Oorlogquote:Op zondag 31 mei 2020 23:26 schreef Nober het volgende:
[..]
You don't bring a knife to a war, eigen schuld.
Hier even:quote:Op zondag 31 mei 2020 23:28 schreef Monolith het volgende:
[..]
Misschien dat deze site in Rusland beschikbaar is, maar in de EU is ie geblokkeerd.
Ik word ziek van die beelden..quote:Op zondag 31 mei 2020 23:32 schreef Nober het volgende:
[..]
Beetje beschermer van zijn favoriete pub had daar met een AK47 gestaan zeker in America!
twitter:sheldico twitterde op zondag 31-05-2020 om 23:27:48@McauleyHolmes @realDonaldTrump it's actually even worse, here's the tweets people found before he protected his account this morning https://t.co/6aYNwQY32y reageer retweet
WOEDEND! ben ik. Dit is wel echt de druppel. Het leger er op af en wel nu!!quote:Op zondag 31 mei 2020 23:32 schreef StephanL het volgende:
Rip G Star winkel. Was G star niet Nederlands?
Maar behalve de mensen die de hele tijd ‘it where the Russians’. Roepen, zijn er werkelijk mensen die dat geloven dan?quote:Op zondag 31 mei 2020 23:16 schreef dellipder het volgende:
Wauw. Susan Rice: 'This is right out of the Russan playbook."Geen schaamte.twitter:esaagar twitterde op zondag 31-05-2020 om 22:01:30Absolutely Incredible: Obama's Former NSA Susan Rice on CNN talking about the protests and domestic strife
"This is right out of the Russian playbook" https://t.co/luXiPV0bOq reageer retweet
Nee man, de revolutie is begonnen!quote:Op zondag 31 mei 2020 23:36 schreef Nober het volgende:
[..]
WOEDEND! ben ik. Dit is wel echt de druppel. Het leger er op af en wel nu!!
Jij leest snel, komt vast door je Galaxy brain.quote:
Leek wel GTA met al die auto's en chopperquote:Op zondag 31 mei 2020 23:32 schreef StephanL het volgende:
Rip G Star winkel. Was G star niet Nederlands?
Dit.quote:Op zondag 31 mei 2020 23:39 schreef Heremeteit het volgende:
Zo treurig dat een op zich terechte demonstratie moet uitlopen in een ordinair plunderen. Dat mensen uit woede vernielingen aanrichten is niet goed te keuren maar kan ik nog enigszins begrijpen, maar dit zijn gewoon dieven die de dood van iemand misbruiken om er zelf beter van te worden.
Ongetwijfeld, maar zo heel veel zullen dat er niet zijn. Het is natuurlijk wel weer lekker makkelijk om aan te grijpen en net te doen alsof de linkse kerk dat meent zodat je hen weer op een zelfverzonnen standpunt aan kunt vallen en ridiculiseren.quote:Op zondag 31 mei 2020 23:37 schreef LXIV het volgende:
[..]
Maar behalve de mensen die de hele tijd ‘it where the Russians’. Roepen, zijn er werkelijk mensen die dat geloven dan?
5 sterren door heel usaquote:Op zondag 31 mei 2020 23:40 schreef BeriBeri het volgende:
[..]
Leek wel GTA met al die auto's en chopper
True, anderzijds volgen zij natuurlijk slechts het voorbeeld van hun president.quote:Op zondag 31 mei 2020 23:39 schreef Heremeteit het volgende:
Zo treurig dat een op zich terechte demonstratie moet uitlopen in een ordinair plunderen. Dat mensen uit woede vernielingen aanrichten is niet goed te keuren maar kan ik nog enigszins begrijpen, maar dit zijn gewoon dieven die de dood van iemand misbruiken om er zelf beter van te worden.
Onder aan de streep is de media daar verantwoordelijk voor.quote:Op zondag 31 mei 2020 23:37 schreef WammesWaggel het volgende:
En dan geen vuurwapen hebben terwijl dat tuig je vrouw aanvalt.
Geen verontwaardiging ook maatschappelijk als zwarte mannen een blanke vrouw aanvallen, andersom zou dat wel zo zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |