Laten we het vanaf nu weer over games hebben. TloU2 previews zijn echt lovend. Dat moet wel een GotG kandidaat worden.twitter:
Gaat vast een toffe game worden maar een stuk deprimerende dan het origineel.quote:Op maandag 1 juni 2020 19:17 schreef PjotterFRL het volgende:
Nouja, we komen er niet uit merk ik al. No hard feelings.Laten we het vanaf nu weer over games hebben. TloU2 previews zijn echt lovend. Dat moet wel een GotG kandidaat worden.twitter:
Oh, van Ghost of Tsushima verwacht ik dan weer veel minder. Wordt een mooie open world game (niks voor mij overigens) met veel Ubisoft trekjes. Maar niet de standaard die Naughty Dog en Rockstar (en misschien CDPR inderdaad) neer kunnen zetten.quote:Op maandag 1 juni 2020 19:33 schreef DKUp het volgende:
[..]
Gaat vast een toffe game worden maar een stuk deprimerende dan het origineel.
Ghost of Tsushima en Cyberpunk 2077 zijn ook grote klappers die misschien wel meer gaan betekenen.
Ja AC galore gaat dat worden met misschien wat nieuwe dingetjes. Cyberpunk 2077 verwacht ik heel veel van, alleen denk ik dat het spel meer thuis hoort op de next gen.quote:Op maandag 1 juni 2020 19:35 schreef PjotterFRL het volgende:
[..]
Oh, van Ghost of Tsushima verwacht ik dan weer veel minder. Wordt een mooie open world game (niks voor mij overigens) met veel Ubisoft trekjes. Maar niet de standaard die Naughty Dog en Rockstar (en misschien CDPR inderdaad) neer kunnen zetten.
Die gast is hier ook nimmer in dit topic geweest en ineens krijgen we dit soort sjw gelulquote:Op maandag 1 juni 2020 15:38 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Stel je toch niet zo belachelijk aan man
Zoals gezegd was ik tot vandaag er niet van op de hoogte dat die term blijkbaar (?) gekaapt is door een klein groepje eencelligen.
Maar dan nog.
Dat doet niks af aan de letterlijke betekenis.
What' s next?
Maken ze volgende week de boterham met pindakaas tot symbool?
En als je dat dan blijft eten, ben je dan opeens 'niet progressief'? Of erger, een racist?
Ga toch weg man met die belachelijke onzin.
Voor mij, en veruit de meeste normale weldenkende mensen heeft die term slechts één betekenis: namelijk de letterlijke.
Voor mij persoonlijk is elk mensenleven evenveel waard en is elk mens gelijk.
Ongeacht ras, ongeacht huidskleur, ongeacht afkomst, ongeacht religie, ongeacht geslacht, ongeacht geaardheid, etcetera, etcetera.
Níemand is meer, of minder, waard dan een ander.
Ik zie daar met de beste wil van de wereld niks racistisch of zelfs bagatelliserends in...
Als jij dat wel zo ziet dan zegt dat vooral iets over jouzelf en het kleine zwart/witte (nu pun intended) hokjes cirkeltje waar jij blijkbaar in zit.
ach, ik zeg maar zo.... We zijn allemaal bruin van binnen.quote:Op maandag 1 juni 2020 20:08 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Die gast is hier ook nimmer in dit topic geweest en ineens krijgen we dit soort sjw gelul
Kan me nodeloos aan dat zeurende schijtvolk ergeren.quote:Op maandag 1 juni 2020 20:12 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ach, ik zeg maar zo.... We zijn allemaal bruin van binnen.
Serieus zijn ze in nederland nu ook al aan het protesteren?quote:Op maandag 1 juni 2020 20:20 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Kan me nodeloos aan dat zeurende schijtvolk ergeren.
Hele Dam in Amsterdam staat er mee vol, geen 1,5 meter afstand. Dodenherdenking was leeg, en nu kan alles wel. Flikker op man gadverdamme. Een beetje alle corona maatregelen tegen de wind in slaan voor bullshit wat elders gebeurt.
Zo.
Maar goed. Ik heb wel zin in the Last of Us 2. Als de gameplay en story gewoon goed is als deel 1, prima.
We kunnen slechts hopen.quote:Op maandag 1 juni 2020 20:24 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Serieus zijn ze in nederland nu ook al aan het protesteren?
Ach met de huidige pandemie lost zo iets zichzelf wel weer op, als je die mensenmassa's in de USA ziet dan is een gigantische corona uitbraak daar ook echt niet meer weg te denken in de nabije toekomst
Misschien is dit wel het begin van een real life versie als the division of last of us. Ondertussen pak ik de popcorn en de livestreams er wel bij
Hoi,quote:Op maandag 1 juni 2020 20:08 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Die gast is hier ook nimmer in dit topic geweest en ineens krijgen we dit soort sjw gelul
quote:
Er is altijd wel iets, ergens.quote:Op maandag 1 juni 2020 20:42 schreef PjotterFRL het volgende:
Goed dat Sony dit doet. De aandacht van de wereld hoort nu ergens anders op te liggen.
Dat is waar. Maar de vraag is of je je als bedrijf wilt profileren op entertainment, terwijl er zo'n belangrijk moment in de Amerikaanse geschiedenis gaande is. Dit gaat om rassengelijkheid, een corrupt systeem.quote:
Ja op het veroordelen van een man voordat hij veroordeeld is.quote:Op maandag 1 juni 2020 20:42 schreef PjotterFRL het volgende:
Goed dat Sony dit doet. De aandacht van de wereld hoort nu ergens anders op te liggen.
Belangrijk moment?quote:Op maandag 1 juni 2020 20:46 schreef PjotterFRL het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar de vraag is of je je als bedrijf wilt profileren op entertainment, terwijl er zo'n belangrijk moment in de Amerikaanse geschiedenis gaande is. Dit gaat om rassengelijkheid, een corrupt systeem.
Een cynisch iemand kan ook zeggen dat Sony dit doet omdat er geen aandacht voor de PS5 gaat zijn vanwege de huidige situatie. Maar ik hoop dat het is omdat ze zien dat dit nu even belangrijker is dan een PlayStation evenement.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |