abonnement Unibet Coolblue
pi_193399571
Ik heb een WD MyCloud van 2 TB en daar heb ik wat films, muziek en foto's op staan. Als ik inlog op die schijf via mijn browser via: http://wdmycloud/

dan krijg ik allerlei gegevens en instellingen te zien.

Nu staat in een overzicht de hoeveelheid data die er op mijn schijf staat, netjes onderverdeeld in:

Films, Muziek, Foto's en......"Overige".

Kan iemand mij vertellen wat dat "Overige" is (op mijn schijf zo'n 180Gig). Want naast films, muziek en foto's heb ik er volgens mij niets op staan.
pi_193400144
Films met een bestandtype dat niet binnen 'Films' gecategoriseerd is?
Nieuw is niet altijd beter.
pi_193400199
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 12:54 schreef psfvan het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat dat "Overige" is (op mijn schijf zo'n 180Gig).
Klik op "Overige" en vertel het ons?
You know what they call a Quarter Pounder with Cheese in Paris?
pi_193400400
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 13:42 schreef Cheeseburgert het volgende:

[..]

Klik op "Overige" en vertel het ons?
Helaas, als het zo simpel was. De WD interface laat helaas niet zien wat er allemaal onder die categorieen valt. Alleen maar hoeveel data er gebruikt wordt.
pi_193400409
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 13:38 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Films met een bestandtype dat niet binnen 'Films' gecategoriseerd is?
Dat zou kunnen, eens kijken of ik kan vinden welke bestandstypen er door WD als FILMS gecategoriseerd worden.
  zondag 31 mei 2020 @ 14:04:01 #6
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_193400530
Tekstbestanden? E-books?
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
pi_193400554
Ik heb gekeken, maar al mijn bestanden zouden door de WD herkend moeten worden. Er zijn geen bestanden die niet op het lijstje van WD staan (m.u.v. ondertitelbestanden of zo, maar dat is alles bij elkaar nog geen 100MB).

Heb ook geen tekstbestanden of ebooks er op staan.
pi_193401370
Check je huidige disk usage eens met TreeSize of WinDirStat.

Zijn portable apps, installeer je dus niets op je systeem.
pi_193406161
Okay...pffff...zeg het maar.....waar zit die 108 Gigabyte?????


pi_193434113
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 12:54 schreef psfvan het volgende:
Ik heb een WD MyCloud van 2 TB en daar heb ik wat films, muziek en foto's op staan. Als ik inlog op die schijf via mijn browser via: http://wdmycloud/

dan krijg ik allerlei gegevens en instellingen te zien.

Nu staat in een overzicht de hoeveelheid data die er op mijn schijf staat, netjes onderverdeeld in:

Films, Muziek, Foto's en......"Overige".

Kan iemand mij vertellen wat dat "Overige" is (op mijn schijf zo'n 180Gig). Want naast films, muziek en foto's heb ik er volgens mij niets op staan.
Dat is gewoon een index van bestandextensies. Onder overige staat alles wat ie niet kan indexeren, omdat ie die bestandextensies niet kent. .DAT files of zo.
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_193493427
Maar 108 Gigabyte aan index-bestanden? Dat lijkt me toch wel heel erg veel. En geloof me, ik heb alles nagekeken (ook de zgn verborgen bestanden) maar aan bestanden die niet geindexeerd zijn volgens hun lijstje is er echt niet meer dan 100Mb (of minder) te vinden.
pi_193522458
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 19:54 schreef psfvan het volgende:

Maar 108 Gigabyte aan index-bestanden
Nee, onder 'overigen' wat geen films, muziek of foto-extensies zijn. Die Western Digital software herkent het niet en pleurt het onder 'overigen'. Het kan heel goed zijn dat die software bepaalde formaten helemaal niet herkent. (bijvoorbeeld, .mt en zo)

quote:
Dat lijkt me toch wel heel erg veel. En geloof me, ik heb alles nagekeken (ook de zgn verborgen bestanden) maar aan bestanden die niet geindexeerd zijn volgens hun lijstje is er echt niet meer dan 100Mb (of minder) te vinden.
Persoonlijk ben ik meer gecharmeerd van Wiztree (soort combinatie van Treesize en Windirstat en tien keer sneller dan die twee) Die kan je vrij duidelijk ook grafisch laten zien waar welke bestanden in welke folders staan.
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')