Zo'n buitendouche op je terrasquote:Op maandag 1 juni 2020 09:51 schreef bitterbal het volgende:
ja wc is aprt, douchen wordt lastig ja. Daarom kijk ik er ook zo tegen op
Opfrissen in de keuken en bij stiefmonster onder de douche?quote:Op maandag 1 juni 2020 09:51 schreef bitterbal het volgende:
ja wc is aprt, douchen wordt lastig ja. Daarom kijk ik er ook zo tegen op
ja zoiets zal het wel worden. maar zie het ook niet zitten om 2 weken met bouwvakkers in het huis te zittenquote:Op maandag 1 juni 2020 09:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Opfrissen in de keuken en bij stiefmonster onder de douche?
quote:Op maandag 1 juni 2020 09:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja zoiets zal het wel worden. maar zie het ook niet zitten om 2 weken met bouwvakkers in het huis te zitten
Nou zit ik niet mobiel en gaat het nog foutquote:Op maandag 1 juni 2020 09:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat jij nog een last post trauma hebt opgelopen
Dan is misschien niet het systeem waar je op zit de oorzaakquote:Op maandag 1 juni 2020 09:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou zit ik niet mobiel en gaat het nog fout
quote:Op maandag 1 juni 2020 09:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja zoiets zal het wel worden. maar zie het ook niet zitten om 2 weken met bouwvakkers in het huis te zitten
Nee, Buda heeft een update nodigquote:Op maandag 1 juni 2020 10:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan is misschien niet het systeem waar je op zit de oorzaak
versie budadrive.1.01? Of ben je al eerder geupdate?quote:Op maandag 1 juni 2020 10:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, Buda heeft een update nodig
zou liever verhuizen dan dit gedoe :pquote:Op maandag 1 juni 2020 10:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Kan ik me iets bij voorstellen. Al zullen ze er niet fulltime zijn. Veel van die tijd is nodig voor het uitharden van cement en zo.
De laatste update was met zo'n grote floppydiskquote:Op maandag 1 juni 2020 10:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
versie budadrive.1.01? Of ben je al eerder geupdate?
quote:Op maandag 1 juni 2020 10:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zou liever verhuizen dan dit gedoe :p
Dat je nog funtcioneert in de huidige samenlevingquote:Op maandag 1 juni 2020 10:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De laatste update was met zo'n grote floppydisk
Met moeitequote:Op maandag 1 juni 2020 10:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat je nog funtcioneert in de huidige samenleving
quote:Op maandag 1 juni 2020 10:32 schreef bitterbal het volgende:
met mijn laatste update. snackware 2.0 heb ik solar in gebouwd gekregen. Ben op mijn best als ik even buiten oplaad
Je hebt alleen wel een hoger energieverbruikquote:Op maandag 1 juni 2020 10:32 schreef bitterbal het volgende:
met mijn laatste update. snackware 2.0 heb ik solar in gebouwd gekregen. Ben op mijn best als ik even buiten oplaad
ja hoop dat dat dat nog wordt getuned bij 2.01quote:Op maandag 1 juni 2020 10:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je hebt alleen wel een hoger energieverbruik
mja die gehoopte crash zal wel niet komenquote:Op maandag 1 juni 2020 10:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zal niet meevallen. Huizenprijzen zijn nog steeds torenhoog.
Vraag het devops team om dat aan de top van de backlog te zetten voor de volgende sprint.quote:Op maandag 1 juni 2020 10:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja hoop dat dat dat nog wordt getuned bij 2.01
Je woont zelf in een dorp.quote:
al gedaan.ze zeiden het over de schutting te gooien omdat ze er eerst agile naar moesten kijkenquote:Op maandag 1 juni 2020 10:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vraag het devops team om dat aan de top van de backlog te zetten voor de volgende sprint.
"Trump fled to bunker as protests over George Floyd raged outside White House "quote:Op maandag 1 juni 2020 09:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
OehEerst even bijlezen over Trump in de NYT en dan ga ik dit lezen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Lekker juist joh, wakker worden met het levensvreugde gevende geblaat van lammetjes, het vrolijke lente-getjilp van kleurrijke vogeltjes en de neuriënde postbodequote:
de vogeltjes heb ik hier ook.quote:Op maandag 1 juni 2020 10:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker juist joh, wakker worden met het levensvreugde gevende geblaat van lammetjes, het vrolijke lente-getjilp van kleurrijke vogeltjes en de neuriede postbode
Zoals mijn dochter tijdje terug zei 'mama kun je die vogels zachter zetten, ze zijn te hard'quote:Op maandag 1 juni 2020 10:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker juist joh, wakker worden met het levensvreugde gevende geblaat van lammetjes, het vrolijke lente-getjilp van kleurrijke vogeltjes en de neuriede postbode
Jij met stenen gooien naar de koolmezen.quote:Op maandag 1 juni 2020 10:44 schreef Molo het volgende:
[..]
Zoals mijn dochter tijdje terug zei 'mama kun je die vogels zachter zetten, ze zijn te hard'
![]()
Technisch gezien woon ik zelfs in een stadquote:
Ik had willen zeggen gooi ze op de barbecue, maar er zit nauwelijks vlees aan die beestjes.quote:Op maandag 1 juni 2020 10:44 schreef Molo het volgende:
[..]
Zoals mijn dochter tijdje terug zei 'mama kun je die vogels zachter zetten, ze zijn te hard'
![]()
Ze fladderen wel grappig al brandende de lucht in als het donker is.quote:Op maandag 1 juni 2020 10:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had willen zeggen gooi ze op de barbecue, maar er zit nauwelijks vlees aan die beestjes.
Roekenplaag hier. Schijtbeesten welquote:Op maandag 1 juni 2020 10:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij met stenen gooien naar de koolmezen.
Waar woonde je dan? Ik had dat ookquote:Op maandag 1 juni 2020 10:45 schreef RockNijntje het volgende:
Ik hoorde ook altijd geblaat van schapen toen ik nog in mijn studio woonde. Maar die gingen ook wel eens met z'n 50'en schreeuwen om 6u 's ochtends en dan is het echt ineens wat minder leuk. En er zaten ook bronstige kikkers die echt walgelijke geluiden maakten
.
Dat weerhield die Russen er ook niet van die reiger op te vretenquote:Op maandag 1 juni 2020 10:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had willen zeggen gooi ze op de barbecue, maar er zit nauwelijks vlees aan die beestjes.
in thailand waar ik die huisjes huurde kregen ze echt vaak klachten over de kikkers. of ze daar wat aan konden doenquote:Op maandag 1 juni 2020 10:45 schreef RockNijntje het volgende:
Ik hoorde ook altijd geblaat van schapen toen ik nog in mijn studio woonde. Maar die gingen ook wel eens met z'n 50'en schreeuwen om 6u 's ochtends en dan is het echt ineens wat minder leuk. En er zaten ook bronstige kikkers die echt walgelijke geluiden maakten
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |