abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_193436668
quote:
2s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 14:46 schreef ToT het volgende:

[..]

2,5 jaar geleden. :P
2 of 3 % rente zeker ?
Ik zwaai naar dieren.
pi_193436711
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 14:48 schreef Geerd het volgende:

[..]

Hier ook....opknappertje eigenlijk...helemaal gestript ..alles nieuw ..maja keuzes...zelf sparen en opknappen, mooie lage hyoptheek... of nieuwbouw en helft van de maand aan het werken voor de rente...bwv..

Nu heb ik nog geld over voor leuke dingen en onderhoud of wat ook,,,
Oh nee het eigen geld is grotendeels gewoon de aanbetaling.
Verder wel een mooie tegelvloer laten leggen, maar that's about it.
En idd keuzes, zo zitten wij ook te kijken; willen we naar een mooier huis in een betere buurt vertrekken, of blijven we hier en gebruiken we ons geld voor fijne vakanties ieder jaar?
Een prettig huis in een nette wijk geeft veel woongenot, minder stress en de kleine groeit dan hopelijk ook fatsoenlijk op, maar als je goedkoper woont, kun je dingen doen die je anders niet kunt doen.
Gisteren ook weer ¤85 uitgegeven in een restaurantje. Dat gaat waarschijnlijk niet meer lukken als we een huis van 2,5 ton kopen.
pi_193436714
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 14:49 schreef Geerd het volgende:

[..]

2 of 3 % rente zeker ?
2,5% geloof ik idd ja! :Y
pi_193436776
quote:
2s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 14:52 schreef ToT het volgende:

[..]

Oh nee het eigen geld is grotendeels gewoon de aanbetaling.
Verder wel een mooie tegelvloer laten leggen, maar that's about it.
En idd keuzes, zo zitten wij ook te kijken; willen we naar een mooier huis in een betere buurt vertrekken, of blijven we hier en gebruiken we ons geld voor fijne vakanties ieder jaar?
Een prettig huis in een nette wijk geeft veel woongenot, minder stress en de kleine groeit dan hopelijk ook fatsoenlijk op, maar als je goedkoper woont, kun je dingen doen die je anders niet kunt doen.
Gisteren ook weer ¤85 uitgegeven in een restaurantje. Dat gaat waarschijnlijk niet meer lukken als we een huis van 2,5 ton kopen.
Nee idd...keuzes ...best lastig soms...ik wil gewoon die motor weer naar de garage kunnen brengen als het nodig is en af toe een onverwachte vakantie ofzo ..of de motor inruilen..en als dan ook de wasmachine en stofzuiger kapot gaat. dat het geen nagel bijten wordt maar meer goh ff lekker shoppen wat is er tegenwoordig op de markt :+
Ik zwaai naar dieren.
pi_193436818
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 14:57 schreef Geerd het volgende:

[..]

Nee idd...keuzes ...best lastig soms...ik wil gewoon die motor weer naar de garage kunnen brengen als het nodig is en af toe een onverwachte vakantie ofzo ..of de motor inruilen..en als dan ook de wasmachine en stofzuiger kapot gaat. dat het geen nagel bijten wordt maar meer goh ff lekker shoppen wat is er tegenwoordig op de markt :+
Haha, snap ik! :D
Ja ik wil ook ooit weer een motor. Geen idee of dat er ooit überhaupt van gaat komen. Kans is groter dat mevrouw ToT een goedkoop autootje koopt voor woon-werkverkeer en de Prius aan huis blijft voor als ik met Mini-ToT er op uit ga of naar de winkel moet of zo.

Ach we zien wel. :) Feitelijk hebben we weinig te klagen. Ook de buurt waar we wonen....tja, het kan sowieso altijd wel beter, maar er zijn echt wel slechtere buurten. :)
:') Alleen dat er voor ons raam drugs gedeald werd vond ik wel ff een dingetje. :')
pi_193436819
quote:
2s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 14:52 schreef ToT het volgende:

[..]

2,5% geloof ik idd ja! :Y
Ja mijne liep toevallig af..ik had 10 jaar vast voor 4.6 ...en nu 1.5 ofzo .. _O- _O- _O-
Ik zwaai naar dieren.
pi_193436832
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 15:00 schreef Geerd het volgende:

[..]

Ja mijne liep toevallig af..ik had 10 jaar vast voor 4.6 ...en nu 1.5 ofzo .. _O- _O- _O-
:D Beterrrrrrr!!!
pi_193436834
quote:
2s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 15:00 schreef ToT het volgende:

[..]

Haha, snap ik! :D
Ja ik wil ook ooit weer een motor. Geen idee of dat er ooit überhaupt van gaat komen. Kans is groter dat mevrouw ToT een goedkoop autootje koopt voor woon-werkverkeer en de Prius aan huis blijft voor als ik met Mini-ToT er op uit ga of naar de winkel moet of zo.

Ach we zien wel. :) Feitelijk hebben we weinig te klagen. Ook de buurt waar we wonen....tja, het kan sowieso altijd wel beter, maar er zijn echt wel slechtere buurten. :)
:') Alleen dat er voor ons raam drugs gedeald werd vond ik wel ff een dingetje. :')
Zag er anders wel aardig uit...mooi de ruimte daar
Ik zwaai naar dieren.
pi_193436905
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 15:01 schreef Geerd het volgende:

[..]

Zag er anders wel aardig uit...mooi de ruimte daar
Waar we nu wonen?
Jawel, lekker ruim, mooi modern, een aantal leuke buren waar we fijn contact mee hebben, maar er woont hier ook veel voormalig woonwagenvolk in de buurt en een aantal buren kunnen elkaar niet luchten of zien.
Ik hoorde net opnieuw verhalen over politie-invallen naar aanleiding van valse geruchten om de buren maar te treiteren, een hond die met rattengif vergiftigd is enz.
Verder zie je ietsjes verderop van die sjofele turken in sociale huurwoningen wonen met VEEL te dure Mercedes cabrio's enzo, party-tenten met plastic tuinstoelen in de voortuinen waar mensen de hele dag door zware shag zitten te roken, bier zitten te klappen en ik vermoed "KUT!" naar de buurvrouw zitten te roepen. _O- (Dat laatste weet ik niet zeker, maar de rest geeft wel een bepaald gevoel er bij.)

Toevallig sprak ik eergisteren iemand die gaat verhuizen, en ze zei maar wat blij te zijn dat ze hier weg gaat. Allemaal slecht volk, op een paar uitzonderingen na. Daar schrok ik best van, om te horen!

En als je onze buurt zelf ziet; allemaal zo netjes en modern. De eerste indruk is echt super positief!
pi_193436930
quote:
2s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 15:07 schreef ToT het volgende:

[..]

Waar we nu wonen?
Jawel, lekker ruim, mooi modern, een aantal leuke buren waar we fijn contact mee hebben, maar er woont hier ook veel voormalig woonwagenvolk in de buurt en een aantal buren kunnen elkaar niet luchten of zien.
Ik hoorde net opnieuw verhalen over politie-invallen naar aanleiding van valse geruchten om de buren maar te treiteren, een hond die met rattengif vergiftigd is enz.
Verder zie je ietsjes verderop van die sjofele turken in sociale huurwoningen wonen met VEEL te dure Mercedes cabrio's enzo, party-tenten met plastic tuinstoelen in de voortuinen waar mensen de hele dag door zware shag zitten te roken, bier zitten te klappen en ik vermoed "KUT!" naar de buurvrouw zitten te roepen. _O- (Dat laatste weet ik niet zeker, maar de rest geeft wel een bepaald gevoel er bij.)

Toevallig sprak ik eergisteren iemand die gaat verhuizen, en ze zei maar wat blij te zijn dat ze hier weg gaat. Allemaal slecht volk, op een paar uitzonderingen na. Daar schrok ik best van, om te horen!

En als je onze buurt zelf ziet; allemaal zo netjes en modern. De eerste indruk is echt super positief!
Man man man wat een ellende...ja en zeg je er zelf wat van ..liggen je ramen eruit volgende dag...
Ik zwaai naar dieren.
pi_193437030
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 15:09 schreef Geerd het volgende:

[..]

Man man man wat een ellende...ja en zeg je er zelf wat van ..liggen je ramen eruit volgende dag...
Precies.
Nu zijn we gelukkig wel bevriend met bepaalde mensen hier die iedereen kent. Dat scheelt wel weer, en hun kinderen zijn echt dol op Mini-ToT! :D
Maar er zijn ook weer mensen die weer problemen met hen hebben, maar die hebben er weer geen problemen mee dat wij contact met hen hebben! _O-

Dit soort politiek gedoe heb ik toch echt helemaal geen zin in, zeg? :') Ik wil gewoon prettig kunnen wonen!
pi_193437055
Maar eerlijk is eerlijk; op een paar punten na merk je hier in het straatje niet zo heel veel van de probleemfiguren in deze omgeving.
Als we zouden verhuizen, zouden we het vooral voor Mini-ToT doen, dat die niet te veel met probleemfiguren in deze omgeving in aanraking komt.
pi_193437083
quote:
2s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 15:19 schreef ToT het volgende:

[..]

Precies.
Nu zijn we gelukkig wel bevriend met bepaalde mensen hier die iedereen kent. Dat scheelt wel weer, en hun kinderen zijn echt dol op Mini-ToT! :D
Maar er zijn ook weer mensen die weer problemen met hen hebben, maar die hebben er weer geen problemen mee dat wij contact met hen hebben! _O-

Dit soort politiek gedoe heb ik toch echt helemaal geen zin in, zeg? :') Ik wil gewoon prettig kunnen wonen!
Ja snap hem
Ik zwaai naar dieren.
pi_193437153
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 15:22 schreef Geerd het volgende:

[..]

Ja snap hem
Daarom willen we het liefst in een gezellig kneuterig rotdorpje gaan wonen, niet te ver weg van een normale stad waar je af en toe wat troep bij de Action of Leenbakker kunt scoren, maar waar men verder gewoon vriendelijk en beleefd tegen elkaar is en hooguit wat klaagt over dat ze je 's zondags nooit in de kerk zien of zo! _O-
Dat laatste zul je sowieso wel hebben in dat dorp waarvan ik de link hier postte, maar of het er verder gezellig is voor outsiders, waag ik te betwijfelen! _O-
pi_193437161
quote:
2s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 15:28 schreef ToT het volgende:

[..]

Daarom willen we het liefst in een gezellig kneuterig rotdorpje gaan wonen, niet te ver weg van een normale stad waar je af en toe wat troep bij de Action of Leenbakker kunt scoren, maar waar men verder gewoon vriendelijk en beleefd tegen elkaar is en hooguit wat klaagt over dat ze je 's zondags nooit in de kerk zien of zo! _O-
Dat laatste zul je sowieso wel hebben in dat dorp waarvan ik de link hier postte, maar of het er verder gezellig is voor outsiders, waag ik te betwijfelen! _O-
Kom je niet echt tussen ben ik bang...
Ik zwaai naar dieren.
pi_193437200
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 15:28 schreef Geerd het volgende:

[..]

Kom je niet echt tussen ben ik bang...
Precies. :Y
En omdat mijn vrouw ook een kleurtje heeft, zal ze in dat soort gehuchten wel HELEMAAL raar aangekeken worden! _O-

Ik had in een vorige woonplaats (van een paar honderd man) ook een gekleurde dame op bezoek, en ze zei dat toen ze aan kwam rijden, dat echt iedereen in de hele straat haar aan zat te staren! _O- :D

In datzelfde dorp liep ook een keer een moslim in traditionele kleding rond (lang gewaad, sandalen enz.) Niet veel later kwam de politie poolshoogte nemen om te kijken wat die meneer daar aan het doen was! :') Een oud vrouwtje had hen namelijk gebeld omdat ze zich af vroeg wat "zo'n iemand" daar aan het doen was! :') Die hoorde daar natuurlijk niet thuis enzo.
pi_193437235
_O- En in dat dorp staat nu trouwens een kleine AZC! :')
pi_193437361
quote:
2s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 15:31 schreef ToT het volgende:

[..]

Precies. :Y
En omdat mijn vrouw ook een kleurtje heeft, zal ze in dat soort gehuchten wel HELEMAAL raar aangekeken worden! _O-

Ik had in een vorige woonplaats (van een paar honderd man) ook een gekleurde dame op bezoek, en ze zei dat toen ze aan kwam rijden, dat echt iedereen in de hele straat haar aan zat te staren! _O- :D

In datzelfde dorp liep ook een keer een moslim in traditionele kleding rond (lang gewaad, sandalen enz.) Niet veel later kwam de politie poolshoogte nemen om te kijken wat die meneer daar aan het doen was! :') Een oud vrouwtje had hen namelijk gebeld omdat ze zich af vroeg wat "zo'n iemand" daar aan het doen was! :') Die hoorde daar natuurlijk niet thuis enzo.
_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-
Ik zwaai naar dieren.
pi_193437448
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 15:42 schreef Geerd het volgende:

[..]

_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-
Dat de politie ook echt kwam kijken he, sjezus! :')
pi_193437481
quote:
2s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 15:50 schreef ToT het volgende:

[..]

Dat de politie ook echt kwam kijken he, sjezus! :')
Mja die hadden ook niks te doen dusja dan maar ff kijken _O- _O- _O-
Ik zwaai naar dieren.
pi_193437574
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 15:53 schreef Geerd het volgende:

[..]

Mja die hadden ook niks te doen dusja dan maar ff kijken _O- _O- _O-
Ach in dat gehucht is sowieso altijd wel wat te doen! _O-
  dinsdag 2 juni 2020 @ 16:05:47 #97
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_193437679
Hey tot :W
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_193437885
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 16:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hey tot :W
^O^ Gozer!
pi_193440605
Zo zo, wat een gedoe met Femke...
pi_193440613
Je kan jezelf afvragen waar de grens ligt tussen handhaving en leiderschap. Interessant vraagstuk als in deze :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')