Zo'n buitendouche op je terrasquote:Op maandag 1 juni 2020 09:51 schreef bitterbal het volgende:
ja wc is aprt, douchen wordt lastig ja. Daarom kijk ik er ook zo tegen op
Opfrissen in de keuken en bij stiefmonster onder de douche?quote:Op maandag 1 juni 2020 09:51 schreef bitterbal het volgende:
ja wc is aprt, douchen wordt lastig ja. Daarom kijk ik er ook zo tegen op
ja zoiets zal het wel worden. maar zie het ook niet zitten om 2 weken met bouwvakkers in het huis te zittenquote:Op maandag 1 juni 2020 09:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Opfrissen in de keuken en bij stiefmonster onder de douche?
quote:Op maandag 1 juni 2020 09:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja zoiets zal het wel worden. maar zie het ook niet zitten om 2 weken met bouwvakkers in het huis te zitten
Nou zit ik niet mobiel en gaat het nog foutquote:Op maandag 1 juni 2020 09:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat jij nog een last post trauma hebt opgelopen
Dan is misschien niet het systeem waar je op zit de oorzaakquote:Op maandag 1 juni 2020 09:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou zit ik niet mobiel en gaat het nog fout
quote:Op maandag 1 juni 2020 09:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja zoiets zal het wel worden. maar zie het ook niet zitten om 2 weken met bouwvakkers in het huis te zitten
Nee, Buda heeft een update nodigquote:Op maandag 1 juni 2020 10:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan is misschien niet het systeem waar je op zit de oorzaak
versie budadrive.1.01? Of ben je al eerder geupdate?quote:Op maandag 1 juni 2020 10:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, Buda heeft een update nodig
zou liever verhuizen dan dit gedoe :pquote:Op maandag 1 juni 2020 10:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Kan ik me iets bij voorstellen. Al zullen ze er niet fulltime zijn. Veel van die tijd is nodig voor het uitharden van cement en zo.
De laatste update was met zo'n grote floppydiskquote:Op maandag 1 juni 2020 10:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
versie budadrive.1.01? Of ben je al eerder geupdate?
quote:Op maandag 1 juni 2020 10:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zou liever verhuizen dan dit gedoe :p
Dat je nog funtcioneert in de huidige samenlevingquote:Op maandag 1 juni 2020 10:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De laatste update was met zo'n grote floppydisk
Met moeitequote:Op maandag 1 juni 2020 10:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat je nog funtcioneert in de huidige samenleving
quote:Op maandag 1 juni 2020 10:32 schreef bitterbal het volgende:
met mijn laatste update. snackware 2.0 heb ik solar in gebouwd gekregen. Ben op mijn best als ik even buiten oplaad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |