenquote:Op dinsdag 2 juni 2020 08:42 schreef Brybry het volgende:
Ik neem aan dat de Amsterdamse horeca e.d. vanaf nu gewoon hun zaak open kunnen gooien zonder beperkingen?
Ik sta achter de inhoud van het protest maar dit kun je gewoonweg niet maken in deze tijden.
Ik sta niet achter dit soort protesten. Dus nu ben ik zeker een racist?quote:Op dinsdag 2 juni 2020 08:44 schreef Tyr80 het volgende:
En wat erg dat iedere mening nu vooraf gegaan moet worden door: “Ik sta achter de inhoud van dit protest” om niet voor racist uitgemaakt te worden, zag het op nu.nl ook al.
Ze zijn vaak geen bekende Nederlander vanwege hun goede verstand.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 07:36 schreef roos94 het volgende:
Ik kan dit niet begrijpen. de hoeveelheid bekende nederlanders die dit protest de hemel in prijzen.
Hoe. Dan.
Waaruit maar weer eens te meer blijkt dat aantijgingen van racisme niet meer zijn dan een dooddoener om eigen falen te verbloemen en zo elke vorm van kritiek of discussie te kunnen vermijden.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 07:50 schreef Gia het volgende:
[..]
Dus, als je in deze tijd tegen zo'n massa-bijeenkomst bent, keur je racisme goed.
Dat is gewoon een Fokker die zit te trollenquote:Op dinsdag 2 juni 2020 07:48 schreef Nikonlover het volgende:
twitter:TheRebelThePoet twitterde op maandag 01-06-2020 om 23:43:24Ik ben super trots op mijn burgemeester! Ik ben blij dat ze de pijn van een deel van de A'damse familie begrijpt en de ruimte geeft om deze pijn ook te uiten. Vandaag was historisch en alleen mensen die racisme goedkeuren klagen over haar moedigheid. Bedankt Burgemeester Halsema! reageer retweet
Identiteit. Elk mens wil bij een clubje horen. Dit clubje krijgt er aandacht en subsidie voor.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 08:47 schreef the-eye het volgende:
[..]
Waaruit maar weer eens te meer blijkt dat aantijgingen van racisme niet meer zijn dan een dooddoener om eigen falen te verbloemen en zo elke vorm van kritiek of discussie te kunnen vermijden.
twitter:ANanninga twitterde op dinsdag 02-06-2020 om 07:59:09Pijnlijk dit. Andere burgemeesters corrigeren Halsema nu openlijk. Terecht. Ze heeft immers hún gezag inzake de geldende regels ook ondermijnd. - Burgemeesters tegen Dam-demonstranten: ’Ga in thuisquarantaine’ https://t.co/6ZRVA42CmW reageer retweet
twitter:ANanninga twitterde op dinsdag 02-06-2020 om 08:12:11Verder veel succes gewenst aan onze politie en handhavers die vandaag mensen aan de geldende regels moeten houden. Zij zijn in de kou gezet door het optreden van Halsema, die hun gezag op dit onderwerp compleet heeft afgebroken. reageer retweet
Zal er wel opgegooid worden dat we vanaf 1 juno in een nieuwe werkelijkheid opereren etc...quote:Op dinsdag 2 juni 2020 09:04 schreef Stoorzendert het volgende:
Hoe genaaid ben je als je al een boete hebt gehad of nog krijgt omdat je de 1,5 meter regel niet in acht neemt?
Hoe genaaid zijn de handhavers die deze regel nu nog moeten handhaven?
Is dit een reden om een boete aan te vechten of is dit voorrecht alleen weggelegd voor de demonstranten?
Rechtszaak beginnenquote:Op dinsdag 2 juni 2020 09:04 schreef Stoorzendert het volgende:
Hoe genaaid ben je als je al een boete hebt gehad of nog krijgt omdat je de 1,5 meter regel niet in acht neemt?
Hoe genaaid zijn de handhavers die deze regel nu nog moeten handhaven?
Is dit een reden om een boete aan te vechten of is dit voorrecht alleen weggelegd voor de demonstranten?
Heb zelf geen boete gehad, maar ik zou de rechtbank toch wel wat extra werk bezorgen als er geen consequenties komen voor Halsema en/of de demonstranten.quote:
Daar kan ik mee leven hoor. Gewoon per direct alle voetbalwedstrijden, festivals, etc weer toestaan.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 09:06 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
Zal er wel opgegooid worden dat we vanaf 1 juno in een nieuwe werkelijkheid opereren etc...
Nee ze kon er niks aan doen er zouden 200 mensne komen gr grquote:Op dinsdag 2 juni 2020 09:10 schreef Eendenkooi het volgende:
Halsema handelt vanuit haar overtuiging als politiek activist, en niet als bestuurder. Ze is totaal ongeschikt voor deze job.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |