Alsof heel FOK! niet staat te juichen als de VS het hele Midden-Oosten kapot bombardeert. Dan zijn die onschuldige doden opeens “collateral damage”.quote:Op zondag 31 mei 2020 11:54 schreef Enchanter het volgende: [..] Je kan ook blijven toekijken hoe een zooi mongolen je land slopen , ondernemers duperen en dan hopen dat het misschien zelf stopt
OK. Ik heb het blijkbaar niet goed gelezen. Het is echter niet goed denkbaar als je in beschouwing neemt dat enkele liberals de borgtocht van rioters betaald hebben, zoals Chrissy Tiegen en stafleden van de campagne van Joe Biden. Hierbij moet dus aangenomen worden dat Joe Biden de borgtocht betaald van witte nationalisten. Het lukt me niet eens om te beginnen aan nemen.quote:Op zondag 31 mei 2020 11:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat ontken ik toch ook niet?
Sterker nog, ik zeg nota bene dat wat zij zeggen inderdaad vrij goed denkbaar is. Dat is het namelijk ook.
Hoe dan?quote:Op zondag 31 mei 2020 11:50 schreef SnertMetChoco het volgende: Misschien dacht die persoon dat het een vreedzaam protest was lijkt me het meest aannemelijk.
Protestanten, christelijken, moslims. Dat zien ze aan de buitenkant niet he.quote:Op zondag 31 mei 2020 11:59 schreef Alaianaya het volgende:
[..]
Zegt de persoon die wilt dat protestanten worden neergeschoten.
Dat is natuurlijk alleen zo als álle relschoppers extreemrechts tuig zijn, wat dan weer niet zo realistisch is. Het zal er ongetwijfeld ergens tussenin liggen: mensen die protesteren omdat ze het constante politiegeweld zat zijn en die dat op normale wijze doen (dus protesteren, niet slopen), white supremacist racistisch tuig, Antifa-tuig, drugskartels die op deze wijze de politie lekker bezig kunnen houden, en daar dan allemaal een grote mix van.quote:Op zondag 31 mei 2020 11:59 schreef dellipder het volgende:
[..]
OK. Ik heb het blijkbaar niet goed gelezen. Het is echter niet goed denkbaar als je in beschouwing neemt dat enkele liberals de borgtocht van rioters betaald hebben, zoals Chrissy Jiegen en stafleden van de campagne van Joe Biden. Hierbij moet aangenomen worden dat Joe Biden de borgtocht betaald van witte nationalisten. Het lukt me niet eens om te beginnen aan nemen.
zwart en wit welquote:Op zondag 31 mei 2020 12:00 schreef Zorro het volgende:
[..]
Protestanten, christelijken, moslims. Dat zien ze aan de buitenkant niet he.
Het is een probleem van stadsbesturen en als die het niet aankunnen moeten ze een beroep doen op de gouverneurs. Helaas is Tim Walz een zacht gekookte ei slapjanus. Hij en Jacob Frey hebben gemeenschappen, maar ook de politie lafhartig in de steek gelaten. Daar is echt geen excuus voor.quote:Op zondag 31 mei 2020 12:00 schreef RAVW het volgende:
maar ik denk niet dat het zo ver gaat komen om het leger in te gaan zetten , dan zullen er veel grotere problemen komen de mensan daar zien dat als "fout "en zullen zicht gaan verdedigen zo als het recht ook in de grondwet staat beschreven dat de burger zich mag beschermen
Met deze inbreng laat je achterwege dat Tim Walz vertelde dat white supremacists VERANTWOORDELIJK waren voor de rellen. Het zijn niet mijn woorden, hè?quote:Op zondag 31 mei 2020 12:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk alleen zo als álle relschoppers extreemrechts tuig zijn, wat dan weer niet zo realistisch is. Het zal er ongetwijfeld ergens tussenin liggen: mensen die protesteren omdat ze het constante politiegeweld zat zijn en die dat op normale wijze doen (dus protesteren, niet slopen), white supremacist racistisch tuig, Antifa-tuig, drugskartels die op deze wijze de politie lekker bezig kunnen houden, en daar dan allemaal een grote mix van.
Daar is/was het mede dankzij het westen oorlog.quote:Op zondag 31 mei 2020 11:58 schreef Alaianaya het volgende:
[..]
Alsof heel FOK! niet staat te juichen als de VS het hele Midden-Oosten kapot bombardeert. Dan zijn die onschuldige doden opeens “collateral damage”.
