abonnement Unibet Coolblue
pi_193401737
Chrome startte niet meer op op mijn computer dus ik heb deze met revo uninstaller gedeinstalleerd.
Nu wil ik chrome opnieuw installeren, maar nu zegt mijn computer dat dit niet kan omdat er al een versie actief is.
Deze kan ik nergens vinden. Ook als ik revo uninstaller opnieuw start vindt hij het programma chrome niet meer.
Hoe kan ik dit oplossen. Ik vind chrome wel een erg fijne browser om te gebruiken.

Aanvulling: ik zie als ik in windows verkenner op chrome zoek dan zie ik wel enkele losse chrome bestanden maar deze kan ik nier verwijderen van mijn computer.

[ Bericht 8% gewijzigd door utrecht1970 op 31-05-2020 15:49:56 ]
pi_193402288
Waarom gebruik je een externe uninstaller in plaats van uninstallen via Windows zelf?


Anyways, kom je hier wat tegen;
- C:\Users\<YourUserName>\AppData\Local\Google\Chrome
- C:\Program Files\Google\Chrome
pi_193402435
Zie je bij je taakbeheer nog iets van chrome? cntrl alt del en dan taakbeheer
pi_193402468
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 16:11 schreef phoenyx het volgende:
Zie je bij je taakbeheer nog iets van chrome? cntrl alt del en dan taakbeheer
Dat zou wel vreemd zijn na een uninstall. Maar ja, externe uninstaller, dus het kan.

@utrecht1970, restart je computer eens en probeer het dan eens opnieuw te installeren.
pi_193402499
En gooi meteen dat revo uninstaller van je pc af, dat kan meer kwaad dan goed doen.
In het bolletje
pi_193402543
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2020 16:13 schreef zarGon het volgende:

[..]

Dat zou wel vreemd zijn na een uninstall. Maar ja, externe uninstaller, dus het kan.

@:utrecht1970, restart je computer eens en probeer het dan eens opnieuw te installeren.
Tjah het is ook raar dat na een uninstall je niet weer opnieuw kan installeren. Dus dan maar de basis eerst checken of het echt compleet gedeinstalleerd is of dat er nu nog een draaiende corrupte installatie is
pi_193402576
Ook nog ff kijken of Chrome misschien nog in de Windows 10 app lijst staat.

Rechtsklikken op het startmenuknopje -> Apps en features. Programma's en onderdelen heet dat volgens mij in de Nederlandstalige windows.

Als hij daar nog in staat, nog even weggooien.
In het bolletje
pi_193406487
Dank voor alle tips, toen ik de externe uninstaller eraf had gegooid kon ik opeens chrome wel opnieuw installeren.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')