Alsof er regels voor zijn ook. Gewoon jezelf zijn, blijven en doen waar je je goed bij voelt.quote:Op zondag 31 mei 2020 17:24 schreef Draaideurcrimineel het volgende:
Ik lees op veel verschillende plekken dat je als man zijnde weinig tot geen smileys moet gebruiken in digitale communicatie, omdat dat niet-mannelijk overkomt. Zeker geen hartjes of kus-smileys.
Maar ik merk bij mezelf dat ik er dikwijls niet aan ontkom. Als een meid mij een 😘 stuurt, stuur ik er gewoon één terug en als ik iets heel mooi of leuk vind, dan wil ik mijn genegenheid kunnen uiten met een ❤️
Wat vinden jullie? Moet een man een ❤️ kunnen sturen?
Ik vind van ook. ❤quote:
Zou echt moeten lachen als een man dat stuurde😂quote:
Wat wij vinden boeit niet. Wat vind jij? als jij het prettig vindt en het leuk vindt om emoties te uitten vooral doen!quote:Op zondag 31 mei 2020 17:24 schreef Draaideurcrimineel het volgende:
Ik lees op veel verschillende plekken dat je als man zijnde weinig tot geen smileys moet gebruiken in digitale communicatie, omdat dat niet-mannelijk overkomt. Zeker geen hartjes of kus-smileys.
Maar ik merk bij mezelf dat ik er dikwijls niet aan ontkom. Als een meid mij een 😘 stuurt, stuur ik er gewoon één terug en als ik iets heel mooi of leuk vind, dan wil ik mijn genegenheid kunnen uiten met een ❤️
Wat vinden jullie? Moet een man een ❤️ kunnen sturen?
quote:Op maandag 1 juni 2020 00:05 schreef Naardegallemiezen het volgende:
Ik heb werkelijk nog nooit van een vrouw gehoord: oke hij stuurde een hartje, nu is het over.
quote:
Beide.quote:Op maandag 1 juni 2020 10:59 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Je vindt hihi een afknapper of als een man een hartje stuurt?
Beter iemand die raad weet met woorden.quote:
lol als dat zo zal zijn dna had ik allang een goede relatie gehad , maar wat je ook doet als man tegenwoordig is je staat gelijk op de blocklist , want o daar heb je er weer een die sex wil terwlijk je niet eens het onderwerp aanspreekt ... en als je al met een contakt krijgt , is het vaak weer dat het uit draait dat je even geld mag sturen of geven .. wnat dat is de enige manier om tegenwoordig nog en een normaal gesprek te komen als je daar dna positief antwoord op geeftquote:Op maandag 1 juni 2020 11:06 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Beter iemand die raad weet met woorden.
Als je een hartje een afknapper vindt ligt dat misschien aan jezelf? Wat is er mis met iemand die affectie toont? Als jij dan hard wegrent, val je misschien op de verkeerde mannen die geen affectie tonen...quote:
maar ze laat wel zien dat dat soort vrouwen dus echt bestaan. en dan moet je als man natuurlijk denken van "nou dan toch lekker niet joh", maar t is wel een extra hordequote:Op maandag 1 juni 2020 11:58 schreef -Straw- het volgende:
[..]
Als je een hartje een afknapper vindt ligt dat misschien aan jezelf? Wat is er mis met iemand die affectie toont? Als jij dan hard wegrent, val je misschien op de verkeerde mannen die geen affectie tonen...
Ja maar bv hier in dit topic is ze de enige. Dus de kans dat een vrouw het leuk vindt is groter dan dat het afknapt.quote:Op maandag 1 juni 2020 15:31 schreef TheGentleman het volgende:
[..]
maar ze laat wel zien dat dat soort vrouwen dus echt bestaan. en dan moet je als man natuurlijk denken van "nou dan toch lekker niet joh", maar t is wel een extra horde
Ik heb het in het verleden vaak verpest via tekst. Na een leuke ontmoeting een nummer gekregen, daarna gaan appen en dat het dan dood bloedde. Ik ben er geen ster in.quote:Op maandag 1 juni 2020 14:29 schreef squatt3r het volgende:
Als je onzeker bent over wie of wat je wil zijn en uit wil stralen stel je dit soort vragen. Anders doe je gewoon waar je zin in hebt en maakt het je niet uit hoe het overkomt.
Kortom, waar komt je onzekerheid vandaan?
Incel gespotquote:Op maandag 1 juni 2020 11:22 schreef RAVW het volgende:
[..]
lol als dat zo zal zijn dna had ik allang een goede relatie gehad , maar wat je ook doet als man tegenwoordig is je staat gelijk op de blocklist , want o daar heb je er weer een die sex wil terwlijk je niet eens het onderwerp aanspreekt ... en als je al met een contakt krijgt , is het vaak weer dat het uit draait dat je even geld mag sturen of geven .. wnat dat is de enige manier om tegenwoordig nog en een normaal gesprek te komen als je daar dna positief antwoord op geeft
ik ben nu ook heel erg blij met deze lockdown , heb nu veel minder vrouwne ide om geld vragen want ze kunnen het nu toch niet komen halen
maar nee het heeft totaal niets meer met communicatie te maken , ik ben een man die goed kan praten en ook goede mogelijkheden kan bieden maar je word gewoon door 99% van de vrouwen genegeerd
( mede ook omdat ze te vaak oog hebebn voor hun telefoon )
Kijk als een man mij na een week contact tig hartjes stuurt, dan is het een ander verhaal. Dat gaat niet om de hartjes, en of dat mannelijk is of niet, maar om waar je gevoelsmatig bent in het contact. Als je allebei verliefd bent is het natuurlijk alleen maar leuk.quote:Op maandag 1 juni 2020 19:03 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ja maar bv hier in dit topic is ze de enige. Dus de kans dat een vrouw het leuk vindt is groter dan dat het afknapt.
Je moet natuurlijk niet in elke zin 5 emoji's steken, je hebt zo van die mensen die na elke zin 8 hartjes zetten... Kom op, dat kan niet. Het verliest ook totaal zijn waarde dan.
Maar af en toe is het leuk en een hartje kan zeker geen kwaad.
?quote:Op maandag 1 juni 2020 11:22 schreef RAVW het volgende:
ik ben nu ook heel erg blij met deze lockdown , heb nu veel minder vrouwne ide om geld vragen want ze kunnen het nu toch niet komen halen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |