abonnement Unibet Coolblue
pi_193417921
quote:
2s.gif Op maandag 1 juni 2020 12:10 schreef ExTec het volgende:

[..]

Als jij een eerste overtreder bent, kan de rechter je met een waarschuwing er van af laten.

Voor haar is dat geen optie, want roept beeld op van nepotisme.
Natuurlijk wel want in tegenstelling tot anderen, heeft ze het geld om advocaat mee te nemen die haar belangen zo goed mogelijk behartigt.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_193417945
CNN is ook weer live. Het is 7 uur in de ochtend aan de oostkust maar het plunderen is nog gaande.
  maandag 1 juni 2020 @ 13:16:02 #203
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_193417962
Nog even wachten dus, tot de Twitterati z'n koffie op heeft, dan komen de filmpjes wel weer :)
&lt;signature here&gt;.
pi_193418028
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 13:14 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
CNN is ook weer live. Het is 7 uur in de ochtend aan de oostkust maar het plunderen is nog gaande.
er zijn al nieuwe arrestaties verricht.
het zijn vooral dure winkels die nu geplunderd zijn. een winkel die was gebarricadeerd om plunderingen te voorkomen, is alsnog geplunderd.
https://edition.cnn.com/u(...)-06-01-20/index.html
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  maandag 1 juni 2020 @ 13:28:27 #205
22565 asco
Los in deze tent
pi_193418094
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 13:14 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
CNN is ook weer live. Het is 7 uur in de ochtend aan de oostkust maar het plunderen is nog gaande.
Linkje?
  maandag 1 juni 2020 @ 13:29:38 #206
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_193418107
Probleem bij die zwarte Amerikanen is ook, ze groeien bijna allemaal op zonder vader. En een laagopgeleide moeder kan hen natuurlijk nooit de toekomst bieden wat nodig is om aan een eventuele goede baan te komen. De duurdere en betere scholen zijn dan een ver van mijn bed show.

Dit zie je trouwens in andere landen in de Americas bij de zwarte minderheid.. Zelfs bij onze landegenoten van Antilliaanse of Surinaamse afkomst. Velen groeien op zonder vader.


De vraag is hierbij, heeft dat te maken met het slavernij verleden of met cultuur?
pi_193418109
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 13:28 schreef asco het volgende:

[..]

Linkje?
503 op Ziggo.

Geen link helaas
  maandag 1 juni 2020 @ 13:35:10 #208
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_193418148
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 13:29 schreef Ciclon het volgende:

De vraag is hierbij, heeft dat te maken met het slavernij verleden of met cultuur?
Het verleden vormt de cultuur.

En alhoewel ik denk dat dit inderdaad onderdeel van het probleem is, denk ik dat er veel meer winst te behalen valt met onderwijs gewoon toegankelijk maken, voor iedereen.
&lt;signature here&gt;.
  maandag 1 juni 2020 @ 13:35:50 #209
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_193418153
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 13:21 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]

er zijn al nieuwe arrestaties verricht.
het zijn vooral dure winkels die nu geplunderd zijn. een winkel die was gebarricadeerd om plunderingen te voorkomen, is alsnog geplunderd.
https://edition.cnn.com/u(...)-06-01-20/index.html
Het is natuurlijk wel ontzettend makkelijk om het constant te hebben over de plunderingen, de vernielingen, het antifa-tuig, etc, want dan hoef je het namelijk niet te hebben over de problemen die deze situatie veroorzaakt hebben.
Huilen dan.
pi_193418168
quote:
7s.gif Op maandag 1 juni 2020 13:35 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Het is natuurlijk wel ontzettend makkelijk om het constant te hebben over de plunderingen, de vernielingen, het antifa-tuig, etc, want dan hoef je het namelijk niet te hebben over de problemen die deze situatie veroorzaakt hebben.
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 13:29 schreef Ciclon het volgende:
Probleem bij die zwarte Amerikanen is ook, ze groeien bijna allemaal op zonder vader. En een laagopgeleide moeder kan hen natuurlijk nooit de toekomst bieden wat nodig is om aan een eventuele goede baan te komen. De duurdere en betere scholen zijn dan een ver van mijn bed show.

Dit zie je trouwens in andere landen in de Americas bij de zwarte minderheid.. Zelfs bij onze landegenoten van Antilliaanse of Surinaamse afkomst. Velen groeien op zonder vader.

De vraag is hierbij, heeft dat te maken met het slavernij verleden of met cultuur?
Je wordt op je wenken bediend.
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
  maandag 1 juni 2020 @ 13:37:44 #211
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_193418172
quote:
2s.gif Op maandag 1 juni 2020 13:35 schreef ExTec het volgende:

[..]

Het verleden vormt de cultuur.

En alhoewel ik denk dat dit inderdaad onderdeel van het probleem is, denk ik dat er veel meer winst te behalen valt met onderwijs gewoon toegankelijk maken, voor iedereen.
Met cultuur bedoelde ik eigenlijk, haar Afrikaanse cultuur.
Voor de rest heb je gelijk. Onderwijs o zo belangrijk.
pi_193418173
quote:
7s.gif Op maandag 1 juni 2020 13:35 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Het is natuurlijk wel ontzettend makkelijk om het constant te hebben over de plunderingen, de vernielingen, het antifa-tuig, etc, want dan hoef je het namelijk niet te hebben over de problemen die deze situatie veroorzaakt hebben.
Ja want daar kan je 14 topics over praten :?

Dit is hun reactie en ja de media laat dit zien en terecht dus we hebben het er over
  maandag 1 juni 2020 @ 13:38:27 #213
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_193418181
quote:
7s.gif Op maandag 1 juni 2020 13:35 schreef Isdatzo het volgende:
want dan hoef je het namelijk niet te hebben over de problemen die deze situatie veroorzaakt hebben.
Wat valt daar dan nog over te zeggen, wat niet echt al 1000en keren hier is neergezet? :)

De achtergronden zijn niet nieuw. Deze rellen zijn echter van korte duur ;)
&lt;signature here&gt;.
pi_193418185
Waarom moet links altijd naar extreem geweld grijpen?
  maandag 1 juni 2020 @ 13:39:03 #215
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_193418192
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 13:29 schreef Ciclon het volgende:
Probleem bij die zwarte Amerikanen is ook, ze groeien bijna allemaal op zonder vader. En een laagopgeleide moeder kan hen natuurlijk nooit de toekomst bieden wat nodig is om aan een eventuele goede baan te komen. De duurdere en betere scholen zijn dan een ver van mijn bed show.

Dit zie je trouwens in andere landen in de Americas bij de zwarte minderheid.. Zelfs bij onze landegenoten van Antilliaanse of Surinaamse afkomst. Velen groeien op zonder vader.


De vraag is hierbij, heeft dat te maken met het slavernij verleden of met cultuur?
Dat is eerder een sociaal-economisch dingetje. Je ziet dat evengoed bij alle trailer trash teen moms.
Huilen dan.
  maandag 1 juni 2020 @ 13:39:06 #216
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_193418194
quote:
7s.gif Op maandag 1 juni 2020 13:35 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Het is natuurlijk wel ontzettend makkelijk om het constant te hebben over de plunderingen, de vernielingen, het antifa-tuig, etc, want dan hoef je het namelijk niet te hebben over de problemen die deze situatie veroorzaakt hebben.
Het is makkelijk om het daarover te hebben, omdat het simpelweg de actualiteit is. 8-)
  maandag 1 juni 2020 @ 13:40:04 #217
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_193418203
quote:
7s.gif Op maandag 1 juni 2020 13:35 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Het is natuurlijk wel ontzettend makkelijk om het constant te hebben over de plunderingen, de vernielingen, het antifa-tuig, etc, want dan hoef je het namelijk niet te hebben over de problemen die deze situatie veroorzaakt hebben.
Er is toch helemaal niemand die jou tegenhoudt? En als jij op jou beurt de inbreng van anderen op z'n beloop laat, dan kunnen best wel meerdere discussies naast elkaar lopen. Er is niet echt een alleenrecht op een bepaald discours.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_193418205
quote:
7s.gif Op maandag 1 juni 2020 13:39 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Dat is eerder een sociaal-economisch dingetje. Je ziet dat evengoed bij alle trailer trash teen moms.
Waarom gaat de white trailer trash dan niet zo plunderend door de straten wanneer een van hen vermoord is door een zwarte?
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
pi_193418210
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 13:29 schreef Ciclon het volgende:
Probleem bij die zwarte Amerikanen is ook, ze groeien bijna allemaal op zonder vader. En een laagopgeleide moeder kan hen natuurlijk nooit de toekomst bieden wat nodig is om aan een eventuele goede baan te komen. De duurdere en betere scholen zijn dan een ver van mijn bed show.
Hier ligt inderdaad een groot deel van het probleem. In Amerika is het volgens mij ook zo dat huishoudens met enkel een moeder meer geld van de overheid krijgen waardoor het nog een voordeel is ook. Ondertussen zit het kroost op een slechte school, in een slechte wijk met veel criminaliteit en is meer op straat te vinden dan op school. Dan krijg je een situatie waarbij je al met een flinke achterstand begint.

Er zijn overigens ook genoeg African Americans die dit benadrukken maar het zwijgen worden opgelegd door de groep die met het vingertje wil wijzen in plaats van zelf verantwoordelijkheid nemen. En helaas is deze laatste groep nog altijd veel groter. Dit zijn dan ook voornamelijk degenen die op de Democrats stemmen, de eerste groep betreft veelal meer Republicans/Conservatives en gelukkig begint deze groep ook te groeien, voornamelijk onder leiding van figuren zoals Candace Owens. Ik hoop overigens ook zeker dat zij meer voet aan de grond weet te krijgen, zou in de toekomst een perfecte presidentskandidate zijn :).

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-06-2020 13:41:43 ]
  maandag 1 juni 2020 @ 13:40:34 #220
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_193418211
quote:
7s.gif Op maandag 1 juni 2020 13:38 schreef ExTec het volgende:

[..]

Wat valt daar dan nog over te zeggen, wat niet echt al 1000en keren hier is neergezet? :)

De achtergronden zijn niet nieuw. Deze rellen zijn echter van korte duur ;)
De achtergronden zijn nu actueel. Prima moment dus om het erover te hebben, want dat is veel te weinig gedaan de afgelopen jaren.
Huilen dan.
  maandag 1 juni 2020 @ 13:40:34 #221
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_193418212
quote:
7s.gif Op maandag 1 juni 2020 13:39 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Dat is eerder een sociaal-economisch dingetje. Je ziet dat evengoed bij alle trailer trash teen moms.
Bij moslims zie je dat niet of nauwelijks.

Het gezin speelt denk geen grote rol in de Afro- Amerikaanse gemeenschap.
  maandag 1 juni 2020 @ 13:41:40 #222
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_193418220
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 13:40 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

Waarom gaat de white trailer trash dan niet zo plunderend door de straten wanneer een van hen vermoord is door een zwarte?
Er is inderdaad een flagrant verschil tussen de anti-lockdown protesten van een paar weken geleden en deze "vreedzame demonstraties".
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  maandag 1 juni 2020 @ 13:42:41 #223
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_193418230
Volgens mij was het geen racisme...
Maar een afrekening
pi_193418245
quote:
7s.gif Op maandag 1 juni 2020 13:35 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Het is natuurlijk wel ontzettend makkelijk om het constant te hebben over de plunderingen, de vernielingen, het antifa-tuig, etc, want dan hoef je het namelijk niet te hebben over de problemen die deze situatie veroorzaakt hebben.
Precies. Echt wanstaltig.
  maandag 1 juni 2020 @ 13:44:31 #225
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_193418247
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 13:40 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Hier ligt inderdaad een groot deel van het probleem. In Amerika is het volgens mij ook zo dat huishoudens met enkel een moeder meer geld van de overheid krijgen waardoor het nog een voordeel is ook. Ondertussen zit het kroost op een slechte school, in een slechte wijk met veel criminaliteit en is meer op straat te vinden dan op school. Dan krijg je een situatie waarbij je al met een flinke achterstand begint.

Er zijn overigens ook genoeg African Americans die dit benadrukken maar het zwijgen worden opgelegd door de groep die met het vingertje wil wijzen in plaats van zelf verantwoordelijkheid nemen. En helaas is deze laatste groep nog altijd veel groter. Dit zijn dan ook voornamelijk degenen die op de Democrats stemmen, de eerste groep betreft veelal meer Republicans/Conservatives en gelukkig begint deze groep ook te groeien, voornamelijk onder leiding van figuren zoals Candace Owens. Ik hoop overigens ook zeker dat zij meer voet aan de grond weet te krijgen, zou in de toekomst een perfecte presidentskandidate zijn :).
Dit heb ik ook vernomen ja van een Zwarte Canadees die ik ontmoet heb tijdens mijn reis afgelopen Januari.

Frapante is ook dat de nieuwe Afrikaanse migranten het ook vaak veel en veel beter doen dan de Afro- Amerikans.
Volgens mij zijn Nigerianen de grootste groep Allochtonen op Harvard...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')