Lijkt op die gekke kerel van de serie Lost.quote:Op maandag 1 juni 2020 19:27 schreef Arkai het volgende:
[..]
Ik luister nu een paar minuten naar deze gast maar ik snap echt niet wat hij probeert te zeggen
Huiskamervragen.quote:Op maandag 1 juni 2020 19:28 schreef Montagui het volgende:
Dit worden kamervragen!
En daar zal het wel bij blijven.
Dennis van PowNed of die schuurstem.quote:Op maandag 1 juni 2020 19:25 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Wedden dat geen enkele journalist hier vragen over gaat stellen
Ik denk dat Greet nog wel even gaat aandringen op het ontslaan van Halsema. Niet dat dat gaat gebeuren natuurlijk, maar toch. Voor de viewsquote:Op maandag 1 juni 2020 19:28 schreef Montagui het volgende:
Dit worden kamervragen!
En daar zal het wel bij blijven.
WAAAAAALTquote:Op maandag 1 juni 2020 19:29 schreef roos94 het volgende:
[..]
Lijkt op die gekke kerel van de serie Lost.
[ afbeelding ]
Press X to Walter.quote:Op maandag 1 juni 2020 19:29 schreef roos94 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat idee heb ik soms ook. De jeugd is helemaal gehersenspoeld en kunnen niet meer zelf nadenken op een enkeling na. Zie hier succes van jarenlang links onderwijs. De jeugd is helemaal geindoctrineerd met de bullshit dat blanken allemaal vreselijke racisten zijn.quote:Op maandag 1 juni 2020 19:23 schreef TyVole het volgende:
Zit hier en daar wat te lezen op Twitter en het lijkt net alsof iedereen onder de 30 gek is geworden is, in ieder geval in Amsterdam.
Man, man, man, wat een domheid komt daar langs. Blijkbaar ben ik in een alternatief universum opgegroeid waar racisme vrijwel niet voorkwam en we allemaal een roze bril op hadden.
Tja, en dat is dus puur racisme.quote:Op maandag 1 juni 2020 19:28 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Kern: black guy good white guy bad
WAAAAAAAAAAAAAAAAAALTTTTquote:Op maandag 1 juni 2020 19:29 schreef roos94 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heeft ze niet nodig, haar onder- en bovengebit zit aan elkaar vast. Komt geen virus doorheen.quote:Op maandag 1 juni 2020 19:14 schreef FlippingCoin het volgende:
En ze staat er zelf lekker zonder mondkapje tussen wat een voorbeeld...twitter:HofMelzz twitterde op maandag 01-06-2020 om 19:04:03#halsema daar staat ze hoor, zonder mondkapje tussen de duizenden demonstranten op de Dam. #blijfthuis #mondkapje #BKPPtheseries [ afbeelding ] reageer retweet
quote:Op maandag 1 juni 2020 19:29 schreef Gia het volgende:
[..]
Heeft ze niet nodig, haar onder- en bovengebit zit aan elkaar vast. Komt geen virus doorheen.
quote:Op maandag 1 juni 2020 19:29 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Dat idee heb ik soms ook. De jeugd is helemaal gehersenspoeld en kunnen niet meer zelf nadenken op een enkeling na. Zie hier succes van jarenlang links onderwijs. De jeugd is helemaal geindoctrineerd met de bullshit dat blanken allemaal vreselijke racisten zijn.
Waarom zijn dit soort gasten altijd zo bizar racistisch?quote:
Daar lijkt het wel op inderdaad. Mijn God wat een kerel.quote:Op maandag 1 juni 2020 19:28 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
Hij praat Engels zodat meer mensen hem niet kunnen begrijpen.
quote:Op maandag 1 juni 2020 19:23 schreef TyVole het volgende:
Zit hier en daar wat te lezen op Twitter en het lijkt net alsof iedereen onder de 30 gek is geworden is, in ieder geval in Amsterdam.
Man, man, man, wat een domheid komt daar langs. Blijkbaar ben ik in een alternatief universum opgegroeid waar racisme vrijwel niet voorkwam en we allemaal een roze bril op hadden.
quote:Those who are most sensitive about “politically incorrect” terminology are not the average black ghetto- dweller, Asian immigrant, abused woman or disabled person, but a minority of activists, many of whom do not even belong to any “oppressed” group but come from privileged strata of society.
Als je denkt dat dit op school wordt geleerd ben je ook behoorlijk gehersenspoeld.quote:Op maandag 1 juni 2020 19:29 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Dat idee heb ik soms ook. De jeugd is helemaal gehersenspoeld en kunnen niet meer zelf nadenken op een enkeling na. Zie hier succes van jarenlang links onderwijs. De jeugd is helemaal geindoctrineerd met de bullshit dat blanken allemaal vreselijke racisten zijn.
Onderwijs is links ja absoluut. Doe maar eens onderzoek.quote:Op maandag 1 juni 2020 19:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als je denkt dat dit op school wordt geleerd ben je ook behoorlijk gehersenspoeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |