abonnement Unibet Coolblue
pi_193399669
Hoi allemaal, wie weet kunnen jullie mij helpen. Ik ben vrijdagavond mijn iPhone verloren. Stom en balen en meer van dat alles.
Maar als ik via find my iPhone de laatste locatie van mijn telefoon wil vinden geeft hij als tijdstip op van de laatste locatie vrijdagmiddag 16.00. En die locatie klopt wel, daar was ik op dat moment ook.
Maar ik ben mijn telefoon na 23.00 kwijtgeraakt en hij was niet leeg. (Nu wel natuurlijk). Maar ik wil graag de locatie van de telefoon van vrijdagavond. Ik ben bijvoorbeeld voor het laatst op whatsapp geweest vrijdagavond om 23.03 uur. Weten jullie waarom find my iPhone de laatste locatie pakt van 16.00 en niet later?
Alius aliud dicit
pi_193412332
Helemaal niemand? ;( Ben de iPhone nog steeds kwijt..
Alius aliud dicit
pi_193415820
Enige wat ik kan bedenken is dat het nou eenmaal 16:00 als laatste locatie heeft kunnen opslaan / bijhouden.

Daarna is er iets misgegaan of iets anders waardoor het niet zijn laatst bekende locatie heeft kunnen bijwerken.
pi_193418158
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 10:49 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Enige wat ik kan bedenken is dat het nou eenmaal 16:00 als laatste locatie heeft kunnen opslaan / bijhouden.

Daarna is er iets misgegaan of iets anders waardoor het niet zijn laatst bekende locatie heeft kunnen bijwerken.
Ik denk ook zoiets :{
Alius aliud dicit
pi_193418285
Maar was je om 23:00 dan? Als je nog weet dat je hebt zitten whatsappen moet je ook op zich ook nog wel kunnen weten waar je dan was?

Ouderwets je voetsporen nalopen overal.

Als een of andere achmed er inmiddels mee rond loopt, zodra diegene het weer oplaad en aanzet heb je kans dat je meteen weer kan zien waar het zich bevind.
pi_193423630
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 13:48 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Maar was je om 23:00 dan? Als je nog weet dat je hebt zitten whatsappen moet je ook op zich ook nog wel kunnen weten waar je dan was?

Ouderwets je voetsporen nalopen overal.

Als een of andere achmed er inmiddels mee rond loopt, zodra diegene het weer oplaad en aanzet heb je kans dat je meteen weer kan zien waar het zich bevind.
Dat weet ik nog precies, alles al afgezocht maar niet te vinden..
Ik houd find my iPhone de komende tijd wel in de gaten..
Alius aliud dicit
pi_193593945
Nog steeds niet terug ;(
Maar morgen ontvang ik de SE 2020. Ben benieuwd.
Alius aliud dicit
pi_193646191
Update: afgelopen zaterdag krijg ik een mailtje van Find my iPhone dat “zoek my iPhone” is uitgeschakeld op mijn verloren telefoon. Ik dacht, nou die ben ik echt kwijt, daar is iemand anders mooi mee aan het bellen.

Nu krijg ik vanochtend een mailtje dat de “verloren modus” is aangezet op het toestel.
En een minuut later een mail met de melding dat mijn mobiel gevonden is. Met als locatie het huis van mijn buurvrouw van 86. Buurvrouw heeft de mobiel echt niet :').

Maar ik snap er nu echt helemaal niks meer van :{ . Als ik nacheck nog steeds locatie van buurvrouw met tijdstip van vanochtend. Is er iemand die hier iets van snapt?
Alius aliud dicit
pi_193652083
quote:
1s.gif Op maandag 15 juni 2020 21:00 schreef Mrmime het volgende:
Update: afgelopen zaterdag krijg ik een mailtje van Find my iPhone dat “zoek my iPhone” is uitgeschakeld op mijn verloren telefoon. Ik dacht, nou die ben ik echt kwijt, daar is iemand anders mooi mee aan het bellen.

Nu krijg ik vanochtend een mailtje dat de “verloren modus” is aangezet op het toestel.
En een minuut later een mail met de melding dat mijn mobiel gevonden is. Met als locatie het huis van mijn buurvrouw van 86. Buurvrouw heeft de mobiel echt niet :').

Maar ik snap er nu echt helemaal niks meer van :{ . Als ik nacheck nog steeds locatie van buurvrouw met tijdstip van vanochtend. Is er iemand die hier iets van snapt?
Ligt hij niet gewoon ergens in je huis en dat de GPS niet exact de juiste locatie aangeeft? Of is hij per definitie handmatig aangezet?
  dinsdag 16 juni 2020 @ 10:07:01 #10
473298 Kaascardje
Come as you are
pi_193652194
Gps heeft onnauwkeurigheid dus Dus hij kan laten zien dat hij bij de buren ligt maar in werkelijkheid ligt hij gewoon bij je in huis. En de reden dat find my iphone niet werkte kan komen doordat je in een betonnen gebouw zit. Want door beton gaat niet veel straling.

Als je geen aardige buren hebt. Dan zou ik je buren niet vertrouwen op wat ze zeggen. Maar dat is aan jouw om te oordelen.
Soms serieus, soms niet.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')