Ja precies je faalt erg hard. Gelukkig geef je dat toe maar excuses mogen er best van af als je iemand zulke woorden in de mond legt hoor.quote:
Welja, in feite is de National Guard ook een leger.quote:Op zondag 31 mei 2020 12:00 schreef RAVW het volgende:
maar ik denk niet dat het zo ver gaat komen om het leger in te gaan zetten , dan zullen er veel grotere problemen komen de mensan daar zien dat als "fout "en zullen zicht gaan verdedigen zo als het recht ook in de grondwet staat beschreven dat de burger zich mag beschermen
ik dnek juist dat er maar weinig extreme lui tussen zitten , het porbleem ligt denk ik veel dieper , ook nu met die lockdowns en veel mensen zijn hun werk kwijt , dus die zijn op dit moment al "boos" en zulen bij dit soort dingen sneller ontbranden als het egwoon goed was geweest in hun prive ..quote:Op zondag 31 mei 2020 12:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk alleen zo als álle relschoppers extreemrechts tuig zijn, wat dan weer niet zo realistisch is. Het zal er ongetwijfeld ergens tussenin liggen: mensen die protesteren omdat ze het constante politiegeweld zat zijn en die dat op normale wijze doen (dus protesteren, niet slopen), white supremacist racistisch tuig, Antifa-tuig, drugskartels die op deze wijze de politie lekker bezig kunnen houden, en daar dan allemaal een grote mix van.
Grotendeels (samen met drugskartels), niet 'alleen maar'.quote:Op zondag 31 mei 2020 12:04 schreef dellipder het volgende:
[..]
Met deze inbreng laat je achterwege dat Tim Walz vertelde dat white supremacists VERANTWOORDELIJK waren voor de rellen. Het zijn niet mijn woorden, hè?
Wtf doe even normaal joh met je generaliserende gelul.quote:Op zondag 31 mei 2020 12:06 schreef RAVW het volgende:
[..]
ik dnek juist dat er maar weinig extreme lui tussen zitten , het porbleem ligt denk ik veel dieper , ook nu met die lockdowns en veel mensen zijn hun werk kwijt , dus die zijn op dit moment al "boos" en zulen bij dit soort dingen sneller ontbranden als het egwoon goed was geweest in hun prive ..
Denk niet dat dit alleen om de dood gaat van die zwarte man , want vele rednecks zullen echt niets geven om een dode zwarte man meer of minder .. maar die zie nu wel veel bij deze opstand er wel tussen lopen
Veel Extreem-Rechts in Amerika wilt ook een race war, misschien is dit de manier.quote:Op zondag 31 mei 2020 12:06 schreef RAVW het volgende:
[..]
ik dnek juist dat er maar weinig extreme lui tussen zitten , het porbleem ligt denk ik veel dieper , ook nu met die lockdowns en veel mensen zijn hun werk kwijt , dus die zijn op dit moment al "boos" en zulen bij dit soort dingen sneller ontbranden als het egwoon goed was geweest in hun prive ..
Denk niet dat dit alleen om de dood gaat van die zwarte man , want vele rednecks zullen echt niets geven om een dode zwarte man meer of minder .. maar die zie nu wel veel bij deze opstand er wel tussen lopen
quote:Op zondag 31 mei 2020 12:07 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Veel Extreem-Rechts in Amerika wilt ook een race war, misschien is dit de manier.
Wtf.quote:Op zondag 31 mei 2020 12:06 schreef RAVW het volgende:
[..]
1992 is een hele andere tijd , mensen hebebn nu ebschikking tot het internet en andere dingen om zich veel sneller te kunnen bewegen en zich van de tegenstander te ontdoenquote:Op zondag 31 mei 2020 12:05 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Welja, in feite is de National Guard ook een leger.
Maarja ook LA 1992 werd door die mannen opgelost.
Dat kan toch niet er beweerde hier iemand dat de hoofdagent wat anders gezegd had en dat mochten we als kritische burgers die niet met het narratief van de trumpisten meegaan niet in twijfel trekken.quote:Op zondag 31 mei 2020 12:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Grotendeels (samen met drugskartels), niet 'alleen maar'.
https://www.washingtonpos(...)a91917d8d_story.html
Waar overigens ook staat dat het gros van de gearresteerden uit de staat zelf kwam.
Verantwoordelijk zoals ik stelde ook volgens de veiligheidsadviseur van Minnesota.quote:Op zondag 31 mei 2020 12:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Grotendeels (samen met drugskartels), niet 'alleen maar'.
https://www.washingtonpos(...)a91917d8d_story.html
Waar overigens ook staat dat het gros van de gearresteerden uit de staat zelf kwam.
Dit is overigens volkomen tegenstrijdig aan de bevindingen van de Departement of Justice.twitter:bennyjohnson twitterde op zaterdag 30-05-2020 om 18:20:45Minnesota public safety commissioner is blaming these riots on “White supremacists”
https://t.co/zTTB9ln3DJ reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |